Thread: Rapid Fire

Page 4 of 12 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 46 to 60 of 167
  1. #46
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by whit View Post
    Isnt that big of a deal, it rids of bullets to fast and i tank my shots
    I just didnt want alessFag to have it hes going to think he even more pro now
    Whos that o.O

    Btw People were hacking so i was gonna say dont kill me im white but i said Whit and everyone was like OMFG MAKE MORE HACKS

    I guess ur popular in CA o.O
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  2. #47
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,252
    Quote Originally Posted by Shadowxeno-Backup View Post


    Whos that o.O

    Btw People were hacking so i was gonna say dont kill me im white but i said Whit and everyone was like OMFG MAKE MORE HACKS

    I guess ur popular in CA o.O
    Lol i met so many of my hack user in game...Its so funny they want kill me but they Knife the shit outta everyone else

    Alessfag is Alessandro the mexican

  3. #48
    pashak's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    350
    Reputation
    29
    Thanks
    42
    Quote Originally Posted by whit View Post
    Lol i met so many of my hack user in game...Its so funny they want kill me but they Knife the shit outta everyone else

    Alessfag is Alessandro the mexican
    look in his sig
    you can see where he showers and finds food

  4. #49
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by pashak View Post
    look in his sig
    you can see where he showers and finds food
    o.O Who are u refering to...
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  5. #50
    Crash's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    JAville
    Posts
    2,889
    Reputation
    163
    Thanks
    3,289
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by whit View Post
    Lol i met so many of my hack user in game...Its so funny they want kill me but they Knife the shit outta everyone else

    Alessfag is Alessandro the Brazilian asshole
    fixed for j00

  6. #51
    pashak's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    350
    Reputation
    29
    Thanks
    42
    Quote Originally Posted by Shadowxeno-Backup View Post


    o.O Who are u refering to...
    I'm talking about alessfag

  7. #52
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,252
    Quote Originally Posted by Shadowxeno-Backup View Post


    o.O Who are u refering to...
    AlessQueer lives in Brazil and has to jump in trash cans for his food and NiggerNet

  8. #53
    pashak's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    350
    Reputation
    29
    Thanks
    42
    Quote Originally Posted by whit View Post
    AlessQueer lives in Brazil and has to jump in trash cans for his food and NiggerNet
    nonono he sells his but hole for food and walmart internet

  9. #54
    Crash's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    JAville
    Posts
    2,889
    Reputation
    163
    Thanks
    3,289
    My Mood
    Sleepy
    Ignore this post.
    @Disturbed
    Get your fucking ass over to my thread and approve it before i rip your nutsack off with my teeth.

    ^^^

    Bob on tv.

  10. #55
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by pashak View Post
    nonono he sells his butt hole for food and walmart internet
    lol Walmart internet is free. Reminds me when i played with a Iraqie who had a funny accent and were like You sound like walmart connection and hes like No my brother. ( his GT was Walmart. It was modded)
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  11. #56
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598
    Quote Originally Posted by whit View Post
    Isnt that big of a deal, it rids of bullets to fast and i tank my shots
    I just didnt want alessFag to have it hes going to think he even more pro now
    yeah but it works well for a super knife

  12. #57
    CAFlames's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Where ever my imagination takes me
    Posts
    3,014
    Reputation
    202
    Thanks
    2,934
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Shadowxeno-Backup View Post


    @CAFlames

    ill get a pic if you want.



    Lol true that. and u changed ur name Finally i can mention you o.O
    Ty for offer but i tried and i dc from rapidfire for some reason

    Current Works:
    ---Horror Game






    Special thanks to drgnforce9 for my sig picture

    Quote Originally Posted by m_t_h View Post

    CAflames is one epic coder.

    Rep and thanks him.. or you're perma banned.

  13. #58
    ~Shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    2,659
    Reputation
    54
    Thanks
    392
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by CAFlames View Post


    Ty for offer but i tried and i dc from rapidfire for some reason
    @CAFlames

    my OS is different so the results will Vary.
    Xbox 360 BF3 top 100 Jet pilots


  14. #59
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598
    Quote Originally Posted by CAFlames View Post


    Ty for offer but i tried and i dc from rapidfire for some reason
    u DC cuz u didnt bypass the check.

  15. #60
    whit's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    7,170
    Reputation
    490
    Thanks
    2,252
    Quote Originally Posted by NOOB View Post


    yeah but it works well for a super knife
    There is a Addie just For Melee
    Fuck full rapid fire

Page 4 of 12 FirstFirst ... 23456 ... LastLast