Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 21 of 21
  1. #16
    swatfx's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    661
    Reputation
    20
    Thanks
    108
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by supercarz1991 View Post
    I lol'd at nop-ing the spoon...what it really do?
    I don't think he actually did it lol.
    at least I don't spend my time noping spoons.

  2. The Following User Says Thank You to swatfx For This Useful Post:

    [MPGH]flameswor10 (06-02-2011)

  3. #17
    supercarz1991's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    North of Hell, South of Heaven
    Posts
    6,067
    Reputation
    323
    Thanks
    3,323
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by swatfx View Post
    I don't think he actually did it lol.
    at least I don't spend my time noping spoons.
    Id do it if I had my gaming laptop...but needs a new hard drive >_>

  4. #18
    tahha's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    my keyboard or my bed
    Posts
    122
    Reputation
    9
    Thanks
    3
    WTF???
    password is password?
    well the password is password is used by engine.exe when ran directly from the computer it is installed on. as then "CombatArms_Direct.exe"

    it is not a address that is usable as is. it is more of a question for the server to answer. it is called by engine when logging in to the server. it is basically a way for the game to log u in with out checking the entire database for ur account info. ie faster login method.
    Last edited by tahha; 06-02-2011 at 11:57 AM.
    (BTW: My Name Is PowerHouse On Other Forums)

    Click this to get PowerHouse Private!

  5. #19
    justiniscool5's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    idk
    Posts
    884
    Reputation
    -12
    Thanks
    182
    My Mood
    Bitchy
    Hmmm isnt these codes for the engine class where you find the l***

  6. #20
    mushdoomx's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    123 CUNTMUFFIN drive
    Posts
    222
    Reputation
    2
    Thanks
    11
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by freedompeace View Post
    Woo, Nexon haz humour
    @freedompeace What the fuck you on and where can i get it.

  7. #21
    freedompeace's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    female
    Posts
    3,035
    Reputation
    340
    Thanks
    2,784
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by mushdoomx View Post
    @freedompeace What the fuck you on and where can i get it.
    "there is no spoon"

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Tags for this Thread