Thread: SnowShovel...:p

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 57
  1. #16
    rogerioneythor's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    interstellar cosmos
    Posts
    51
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Doubtful
    all speak of SnowShovel and lie because the guy and really good and I mirror it because I think it damn good pa

  2. #17
    Killamachine's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    91
    Reputation
    16
    Thanks
    21
    Quote Originally Posted by Riddick View Post


    Snowhsovel, Nega, Kimpah and some GM's all use fucking macros as I've played matches with them and they don't tap that fast.......... ever!
    lol perfect example of an average mpgay kid.
    has no idea what hes talking about - ever, still believes he knows something and talks shit all day. fuckyes.

  3. #18
    Jabberwock's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Posts
    1,655
    Reputation
    191
    Thanks
    14,466
    My Mood
    Relaxed
    You know this game is all about advantages. So he might not be hacking but he does have special rig, overclocked, top parts, 200FPS, and a screen with 120Hz(FPS).

  4. The Following User Says Thank You to Jabberwock For This Useful Post:

    Toastdoodle (06-28-2013)

  5. #19
    [RAPGOD]EMINEM's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    Madrid
    Posts
    838
    Reputation
    28
    Thanks
    65
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Jabberwo0ck View Post
    You know this game is all about advantages. So he might not be hacking but he does have special rig, overclocked, top parts, 200FPS, and a screen with 120Hz(FPS).
    yep. nailed it. guys... he basically sees things before you do xd. he even talks about it in his commentaries. but yeah the kid got a good mouse and skill. i just use a fking 30 fps laptop and an 8 dollar mouse and i still top frag without hacks. the point is guys as jabbe said, the better the gear the greater the advantage.
    TRADES COMPLETED: 38


    Posts:
    10 Posts :
    25 Posts :
    50 Posts :
    100 Posts :
    250 Posts :
    500 Posts :
    750 Posts :
    1000 Posts :






    AVA MPGH PROUD MEMBER

  6. #20
    Better MPGH Event Organizer Than Arun Since '12
    Former Staff
    Premium Member
    Color's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    California
    Posts
    19,638
    Reputation
    2154
    Thanks
    7,649
    Nah, I've played with him we was really good but he wasn't hacking.

    Member Since 8/05/2012
    Editor 4/04/13 - 4/21/13
    Middleman 7/14/13 - 11/4/13

    Battlefield Minion 6/13/14-3/20/15
    Steam Minion 7/16/14-3/20/15

    Minion+ 10/1/14-3/20/15
    M.A.T. Minion 10/19/14-3/20/15
    ROTMG Minion 1/14/15-3/20/15

    Donator Since 2/26/15 (Thanks @Cursed!)
    Steam Minion 5/9/15 - 11/5/15
    OSFPS Minion 9/15/15 - 11/5/15


  7. #21
    Barred from Marketplace Vouches
    DO NOT ASK FOR OR RECEIVE VOUCHES FROM THIS USER

    10/15/2016 - 01/16/17
    Premium Seller
    Newsforce
    Former Staff
    Premium Member
    Predator's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    ルグニカ王国
    Posts
    8,619
    Reputation
    1904
    Thanks
    3,787
    My Mood
    Yeehaw
    He doesnt hack but his tapping is sometimes questionable. His team L4BEL was really good, thats where he really started.









    MPGH Member Since: 2011
    AVA Minion Since: 7.14.2013 - 7.4.2014
    Skype: MPGH.Commanderr
    Email: Commanderr@live.com
    Timezone: PST (GMT - 7:00) California
    進撃の巨人
    If you want to contact me, drop me a Skype!
    CONTACT|RULES|AVA|VOUCHES

    The Hunt has ended...
    My Goodbye:



  8. #22
    Riptooth's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    315
    Reputation
    10
    Thanks
    29
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Riddick View Post


    Snowhsovel, Nega, Kimpah and some GM's all use fucking macros as I've played matches with them and they don't tap that fast.......... ever!
    What is this auto crouch macro? Please explain...
    “I am the punishment of God...If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon you.”



    Deals: @farmers I bought exp from him, I went first smooth trade.
    Traded with @Verisakeet an thanks for @Hugo_Boss being our OMM

  9. #23
    Twin Cities's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Gender
    male
    Location
    Orlando, FL
    Posts
    2,518
    Reputation
    345
    Thanks
    2,568
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by iRedemption View Post
    Why the fuck wouldn't he be legit. He was a gamesage for Aeria, has good contact with Redduck and he went to iesf. Lol.
    Being a GS doesn't make you legit.

  10. The Following User Says Thank You to Twin Cities For This Useful Post:

    Monzamon (06-30-2013)

  11. #24
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity
    Premium Member
    Frought's Avatar
    Join Date
    Aug 2012
    Gender
    male
    Location
    In the dark island
    Posts
    3,399
    Reputation
    156
    Thanks
    5,950
    My Mood
    Cool
    I don't even know who is snow shovel xD
    If the facts don't fit the theory, change the facts.
    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The important thing is not to stop questioning.
    Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value.
    You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.

