Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Axhammer's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    RIGHT BEHIND U
    Posts
    89
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    My Mood
    In Love

    Unhappy How to make friends

    I like seriously suck cuz I just got the game and I don't have any friends that play this game on pc and I don't know how to make friends...
    It's sorta frustrating.... GameName: Axhammer Good for: shooting down choppers and UAVs
    maybe someone could add me to a clan or party cuz It gets me mad when I play a match and a whole party leaves me alone with not enough nubs to play a game.

  2. #2
    JamesA1994's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    The dark side
    Posts
    1,703
    Reputation
    271
    Thanks
    529
    My Mood
    Psychedelic
    Steam or aIW?
    If steam, go check out the MW2 chat. Its what I used to do... /sosad
    CoD Minion: Jan 13th 2011 to April 11 2011
    MMORPG Minion Since: March 28th 2011 to April 11 2011

    Don't be afraid to rep, you aren't loosing anything!
    Don't forget your P&Q's. Press the thanks button if someone has helped.
    jamesa1994@hotmail.com

  3. #3
    Axhammer's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    RIGHT BEHIND U
    Posts
    89
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    My Mood
    In Love
    Steam what's aiW?

    does anyone have a party I could join? I'm level 3 now but once I get my gamepad to work, I will kick @$$ cuz I pwn at the XBox version

  4. #4
    lolbie's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Netherlands
    Posts
    5,207
    Reputation
    288
    Thanks
    2,090
    My Mood
    Angelic
    aIW is a private server with a lot of people playing on it

    and try to make friends be nice and if they talk back or something i dunno or you had a good conversation add them as friend than
    I love it when people keep their agreements /sarcasm ftw

  5. #5
    aIW|Convery's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,876
    Reputation
    124
    Thanks
    595
    My Mood
    Cynical
    "Hello, I'm on a cheating forum asking for players to play legit with." - Kinda sounds wrong to me =P

  6. #6
    lolbie's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Netherlands
    Posts
    5,207
    Reputation
    288
    Thanks
    2,090
    My Mood
    Angelic
    @convery xd yeah true but i am on this forum and i don't cheat too
    I love it when people keep their agreements /sarcasm ftw

  7. #7
    Axhammer's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    RIGHT BEHIND U
    Posts
    89
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    My Mood
    In Love
    I'm playing legit cuz I dont wanna get VAC banned unless I make a lot of friends first. Which is y after i get a bunch of friends I'll start cheating.

    Goals
    or = No or = complete
    Get 20+ kills in one life in Blackshot Fairly
    Get Unbelievable + in Combat Arms Fair
    Get Unb + in Combat Arms using hacks
    Get kicked in CA for ruining the elite mod's unb
    Get Unb in CA fair
    Stop playing FPS Games
    Post a hack
    Get kicked for overkilling the elite moderator

  8. #8
    aIW|Convery's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,876
    Reputation
    124
    Thanks
    595
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Axhammer View Post
    I'm playing legit cuz I dont wanna get VAC banned unless I make a lot of friends first. Which is y after i get a bunch of friends I'll start cheating.
    Oh, you're playing legit so you get some friends then you'll start cheating against them until you get banned.. am I missing the logic?

  9. #9
    sammysfat's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    89
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by aIW|Convery View Post
    Oh, you're playing legit so you get some friends then you'll start cheating against them until you get banned.. am I missing the logic?
    just cause ur on a hack site doesnt mean u hack. Look at max damage hes a memeber of this site, does that mean he hacks?

  10. #10
    Blubb1337's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Germany
    Posts
    5,923
    Reputation
    161
    Thanks
    3,096
    So you're posting here to get friends to cheat with? Meh.

    /closed