Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 22 of 22
  1. #16
    Sixx93's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    673
    Reputation
    21
    Thanks
    250
    My Mood
    Cool
    lol... the vip hack trial is made by gellin xD

  2. #17
    crazygamer53's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Massachusetts
    Posts
    211
    Reputation
    10
    Thanks
    23
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by dubs View Post
    Its packed unless
    someone can crack it
    I know what hack he's talking about, it's not packed, and It is actually good, but It has a spammer.
    Quote Originally Posted by liquidforce View Post

    chuck norris is not affraid of death, death is afraid of chuck norris

    Don't be afraid to click thanks if I helped.

    P.S. I only bite on Wednesdays

    Goals = complete = not yet
    Get banned once
    Get banned three times
    Get banned 10 times
    Get a legit ultrakill
    Get a legit Fantastic
    Get a legit Unbelievable
    Own A vip hacker
    Get VIP
    Make my own mod
    Make my own hack

  3. #18
    crazygamer53's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Massachusetts
    Posts
    211
    Reputation
    10
    Thanks
    23
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Tyler930 View Post
    sadly a nub who used this in CF on 2 towers used life taker and i just tapped em go me me vs opker i win ;D
    When was this? Was it before lifetaker was "patched" or after? If you dont know when it was patched just say when this happened.





    Srry bout the double post, idk how to fix it, damn internet lag
    Last edited by crazygamer53; 04-21-2010 at 06:37 PM. Reason: accidental double post
    Quote Originally Posted by liquidforce View Post

    chuck norris is not affraid of death, death is afraid of chuck norris

    Don't be afraid to click thanks if I helped.

    P.S. I only bite on Wednesdays

    Goals = complete = not yet
    Get banned once
    Get banned three times
    Get banned 10 times
    Get a legit ultrakill
    Get a legit Fantastic
    Get a legit Unbelievable
    Own A vip hacker
    Get VIP
    Make my own mod
    Make my own hack

  4. #19
    jeevin's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Brampton, Ontario, Canada
    Posts
    486
    Reputation
    16
    Thanks
    284
    My Mood
    Inspired
    AWW FUCK U UR BANNED..

  5. #20
    neofar's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    the minds of many
    Posts
    1,224
    Reputation
    22
    Thanks
    83
    My Mood
    Daring
    Quote Originally Posted by Tyler930 View Post
    LOL! u actally did that stupid a$$ VIP 2 dat advertisement LMAO its funny becuase from what ive heard its chuck full of viruses... gl with ur computer trust no hack thats free unless its PUBLIC
    public = free jackass

    P.L.U.R.

  6. #21
    flameswor10's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    12,528
    Reputation
    981
    Thanks
    10,404
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by RoflRager View Post
    tyler= faggot sig
    Your dissing what I made boy
    No I do not make game hacks anymore, please stop asking.


    Been MPGH Minion: 6 July 2011 - 1 August 2012

  7. #22
    formage's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    538
    Reputation
    10
    Thanks
    388
    My Mood
    Cool
    CLEAR THIS UP LIFETAKER IS NOT PATCHED THEY JUST NEED ANOTHER WAY TO CODE IT!

    AND YOU WILL NOT BE ABLE TO CRACK THIS WITH OUT THE SOURCE CODE SO DO NOT BOTHER

    AND IF YOU DID USE THIS HACK GO TO C:\PROGRAM FILES\[SITES NAME] AND DELETE THAT FOLDER

    AND WHY AM I YELLING?

    O YA, MAYBE THE CHOOBS WILL GET IT THROUGH THEIR SKULLS
    If I Helped You In Any Way
    Please Thank Me

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. I have vip hacks need help
    By Skullz in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 5
    Last Post: 09-07-2009, 04:43 AM
  2. vip hack needed
    By macholda1 in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 10
    Last Post: 02-12-2009, 02:27 PM
  3. Making New Hack Need Help
    By doommach in forum Soldier Front Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 10-29-2008, 01:07 AM
  4. super jump hack ?? need help
    By klhuglk in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 2
    Last Post: 09-02-2008, 09:12 PM