Page 7 of 8 FirstFirst ... 5678 LastLast
Results 91 to 105 of 113
  1. #91
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,643
    Reputation
    748
    Thanks
    1,818
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by iBored1x1 View Post
    ....You don't understand the point. He doesn't have a hack to release, he planned to release my websites BF P4F public but it got detected a couple hours after he made this thread and we aren't making any more public d3d's for at least another week or two. So now he has nothing to release, he's just trying to get thanks and get people to think he's some amazing coder.
    OMG. So you're the original owner?
    BTW Now I got what you mean, and why I am not surprised that this hack isn't of him?
    Last edited by ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ; 06-28-2011 at 07:27 AM.
    Quote Originally Posted by KING View Post
    Stop FACKING SUMMONING ME TO THESE FUCKTARDS CONVOS.
    DAFUQ IS DIS FACKING SHYT.
    SHYT MAKES NO SENSE.

    On a side note. You fags are fucking hatting.
    You guys don't know shyt about spam.
    Danny would post on everysingle post every fucking hour, you couldnt tell which post was recent or anything. It was a fuck fest, he wouldnt have shyt to say....cares he posted like a fag he is.

    Josh made mutiple threads a day. And not just G, everywhere. That why everyone liked that dumb nikka.

    @Richard Nixon -Are you Endrat? @REAP @Digits2012 @Ghost -Son...I am dissapoint @Sjoerd -SMD @Canadian @FrosK -Dumb name is dumb @Nebulaa @That_Kid -Man Up @The XXX Devil -Oh look another joker avatar-how original and neat

    The rest who I didn't mention comment....Suck my left nut....but not to hard...it hurts.

  2. #92
    iBored1x1's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    18
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Horatio Caine View Post


    OMG. So you're the original owner?
    BTW Now I got what you mean, and why I am not surprised that this hack isn't of him?
    I am the owner, the hack is coded by our BF series coder 5$AndImYours.
    We just released our VIP D3D.
    Last edited by iBored1x1; 06-28-2011 at 11:07 AM.

  3. #93
    lolzo2's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Here
    Posts
    92
    Reputation
    8
    Thanks
    4
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by iBored1x1 View Post
    I am the owner, the hack is coded by our BF series coder 5$AndImYours.
    We just released our VIP D3D.

    Lol, so that means this thread is shit, and that hack is not free?


    Good vs Evil. Who will win?

  4. #94
    andrzej1331's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    De bug any news on this hack?

  5. #95
    moises8's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Panama?
    Posts
    31
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Fine
    sooo i cant hack in bf and this hack is vip noooooooooooo

  6. #96
    De:Bug's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    23
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by iBored1x1 View Post
    ....You don't understand the point. He doesn't have a hack to release, he planned to release my websites BF P4F public but it got detected a couple hours after he made this thread and we aren't making any more public d3d's for at least another week or two. So now he has nothing to release, he's just trying to get thanks and get people to think he's some amazing coder.
    BUll$H!7 i aint gonna release your hack .. hell nahh .. you will seee my hack soon and u not allow to download it .. well thats all i gotta sayy ..

    Quote Originally Posted by moises8 View Post
    sooo i cant hack in bf and this hack is vip noooooooooooo
    Nope it free . its almost comign soon

    Quote Originally Posted by andrzej1331 View Post
    De bug any news on this hack?
    Yes .. coding superbullet (nottotaldone) . and 1 shot kills

    Quote Originally Posted by iBored1x1 View Post
    ....You don't understand the point. He doesn't have a hack to release, he planned to release my websites BF P4F public but it got detected a couple hours after he made this thread and we aren't making any more public d3d's for at least another week or two. So now he has nothing to release, he's just trying to get thanks and get people to think he's some amazing coder.
    and yes im a amazing coder . i code my hacks by my self .. and its not only for this .. . much more coming soon .!!

    Quote Originally Posted by Horatio Caine View Post


    OMG. So you're the original owner?
    BTW Now I got what you mean, and why I am not surprised that this hack isn't of him?
    Yes its my hacks ... i dont release @iBored1x1 and why would i do that for , and what do get when im do that gotta think !! .. its just wasting my time .. u guys dont know de.bug coder huh well u can think whatever u think .. i dont care . im just gonna working on my hacks ...