    -Albert Einstein



  12. #25
    Arklenao's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Posts
    100
    Reputation
    10
    Thanks
    57
    Quote Originally Posted by iRedemption View Post
    Why the fuck wouldn't he be legit. He was a gamesage for Aeria, has good contact with Redduck and he went to iesf. Lol.
    so that's where you base your argument? that's inadmissible man, even in a court of law...being in iesf doesn't in anyway prevent someone from using cheats or something similar to it...i've seen him suck in more than a couple of games and that's why i came to doubt his so called prowess...i mean if you're good, you're always good even though you're havin a bad day...in those instances he sucked, hell i thought i was watching a newbie play so come on man, be objective...

    ---------- Post added at 06:39 PM ---------- Previous post was at 06:34 PM ----------

    Quote Originally Posted by Riptooth View Post
    What is this auto crouch macro? Please explain...
    somethin like that had been released here, it makes your character crouch while pressing the fire button as you know, crouching lessens the recoil and spread

    ---------- Post added at 06:40 PM ---------- Previous post was at 06:39 PM ----------

    Quote Originally Posted by Twin Cities View Post


    Being a GS doesn't make you legit.
    my point exactly...let alone havin a high rank

    ---------- Post added at 06:42 PM ---------- Previous post was at 06:40 PM ----------

    Quote Originally Posted by yballer24 View Post
    yep. nailed it. guys... he basically sees things before you do xd. he even talks about it in his commentaries. but yeah the kid got a good mouse and skill. i just use a fking 30 fps laptop and an 8 dollar mouse and i still top frag without hacks. the point is guys as jabbe said, the better the gear the greater the advantage.
    ikr...it's like the USA goin to war against some poor 3rd world country...USA for example has wallhacks in the form of x-rays, sattelite imagery etc, and aimbot too with those laser guided missiles and stuff lol

  13. #26
    Fluxie's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Location
    the Netherlands
    Posts
    1,819
    Reputation
    145
    Thanks
    187
    My Mood
    Flirty
    Quote Originally Posted by Arklenao View Post
    yeah me think so too, anyways, maybe he is just some kid who is authistic or has adhd that he excels in fps games, i dunno, but I've spectated him enuff to say some of his shots I've seen in only hackers with aimbot, auto fire, etc...but that's just me, maybe he aint human
    I love your usage of the words 'kid' and 'autistic'


    ---------- Post added at 01:16 PM ---------- Previous post was at 01:12 PM ----------

    Watch his streams, he doesn't hack/macro there.
    I watched one where he even showed that he was using his regular mouse and no macro.
    And IeSF will check the shit out of your computer to make sure that you don't hack and/or macro, I doubt that he tried THAT hard for a macro. He won IeSF, he proved that he/they can outplay the shit out of you guys. Don't flame at me for calling you guys noob or that SnowShovel/DefKoN is better than you, it's a fact. DefKoN, as a team, is better than y'all.
    If not, flaming at me won't help, get a team and win the IeSF, prove it.



    P.S. "I pwn'd SnowShovel 1v1 so much times, he called me hacker" and "SnowShovel hacks and he is so noob, he uses macro XM8 camp" isn't proof.
    Plays League/MW2/BF4/CSGO/Overwatch/Hearthstone.

    AVA is a great memory.

  14. #27
    iRedemption's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Posts
    278
    Reputation
    10
    Thanks
    40
    Lol scrubs will always question people, even if they're 100% legit.
    Succesful deals with: kingofproz, tuga

  15. #28
    Riptooth's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    315
    Reputation
    10
    Thanks
    29
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by iRedemption View Post
    Lol scrubs will always question people, even if they're 100% legit.
    Ive played with Karl both just randomly without him knowing an on his team during matches an some pugs/drafts. His mic is constantly on, an the only thing you ever hear is his keyboard, he does not tap his mouse that often, usually in situations when hes trying to clutch it becomes very blatant that he is macroing. His mic will be on an he will just sit there an spray his para an you almost never hear the kid's mouse click more then twice. I do not believe he always macro's but I do believe he has one on his mouse software. As to the rest of the "pro" players Ill bet 60-80% have a macro that they use. Nega is the only one that ever did well during a LAN. Snow got carried every time he stepped into a LAN situation. Oh an he does keybind for his quick scoping an his breakshotting as do most players, Kimpah included. Keybinding was not illegal in CS for a long time, an even now I do not think it is detected. As for .Nega he uses his right mouse button to tap fire because you can tap fast with that finger then your pointer finger. (Give it a go)

    Im also a firm believer that Macroing doesnt help your aim, Snow an most other players MPGH members label "pros" all have good aim so macro or not, if they shoot you once in the head it doesnt matter. Ive had Snow tell me I hack an that I use Uav/********** ect, funny thing is hes not intellegent enough to realize hes played with me in the few pugs/drafts hes played with Josh (Epic), Tyler (Hyysterria) ect.
    “I am the punishment of God...If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon you.”



    Deals: @farmers I bought exp from him, I went first smooth trade.
    Traded with @Verisakeet an thanks for @Hugo_Boss being our OMM

  16. #29
    Riddick's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Delusional
    Posts
    7,734
    Reputation
    529
    Thanks
    5,130
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Riptooth View Post
    What is this auto crouch macro? Please explain...
    It's a macro programme that makes you auto-crouch when you hit the fire button. It works well with Para/Fal Cannon/Keltec.

  17. #30
    gorno01's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Location
    The Matrix
    Posts
    122
    Reputation
    10
    Thanks
    828
    My Mood
    Bored
    Snowshovel is probably browsing this thread right now lol.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast