Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 24 of 24
  1. #16
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    hahahaha lol my bad, wont happen again lol


    LIVERPOOL FC


  2. #17
    Mc565's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    5,492
    Reputation
    390
    Thanks
    1,471
    its gone sorry

    mc565mpgh@hotmail.com

    -Thanks to De La Ghetto
    <3


  3. #18
    cock in my ass's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Aggressive
    You failed pretty hard, you know you can just turn off that username block right? Nice CA name, why would you make your MPGH name the same as your CA name anyway? By the way, Ello' XXGWBushXX.

  4. #19
    formage's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    538
    Reputation
    10
    Thanks
    388
    My Mood
    Cool
    I KNOW UR ACCOUNT NAME IF ANYONE WANTS IT ILL GIVE IT HEHEHEHEHE
    well i might not...
    depends
    If I Helped You In Any Way
    Please Thank Me

  5. #20
    RedThunder's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,599
    Reputation
    84
    Thanks
    553
    My Mood
    Twisted
    and i cna report the both of you for that btw, cause its harrassment rofl, so srlsy your a noob
    TROLL MATH
    14 posts per thread per hour, even at 1 thread an hour in 5 hours, general trolling time, thats 70 posts, and seeing as i try to run it at about 3 threads at a time, then i can make 210 posts in a day which means in 10 days i could be back to where i am if i started a new account, lol so in theory in a month id have 6k posts, in 2 months id have 12k, in 3 months 18k, in 4 months id have 24k and i could have the highest post count on the forum

    14*3*5*10*3*4=highest post count on the forums in 4 months

  6. #21
    neofar's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    the minds of many
    Posts
    1,224
    Reputation
    22
    Thanks
    83
    My Mood
    Daring
    lol "username blocked"
    just turn off annotations
    teehee

    P.L.U.R.

  7. #22
    RedThunder's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,599
    Reputation
    84
    Thanks
    553
    My Mood
    Twisted
    shhhhhhh, aww w/e its not a hacker account its legit no one has proof of me ever hacking on it
    TROLL MATH
    14 posts per thread per hour, even at 1 thread an hour in 5 hours, general trolling time, thats 70 posts, and seeing as i try to run it at about 3 threads at a time, then i can make 210 posts in a day which means in 10 days i could be back to where i am if i started a new account, lol so in theory in a month id have 6k posts, in 2 months id have 12k, in 3 months 18k, in 4 months id have 24k and i could have the highest post count on the forum

    14*3*5*10*3*4=highest post count on the forums in 4 months

  8. #23
    -GunYouDown-'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Posts
    24
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Sick
    Lolz noice!

  9. #24
    Shocking's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    female
    Location
    In your pants.
    Posts
    4,116
    Reputation
    112
    Thanks
    1,027
    My Mood
    Shocked
    Looks okay, amazing how advanced we're getting at altering the game-play of Combat Arms.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. this kid on mpgh fucking scammed me mods and members read!!!!!
    By dw3fan in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 9
    Last Post: 10-20-2009, 11:02 PM
  2. Its time... new mods and minions
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 457
    Last Post: 10-02-2009, 11:47 PM
  3. To Mods And Minions
    By Killerskillz in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 22
    Last Post: 08-10-2009, 04:39 AM
  4. SELLING A STEAM ACCOUNT WITH garys Mod And css
    By sllyr1 in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 1
    Last Post: 03-07-2009, 04:21 AM
  5. Seemliss' Petition MODS AND ADMINS READ
    By Freek in forum General
    Replies: 26
    Last Post: 01-04-2009, 08:19 PM