    Quote Originally Posted by lolzo2 View Post
    Lol, so that means this thread is shit, and that hack is not free?
    Yes its free and im coding my self well u knw !!..

    Well i have idea .. im gonna off this thread /// so ppls cant Talk $H!7 on my thread .. well yeahh WHen my hacks is release im gonna post it !! ..
    @Jabuuty671 delete this plz ! thank you !
    Last edited by De:Bug; 06-28-2011 at 07:48 PM.

  7. #97
    teddydeng's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    california
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    You will only make yourself look like a fool, when, in the end, you have nothing to release.
    Looking forward to the more "coming soon"'s from you.

  8. #98
    De:Bug's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    23
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by teddydeng View Post
    You will only make yourself look like a fool, when, in the end, you have nothing to release.
    Looking forward to the more "coming soon"'s from you.
    okkay!!!! ....

  9. #99
    thebestcommando's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    xc

    how can u dowlead

  10. #100
    omare444's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    0
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    When is thise Hack comming out??

  11. #101
    ogkush317's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Location
    Indiana
    Posts
    1,642
    Reputation
    113
    Thanks
    495
    My Mood
    Twisted
    if your working on all these 'hacks' why dont u just slim down, work on 1, get it released so people will stop claiming 'this isnt your hack?'




  12. #102
    iBored1x1's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    18
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Mellow
    Lol, if your not stealing our hacks then why did the first video you posted (June 25th) have our hack in it. Then you posted a updated video but really it was posted on youtube before the first video (June 24th). So tell me, why are your updated videos coming days before you actually announced the hack?


    LOL and now he's asking a mod to delete this thread so everyone forgets that he ever made it and he doesn't actually have to release anything, when in reality he doesn't even have anything to release. He's not the real De:bug, I'll tell you guys that right now.

    Look at the video below, It looks EXACTLY like his video...but wait...The intros are swapped? Funny I wonder why someone would swap the intros? Maybe to hide the fact that his "updated" video is just a video of FPS Cheats Battlefield Play4free hack.

    Last edited by iBored1x1; 06-29-2011 at 09:30 AM.

  13. #103
    Lunatic's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Location
    TRUMP 2016!
    Posts
    4,017
    Reputation
    933
    Thanks
    17,848
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by iBored1x1 View Post
    Lol, if your not stealing our hacks then why did the first video you posted (June 25th) have our hack in it. Then you posted a updated video but really it was posted on youtube before the first video (June 24th). So tell me, why are your updated videos coming days before you actually announced the hack?


    LOL and now he's asking a mod to delete this thread so everyone forgets that he ever made it and he doesn't actually have to release anything, when in reality he doesn't even have anything to release. He's not the real De:bug, I'll tell you guys that right now.

    Look at the video below, It looks EXACTLY like his video...but wait...The intros are swapped? Funny I wonder why someone would swap the intros? Maybe to hide the fact that his "updated" video is just a video of FPS Cheats Battlefield Play4free hack.

    YouTube - ‪Battlefield Play 4 Free hack by De.bug only available at www.*********.com‬‏
    Agreed at this point..

  14. #104
    {G}enesist's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    male
    Posts
    125
    Reputation
    9
    Thanks
    3
    My Mood
    Bitchy
    faker nuub
    -FAIL- is an awesome dude XD

  15. #105
    **Seals**'s Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,183
    Reputation
    102
    Thanks
    180
    My Mood
    Breezy
    Quote Originally Posted by iBored1x1 View Post
    I am the owner, the hack is coded by our BF series coder 5$AndImYours.
    We just released our VIP D3D.
    Oh yeah. I've heard of him, I saw his base on ex. He is on UC too. But not here. Ask him to come here and see what the others did with his hack. These leechers are destroying the MPGH's good fame. MPGH isn't a site full of leechers, we have some really good coders, but also some stupid members.

Page 7 of 8 FirstFirst ... 5678 LastLast