Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 19 of 19
  1. #16
    ZysorceN's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    female
    Location
    California
    Posts
    68
    Reputation
    10
    Thanks
    912
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by supercarz1991 View Post
    i've dumped it with PE tools, and opened it in Olly, and there's no PTC names like there should be, it looks identical to the compiled non-dumped version
    lol try decompiling it on ida and u dont need to find RunConsoleStrings necesarely

  2. #17
    supercarz1991's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    North of Hell, South of Heaven
    Posts
    6,067
    Reputation
    323
    Thanks
    3,323
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by ZysorceN View Post
    lol try decompiling it on ida and u dont need to find RunConsoleStrings necesarely
    well duh, i have the source code LOL i know what they are. but yeah, i just need the addie for the lt client and ish XD i wanna s2s myself

    commando: You're probably the best non-coder coder I know LOL


  3. #18
    Code_over_Pussy's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Posts
    67
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Amused
    OMG this shit got patched < . < everytime i want to leech something it always gets patched

  4. #19
    Genesis's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Location
    Terra Australis
    Posts
    4,106
    Reputation
    1315
    Thanks
    2,466
    Quote Originally Posted by Code_over_Pussy View Post
    OMG this shit got patched < . < everytime i want to leech something it always gets patched
    How does dumping modules get patched?
    helt ensam.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. [Guide]How to play combat arms in UK
    By viperfx in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 35
    Last Post: 12-25-2008, 10:46 AM
  2. how to use combat arms hack?
    By angelslayer7 in forum General Game Hacking
    Replies: 3
    Last Post: 11-06-2008, 09:12 PM
  3. [tut]How to Play Combat Arms NON-USA.
    By xopa-a in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 2
    Last Post: 10-27-2008, 03:18 PM
  4. [Tutorial] How to play Combat Arms without being in America
    By i7vSa7vi7y in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 12
    Last Post: 10-26-2008, 02:55 AM
  5. How to Hack Combat Arms Video Tutorial w/ MPGH (Choob-Proof)
    By erikshadow in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 6
    Last Post: 10-23-2008, 09:22 PM