Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    SUPREM0's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    110
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Stressed

    Angry [Solved]Steam Authorization Failed?

    HI all! well i was playing modern warfare 2 and i downloaded dome hacks from this web, played with it for a while but;WTF whenever i wanna okay it gives this message "Steam Authorization Failed" WTF and WTF.

    NOW i can't even play normal games shit , how i hate this!!!

    could you please give me a solution? a quite handful one if you would be so kind?

    BTW, can you give a hack for iw4mp that is not detected, mostely i wanna wall hack!

    THANKS AGAIN FOR YOUR BIG HELP!!
    Last edited by SUPREM0; 04-11-2011 at 03:28 PM.

  2. #2
    Zed's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    ◕‿◕
    Posts
    2,843
    Reputation
    60
    Thanks
    269
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by SUPREM0 View Post
    HI all! well i was playing modern warfare 2 and i downloaded dome hacks from this web, played with it for a while but;WTF whenever i wanna okay it gives this message "Steam Authorization Failed" WTF and WTF.

    NOW i can't even play normal games shit , how i hate this!!!

    could you please give me a solution? a quite handful one if you would be so kind?

    BTW, can you give a hack for iw4mp that is not detected, mostely i wanna wall hack!

    THANKS AGAIN FOR YOUR BIG HELP!!
    Is is AIW or Steam version?

  3. #3
    lolbie's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Netherlands
    Posts
    5,207
    Reputation
    288
    Thanks
    2,090
    My Mood
    Angelic
    @SUPREM0
    don't play with hacks it triggers a 6 hour ban and then you get that error
    I love it when people keep their agreements /sarcasm ftw

  4. #4
    SUPREM0's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    110
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by lolbie View Post
    @SUPREM0
    don't play with hacks it triggers a 6 hour ban and then you get that error
    OH! ok but isnt there any hack that cannnot be detected?

    BTW i use iw4mp(alterwinet) version!!

  5. #5
    Zed's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    ◕‿◕
    Posts
    2,843
    Reputation
    60
    Thanks
    269
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by SUPREM0 View Post
    OH! ok but isnt there any hack that cannnot be detected?

    BTW i use iw4mp(alterwinet) version!!
    You need an external hack. There might be one for AIW around here. Not 100% sure though.

  6. #6
    SUPREM0's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    110
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Stressed
    OH! YEAH! THEN DO YOU KNOW OF ANY EXTERNEL HACK?

  7. #7
    Zed's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    ◕‿◕
    Posts
    2,843
    Reputation
    60
    Thanks
    269
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by SUPREM0 View Post
    OH! YEAH! THEN DO YOU KNOW OF ANY EXTERNEL HACK?
    Look around

  8. #8
    master131's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    8,802
    Reputation
    3165
    Thanks
    73,326
    My Mood
    Breezy
    /marked as solved
    Donate:
    BTC: 1GEny3y5tsYfw8E8A45upK6PKVAEcUDNv9


    Handy Tools/Hacks:
    Extreme Injector v3.6.1 *NEW* Windows 10 compatible!
    A powerful and advanced injector in a simple GUI.
    Can scramble DLLs on injection making them harder to detect and even make detected hacks work again!

    Minion Since: 13th January 2011
    Moderator Since: 6th May 2011
    Global Moderator Since: 29th April 2012
    Super User/Unknown Since: 23rd July 2013
    'Game Hacking' Team Since: 30th July 2013

    --My Art--
    [Roxas - Pixel Art, WIP]
    [Natsu - Drawn]
    [Natsu - Coloured]


    All drawings are coloured using Photoshop.

    --Gifts--
    [Kyle]

  9. The Following User Says Thank You to master131 For This Useful Post:

    SUPREM0 (04-12-2011)