Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
  1. #1
    bug_NOT_ME's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    265
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Mellow

    Speed Hack Notice...

    Hm... Speed hack failed, it causes the game to forcibly close (Code D3D errror)

    200% speed: Crashes the game
    125% speed: Crashes as well...

    But don't give up hope.... I'm still trying other hacks I know!


  2. The Following User Says Thank You to bug_NOT_ME For This Useful Post:

    vinic0 (12-13-2009)

  3. #2
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    dont put the speed up by too much, just make 101-110%


    LIVERPOOL FC


  4. #3
    .Basilisk.'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    110% and below is useless. if it does not work about 125% it's not worth it.

  5. #4
    falzarex's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    male
    Location
    here
    Posts
    417
    Reputation
    14
    Thanks
    145
    What do you mean by d3d error?(are you using dll hooking for speedhax?)
    coz if it's that way it means there's some problems with your hook

  6. #5
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by .Basilisk. View Post
    110% and below is useless. if it does not work about 125% it's not worth it.
    might be useless to u, but when ure ingame i will be first to kill u


    LIVERPOOL FC


  7. #6
    wonderboy789's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Your mom
    Posts
    21
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Relaxed
    nice one sendi

  8. #7
    .Basilisk.'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    if you say so. My aimbot>Your speedhack.
    ;0

  9. #8
    curryisgood's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Posts
    372
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by .Basilisk. View Post
    if you say so. My aimbot>Your speedhack.
    ;0
    Lmao I bet ya you dont have a aimbot all choobs like ta show off lmao


    If I could take your place, I would... I would die for you <3

    [Respect list]
    Daveiforgotthenumbers
    Liz
    corndog
    user1
    Me (I have to respect myself silly)
    Everyone on mpgh especially the minions, mods etc except the ones who break the rules and are fags.
    Fyrekillers
    Make my day
    thechipmyster
    Quote Originally Posted by Background Maker View Post
    STHU CHOOB
    LMAO






  10. #9
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    Hey, i appreciate you trying to contribute to MPGH. But please do not make threads about your hacks don't works, etc. Its kinda considered spamming. Only release it if it works. Thanks.

  11. #10
    .Basilisk.'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by curryisgood View Post
    Lmao I bet ya you dont have a aimbot all choobs like ta show off lmao
    I could show you my accoun at the VIP site, if you want to be THAT childish about it. ;0

  12. #11
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by !CerealKiller View Post
    Hey, i appreciate you trying to contribute to MPGH. But please do not make threads about your hacks don't works, etc. Its kinda considered spamming. Only release it if it works. Thanks.
    yeh try not to make these threads cause most people will flame u


    LIVERPOOL FC


  13. #12
    FishStick's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    25
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Crappy
    can any1 post this speedhack link pls? :-) or its not working?

  14. #13
    falzarex's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    male
    Location
    here
    Posts
    417
    Reputation
    14
    Thanks
    145
    Wow VIP hacks are sad. Ppl using it are more sad...
    And this speedhack is obviously not working YET so no link lol

  15. #14
    .Basilisk.'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Why are VIP hacks sad? Because you can't afford them? It's not my fault that 20 bucks is within my budget.

  16. #15
    falzarex's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    male
    Location
    here
    Posts
    417
    Reputation
    14
    Thanks
    145
    ure using other's hardwork for your cheap amusement
    go and code one then you can appreciate the fruits of your labour

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Speed Hack for WarRock
    By ypg_gamer in forum Hack Requests
    Replies: 9
    Last Post: 02-04-2012, 12:28 AM
  2. Noob Speed Hack
    By raz127 in forum Gate To Heaven Hacks
    Replies: 9
    Last Post: 01-30-2009, 04:13 PM
  3. Speed Hack
    By 22061988 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 16
    Last Post: 06-29-2006, 08:43 PM
  4. Lineage II (Speed Hack,Zoom)
    By aldregon in forum General Game Hacking
    Replies: 4
    Last Post: 04-01-2006, 07:45 AM
  5. Speed hack
    By themystic in forum General Game Hacking
    Replies: 6
    Last Post: 02-07-2006, 03:00 PM