Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    panamasa's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    WTF, is that a wedding ring?!
    Posts
    47
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Dead

    Talking Custom Killstreaks VS. Bots

    Hi guys and welcome to my first actual mod. I was wondering if i couldn't make custom killstreak combine with bots cuz im VAC banned. The mod is, as I say nice for an first mod. I hope you have fun with it




    Omg Why don't Activision do a reboot of the Call of Duty Series?

  2. #2
    dave:))'s Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Netherlands
    Posts
    180
    Reputation
    10
    Thanks
    311
    So where is it, lol?

  3. #3
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,822
    Reputation
    781
    Thanks
    1,859
    My Mood
    Doh
    lmao, no vs, ss, and attachment....Come on...
    http://www.mpgh.net/forum/191-call-d...es-closed.html

  4. #4
    Snipmen's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Lost on the world of... idk
    Posts
    159
    Reputation
    0
    Thanks
    68
    My Mood
    Fine
    epic fail?????

  5. #5
    cgallagher21's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    1,617
    Reputation
    11
    Thanks
    313
    My Mood
    Drunk
    U need alot of stuff before this is approved, and read posting rules
    /request close

Tags for this Thread