Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    sf0d's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Hi
    Posts
    519
    Reputation
    -2
    Thanks
    45

    Proof there is a God.


  2. #2
    King Ownage's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    377
    Reputation
    10
    Thanks
    7


    Lol, good proof.

  3. #3
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,852
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,145
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by sf0d View Post
    Wat u talking about boi





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  4. #4
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    yeah what you taliking about?

  5. #5
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    21,687
    Reputation
    2927
    Thanks
    9,510
    Oh COMEON, don't be so dense.
    He was referencing that God banned Endrit, so he's calling Dave god obviously, little does he know Endrit was unbanned like 10 minutes ago.

    BAN HIM PLZ.




    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  6. #6
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    Quote Originally Posted by arunforce View Post
    Oh COMEON, don't be so dense.
    He was referencing that God banned Endrit, so he's calling Dave god obviously, little does he know Endrit was unbanned like 10 minutes ago.

    BAN HIM PLZ.

    all i gotta say is, arun <3!

  7. #7
    ~Viper~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Up High
    Posts
    1,611
    Reputation
    15
    Thanks
    27

  8. #8
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    pest...


    haa.. GOD DEZ NUTTS..

  9. #9
    RaptorJesus's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    102
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Proof of god

  10. #10
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,852
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,145
    My Mood
    Devilish
    zmog. I made a metriod prime D:





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  11. #11
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,663
    Reputation
    14
    Thanks
    302
    ban ban ban ban

  12. #12
    ~Viper~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Up High
    Posts
    1,611
    Reputation
    15
    Thanks
    27
    yes, ban ace, he's been high lately

  13. #13
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    wtf is the point of this god dont exist simple god dont likes me cuz hes not gay but he says he likes u cuz ur not a guy....


  14. #14
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,663
    Reputation
    14
    Thanks
    302
    Quote Originally Posted by ~Viper~ View Post
    yes, ban ace, he's been high lately
    im not the one who lives "up high", now am i? XD

    anyway..i forgot what i was gonna say



    OH YEA


    ive been banned 12 times

Similar Threads

  1. **PROOF THAT THERE IS A ZOMBIE MODE**
    By shiffty120 in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 34
    Last Post: 07-16-2009, 11:30 AM
  2. [HARDCORE SERIOUS] Proof there is NO GOD
    By EndRiT in forum General
    Replies: 191
    Last Post: 01-23-2008, 08:32 PM
  3. God damn fuckers, and there snow.
    By radnomguywfq3 in forum Flaming & Rage
    Replies: 13
    Last Post: 12-17-2007, 05:31 AM
  4. There is a God
    By chc18 in forum General
    Replies: 48
    Last Post: 11-22-2007, 06:35 AM
  5. proof that god exists
    By ace76543 in forum General
    Replies: 23
    Last Post: 09-26-2007, 06:06 PM