Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 43
  1. #1
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk

    Signature request :D

    1. Main Text/Name: Alexiii
    2. Size: 500x250 or bigger
    3. Style: doesnt matters
    4. Theme: Hot girl(s)
    5. Colour: Yellow, black, green, red, blue
    6. Image/Render:
    7. Other Information: Just a (very) hot girl xD

    Greets,
    Alexiii <3
    Last edited by Alexiii; 06-30-2010 at 06:14 AM.





    Ain't my internet pro


  2. #2
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk
    Also there isnt a section for this so im asking it here
    Can someone also make an avatar of some hot girl for me?
    Last edited by Alexiii; 06-30-2010 at 06:13 AM.





    Ain't my internet pro


  3. #3
    Insomniac's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Seattle, WA
    Posts
    9,171
    Reputation
    1056
    Thanks
    4,294,967,295
    dude u gotta have 20+ posts and u kinda just double posted. use the edit button next time plz

  4. #4
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by EpK View Post
    dude u gotta have 20+ posts and u kinda just double posted. use the edit button next time plz
    Sorry I didnt know





    Ain't my internet pro


  5. #5
    lalakijilp's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Posts
    310
    Reputation
    9
    Thanks
    53
    My Mood
    Blah
    Hey mate im trying some photoshop and i just made an easy siggy 4 u
    Here you go, tell me what you (dis)like about it and ill improve it

    Didnt took me long so it isnt that nice


    link: http://img341.imageshack.us/img341/4...xxisigcopy.jpg

    lala

  6. #6
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by lalakijilp View Post
    Hey mate im trying some photoshop and i just made an easy siggy 4 u
    Here you go, tell me what you (dis)like about it and ill improve it

    Didnt took me long so it isnt that nice


    link: http://img341.imageshack.us/img341/4...xxisigcopy.jpg

    lala
    Not bad but not really my style :P (if this sounds rude sowwie im a bitch xD)





    Ain't my internet pro


  7. #7
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk
    n btw im not a guy cause you guys called me mate and dude :P





    Ain't my internet pro


  8. #8
    lalakijilp's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Posts
    310
    Reputation
    9
    Thanks
    53
    My Mood
    Blah
    lol dont girls like pink?
    Nvm ima make a new one
    Tell me what style u like, the girl real or anime

  9. #9
    Insomniac's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Seattle, WA
    Posts
    9,171
    Reputation
    1056
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Alexiii View Post
    n btw im not a guy cause you guys called me mate and dude :P
    proof or gtfo (ure prolly a guy thats acting like a chik to get attention )

  10. #10
    lalakijilp's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Posts
    310
    Reputation
    9
    Thanks
    53
    My Mood
    Blah
    Why else do you want a sig of a 'hot girl'?
    Girls are asking for hot boys sigs or r u gay?
    Nvm ima make one

  11. #11
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by EpK View Post
    proof or gtfo (ure prolly a guy thats acting like a chik to get attention )
    im not a guy >.>





    Ain't my internet pro


  12. #12
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk
    Quote Originally Posted by lalakijilp View Post
    Why else do you want a sig of a 'hot girl'?
    Girls are asking for hot boys sigs or r u gay?
    Nvm ima make one
    and yes i'm gay/les whatever.. you have a problem with it?





    Ain't my internet pro


  13. #13
    lalakijilp's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Posts
    310
    Reputation
    9
    Thanks
    53
    My Mood
    Blah
    ...
    still havent told me what sig u want
    Last edited by lalakijilp; 06-30-2010 at 07:41 AM.

  14. #14
    Alexiii's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    Behind you.
    Posts
    71
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Drunk
    hmmm...

    an signature with this kinda style :P






    Ain't my internet pro


  15. #15
    lalakijilp's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Posts
    310
    Reputation
    9
    Thanks
    53
    My Mood
    Blah
    sure!
    ill send it u tomorrow

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. [Request] I need a signature [Request]
    By GFX in forum Help & Requests
    Replies: 22
    Last Post: 06-21-2008, 05:16 AM
  2. Signature Request
    By stingray001 in forum Help & Requests
    Replies: 3
    Last Post: 05-19-2006, 03:39 AM
  3. Signature Request
    By Gun-Runn3r in forum Help & Requests
    Replies: 10
    Last Post: 04-03-2006, 11:43 PM
  4. Very Odd Signature Request...
    By Mikoll in forum Help & Requests
    Replies: 4
    Last Post: 02-06-2006, 10:03 PM
  5. Signature Request
    By RebornAce in forum Help & Requests
    Replies: 31
    Last Post: 01-13-2006, 12:53 AM