Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27
  1. #16
    Player's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Lisbon
    Posts
    1,061
    Reputation
    348
    Thanks
    729
    My Mood
    Psychedelic
    I think I don't know you but welcome back bro
    Previous names:
    Kakershi

     

    Member: November 2011
    Donator: April 2015
     


    You wanna help me? You wanna give me something? Click in "Donate"!


    POSTS:
    100-
    250-
    500-
    1337-
    2000-
    5000-


    THANKS:
    100-
    250-
    500-
    1000-
    1500-
    2000-


  2. #17
    Xiolest's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    Searching...
    Posts
    3,835
    Reputation
    290
    Thanks
    597
    My Mood
    Twisted
    Welcome to Hell again. Your seat has been reserved for quite some time now.

  3. #18
    AceStyx's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Gender
    male
    Location
    Present
    Posts
    481
    Reputation
    56
    Thanks
    131
    My Mood
    Cheerful
    Well, welcome back!

  4. #19
    Hunter's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Gender
    male
    Posts
    16,974
    Reputation
    3590
    Thanks
    5,622
    My Mood
    Happy
    Welcome back.
    If you need help with anything, feel free to PM/VM me about it.


     
    Impersonator's Skype ID(s) [DO NOT ADD]: hunterr.94

    Please make sure to always ask me for a confirmation PM/VM before proceeding with any deal that supposedly involves me.
     



    MPGH History:
    Premium Seller - 11/17/16
    News Force - Global News - 11/16/16
    Global Moderator - 10/02/16
    Call of Duty Minion - 07/17/16 - 10/02/16
    Moderator - 06/21/16 - 10/02/16
    News Force Editor - 06/16/16 - 07/17/16
    News Force Interviewer - 04/11/16 - 07/17/16
    BattleOn Minion - 03/05/16 - 10/02/16
    News Force - Section of the Week - 01/31/16 - 02/02/16
    League of Legends Minion - 12/11/15 - 10/02/16
    News Force Editor - 11/27/15 - 02/02/16
    Steam Minion - 11/24/15 - 10/02/16
    News Force - User News - 11/22/15 - 02/02/16
    Pharaoh - 11/07/15 - 12/13/15
    Alliance of Valiant Arms (AVA) Minion - 10/21/15 - 10/02/16
    Event Management Publicist - 09/14/15
    News Force Interviewer - 08/02/15 - 02/02/16
    Donator - 08/01/14
    Member - 12/03/13

  5. #20
    segerydrth's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,265
    Reputation
    13
    Thanks
    112
    My Mood
    In Love
    welcome back man, enjoy your stay

    Beware of imposters, only add me using this button.

  6. #21
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,962
    Reputation
    2770
    Thanks
    5,593
    MPGH paranoid zone
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  7. #22
    Buddie's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    No Avatar FO
    Posts
    2,329
    Reputation
    1437
    Thanks
    1,057
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Royce View Post
    MPGH paranoid zone

    I know right cant trust any inactive member.

    Member since May 2010
    Donator/Premium since August 2015
    First Postban September 2016 :'(
    Premium Seller September 2016
    News Force November 2016
    Other Mmorpg Minion November 2016

  8. #23
    Learnding's Avatar
    Join Date
    Sep 2016
    Gender
    male
    Posts
    131
    Reputation
    49
    Thanks
    16
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by cuckold cancer View Post

    Thanks Hugo!

    Also OP welcome back. Make sure to change your password and enable Two step verification. MPGH users have been getting their accounts hacked left and right.
    Or just don't use password123 as your password and change it when it tells you to.
    News - Guides - Fun - Discussions








    MPGH History:
    Joined 09-29-2016

  9. #24
    Raw's Avatar
    Join Date
    Jul 2016
    Gender
    male
    Location
    Giveaways
    Posts
    1,289
    Reputation
    24
    Thanks
    214
    Welcome back
    Signature space sold to @Sean from 10/04/16 until 11/04/16

    Only Skype: MPGHDenaro

  10. #25
    Ayu Hye's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Gender
    female
    Location
    LoL Section
    Posts
    2,541
    Reputation
    350
    Thanks
    374
    My Mood
    Sleepy
    Welcome back !
    LoL Name Exploit :http://www.mpgh.net/forum/showthread.php?t=1130251( P a t c h e d )

    Middleman Service: Unavaliable

    My Skype down below: ( Becareful of impersonator's)


    Middleman:9/13/2016-Present
    LoL Minion 11/5/2016-Present

  11. #26
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,962
    Reputation
    2770
    Thanks
    5,593
    Quote Originally Posted by Buddie View Post



    I know right cant trust any inactive member.
    Cautious and using logic > paranoid
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  12. #27
    DєfKOniK's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Ottawa
    Posts
    3,222
    Reputation
    234
    Thanks
    414
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by cuckold cancer View Post

    Thanks Hugo!

    Also OP welcome back. Make sure to change your password and enable Two step verification. MPGH users have been getting their accounts hacked left and right.
    Oh shit hahaha, when did this happen? I changed my email and stuff so hopefully that doesn't seem fishy xD

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Render Pop-Out Tutorial
    By Bull3t in forum Tutorials
    Replies: 15
    Last Post: 07-05-2006, 11:46 PM
  2. Lol check out my crappy sig
    By Severed in forum Art & Graphic Design
    Replies: 1
    Last Post: 02-21-2006, 12:05 PM
  3. New Style - Pop Out
    By Bull3t in forum Art & Graphic Design
    Replies: 9
    Last Post: 02-02-2006, 11:32 PM
  4. Bleach 63 IS OUT!
    By gunot in forum Anime
    Replies: 19
    Last Post: 01-18-2006, 01:51 PM
  5. Help me out here, please...!
    By OutZida in forum Art & Graphic Design
    Replies: 1
    Last Post: 01-12-2006, 12:15 PM