Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 61 to 75 of 75
  1. #61
    porrat's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    MADEIRA
    Posts
    119
    Reputation
    10
    Thanks
    124
    My Mood
    Twisted
    its fun to see ppl who knows ALOT '-'

  2. #62
    SmokeRaceTeam's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Posts
    4
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Indeed it is LOL. Oh well I just sit back quietly. But a hint to everyone. Hacking AW isn't that hard... ive been hacking with aimbot/esp for a monthish or so now with one ban that was a funny ban too LOL but yeah. Do research learn things. Don't bitch that something isnt working. Because its probably working better than the shit you make lol xD HAPPY NEW YEAR!

    EDIT:: Holy shit its my first post to !!! hahaha funny couldnt remember if ive ever posted on this forum or not. Oh well YAY happy first post to me.

  3. #63
    D.Hunt's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    87
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    Sneaky
    Quote Originally Posted by SmokeRaceTeam View Post
    Indeed it is LOL. Oh well I just sit back quietly. But a hint to everyone. Hacking AW isn't that hard... ive been hacking with aimbot/esp for a monthish or so now with one ban that was a funny ban too LOL but yeah. Do research learn things. Don't bitch that something isnt working. Because its probably working better than the shit you make lol xD HAPPY NEW YEAR!

    EDIT:: Holy shit its my first post to !!! hahaha funny couldnt remember if ive ever posted on this forum or not. Oh well YAY happy first post to me.

    you know we can see you registered this month....

    and its not so hard, you got to know where to look,..... hacks are for gay kids anyway, i come for teh begging and stay for the weeping :P

  4. #64
    blackmirror's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Posts
    29
    Reputation
    10
    Thanks
    23
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by D.Hunt View Post
    you know we can see you registered this month....

    and its not so hard, you got to know where to look,..... hacks are for gay kids anyway, i come for teh begging and stay for the weeping :P
    well d.hunt if u play fair and complain about every hacking post so why dont u just fuck of from MPGH u shit ??? any way you are just a leecher so stfu and stay back be fucking quite

  5. #65
    lmaobox's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    319
    Reputation
    38
    Thanks
    1,126
    Quote Originally Posted by blackmirror View Post
    well d.hunt if u play fair and complain about every hacking post so why dont u just fuck of from MPGH u shit ??? any way you are just a leecher so stfu and stay back be fucking quite
    Leechers fighting with Newbies. The true face of mpgh.
    get good.

  6. #66
    D.Hunt's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    87
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    Sneaky
    i complain about faggots like you who post other peoples shit saying "say thank you to me for this leech", remember the iw4m1.dll? that wasnt your yet you tried to pass it off as if you made it yourself,

    also MPGH isnt only the AlterIWnet subforum, if you've looked around there are other games which merit cheating (point blank, battlefield P4F) for giving all the good weapons to paying players and a normal player can't have access.....

    P.S LMAOBOX i think you're the newbie in this case m8 :P

  7. #67
    blackmirror's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Posts
    29
    Reputation
    10
    Thanks
    23
    My Mood
    Fine
    @D.Hunt

    you are one sick gay... the dll file i posted already sorry to MPGH for that and fool i didnt leech that file i made it myself by using aiw patch and 1 thing more you are the guy who jealous from thr juniors and thats what bad for u in future

  8. #68
    The Crow's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Posts
    15
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by blackmirror View Post
    @D.Hunt

    you are one sick gay... the dll file i posted already sorry to MPGH for that and fool i didnt leech that file i made it myself by using aiw patch and 1 thing more you are the guy who jealous from thr juniors and thats what bad for u in future
    Hahaha MPGH cracks me up. Ever heard of punctuation? Also, you did not make that dll.
    And the life that makes us what we are, is the life that burns in every star. Will it be that our legacy is just the dead machines of a senseless world?


    You jelly?

  9. #69
    lmaobox's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    319
    Reputation
    38
    Thanks
    1,126
    Quote Originally Posted by D.Hunt View Post
    P.S LMAOBOX i think you're the newbie in this case m8 :P
    Newbie > Leecher. We shall fight for our rights.
    get good.

  10. #70
    Slim Gym's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Im confused as to what this does.. Does it enable me to inject the old esp's undected or is it just the updated.dll. Sorry, Im new to MW2 modifications, Im not fully educated on its files yet. haha...

  11. #71
    laurens007's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Netherlands
    Posts
    91
    Reputation
    10
    Thanks
    661
    My Mood
    Cheerful
    I'm not Englishman and my English certainly isn't flawless... But his post are wrttn in txt lng f u gt me.

  12. #72
    deviltrigger's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    THIS DOES NOT WORK... plz do not post fake Experiments!! ps: its a Request!

  13. #73
    alyking4ever's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Dead
    THANKS ya prince

  14. #74
    zachair's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Kush Zone
    Posts
    186
    Reputation
    34
    Thanks
    97
    My Mood
    Hot
    Closed \Detected
    tag please... bumping up old threads 1 1/2 months old

  15. #75
    zeeshan111's Avatar
    Join Date
    Mar 2012
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    i am change iw4m1 than start game and say this build no longer to viled for online play

Page 5 of 5 FirstFirst ... 345

Similar Threads

  1. [Info] The Updated iw4m1.dll has...
    By ApocalypticSavior in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Private Servers
    Replies: 15
    Last Post: 01-15-2012, 06:05 PM
  2. iw4m1.dll- updated ???
    By blackmirror in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 8
    Last Post: 12-19-2011, 08:31 AM
  3. [Request] Updated iw4m1.dll?
    By EggShit in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Private Servers
    Replies: 10
    Last Post: 12-17-2011, 08:57 AM
  4. updating a dll
    By dugindog in forum Combat Arms Hack Coding / Programming / Source Code
    Replies: 5
    Last Post: 07-15-2010, 01:23 AM
  5. Replies: 8
    Last Post: 05-25-2009, 12:12 PM