Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 59
  1. #31
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by randomhacker View Post
    My best acc got banned... are there rank requirment to join clan cuz im a DUCKIE

    Max numbers of members exceeded.
    Create a second mpgh ava clan
    Use other name from the list
    aka Resurrected which is mine
    hahahaha suck shit no clan for you



    LIVERPOOL FC


  2. #32
    bueeno's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Rio Grande do Sul
    Posts
    729
    Reputation
    17
    Thanks
    374
    Guys, just wait the update that will come on December. For now we only can have 12 members but soon ijji will work on that and upgrade the Slots of the clan ! So be pacient please, don't be annoying like the other guys begging for hacks, cmon.

  3. #33
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by bueeno View Post
    Guys, just wait the update that will come on December. For now we only can have 12 members but soon ijji will work on that and upgrade the Slots of the clan ! So be pacient please, don't be annoying like the other guys begging for hacks, cmon.
    try get a mod to close this thread cause this thread is gonna get spammed


    LIVERPOOL FC


  4. #34
    bueeno's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Rio Grande do Sul
    Posts
    729
    Reputation
    17
    Thanks
    374
    Quote Originally Posted by sendi11 View Post
    try get a mod to close this thread cause this thread is gonna get spammed
    Haha, i'm trying :S

  5. #35
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    Haha! I managed to join ytd >: D i'm CerealKill

  6. #36
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    my ign is Gerrard


    LIVERPOOL FC


  7. #37
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    I Laffed at those who can't join
    But don't worry, you will be able to join soon

  8. #38
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by !CerealKiller View Post
    I Laffed at those who can't join
    But don't worry, you will be able to join soon
    half the people that joined are probably choobs on mpgh

    we should have made some requirments

    like: 100+ post

    10% activity


    LIVERPOOL FC


  9. #39
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    but it would be difficult to trace unless they have the same name as the forum name

  10. #40
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    Quote Originally Posted by sendi11 View Post
    my ign is Gerrard
    Gaaaaaaay. Ima make one called Drogba or Lampard


  11. #41
    TechwarriorA's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    In your freakin ass
    Posts
    385
    Reputation
    -1
    Thanks
    104
    My Mood
    Hot
    You know i dont wanna be annoying or something but this tread shuld actually be posted on the clan advertisements xD
    THANK ME FOR THIS


    THANK ME FOR THIS

  12. #42
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by randomhacker View Post
    Gaaaaaaay. Ima make one called Drogba or Lampard
    when friendly fire is on, ure gonna be the only one im going to shoot at


    LIVERPOOL FC


  13. #43
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    Imma make one called Retards xD

  14. #44
    dinorawr's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    81
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Fine
    ill join xD ^ ^

  15. #45
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    Quote Originally Posted by dinorawr View Post
    ill join xD ^ ^
    no u wont xD ^^


    LIVERPOOL FC


Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. [Info] New farmer clan! SmiL3. Join now!
    By Jesse H. in forum CrossFire Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 0
    Last Post: 03-04-2011, 11:37 AM
  2. Clan dawn join now were looking for members that are overal good or get points
    By nickirongate in forum CrossFire Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 0
    Last Post: 09-28-2010, 06:54 PM
  3. Clan HOTBLOOD recruiting join now
    By zito in forum CrossFire Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 1
    Last Post: 11-28-2009, 03:27 PM
  4. Los Sicarios PR[Clan Recruiting join now]
    By xzeropr in forum Combat Arms Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 1
    Last Post: 09-22-2009, 02:17 AM
  5. [Recruiting]Clan! join now!
    By -UserName- in forum Combat Arms Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 1
    Last Post: 05-28-2009, 03:29 PM

Tags for this Thread