Thread: Euro Farm

Results 1 to 3 of 3
    brucemat's Avatar
    Thanks
    0

Euro Farm

Hola pues los que si me entiendan en español en buena hora, quisiera que los hackers de la comunidad de mgph.net pudieran hacer regresar al euro farm porque como esta aeria games deja mucho que desear para jugar legalmente, por los motivos que hasta ahaora siguen con su grandiosa idea de alquilar las mejores armas tanto en euros y ap, por ejemplo yo anteriormente por falta de euros en mi cuenta legal usaba ap para comprar armas, pero ahora que hasta con el ap solo puedes alquilar y no comprarlo permanente, y en la ultima actualizacion dice "regreso de las armas freedom" emocionado fui a la tienda para comprar alguna pero que sorpresa me llevo que tambien es alquilado, otro problema es que aeria estan como muertos de dinero, un ejemplo claro en el k.a.v.a la ak47cqb ao esta costando cupones poder alquilarla x 30 dias(180cupones), pero en a.v.a de aeria games esta costando ap asi que para darles la contra porfavor les pido a los hackers o programadores regresar el eurofarm como el amigo ccman32 que es todo un genio.

English.

Hello as I understand that if in Spanish in good time, would that hackers mgph.net community could bring back the euro farm because aeria games like this leaves much to be desired to play legally, for the reasons that are far with his great idea of ​​renting the best weapons in both euros and ap, for example I previously for lack of euros in my legal bill ap used to buy weapons, but now that even with the app you can only rent and not buy permanent, and the latest update says "return of weapons freedom" excited went to the store to buy some but I've been surprised that it is also rented, another problem is that aeria are like dead money, a clear example where the ak47cqb kava ao this costing coupons to rent x 30 days (180cupones) but ava is costing ap aeria games to give them so please ask against hackers and programmers return the Eurofarm as ccman32 friend who is a real genius.

ragengine's Avatar
    Thanks
    30
    My Mood
    Twisted
    You know what's ' euros farm ' stand for ? .
    Have a nice summer

iSuperSoldier's Avatar
    Thanks
    16
    My Mood
    Inspired
    LOL he probably doesnt cx
    TheSuperSoldier - Helper, Tester, and Hacker.

Click That Thanks Button If I Helped !