Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,846
    Reputation
    781
    Thanks
    1,865
    My Mood
    Doh

    i need a sic. please :(

    guys if you look at my current sic you can find the main project
    (NAME, TEXT, ETC,ETC,)
    if there are someone who can help me out i will really appreciate it
    RESPECT, AcE

  2. #2
    serpentine's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    In your moms bed
    Posts
    1,625
    Reputation
    22
    Thanks
    176
    Wow, I lost IQ points reading this. Is this English?


    Bans: 1337

    .:Gifts:.

    Johhny 3 Tears: [x] [x]

  3. #3
    Mauled's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,429
    Reputation
    212
    Thanks
    196
    My Mood
    Amazed
    sorry but that is funny serpintine haah

    i try and make one today post later

    Quote Originally Posted by serpentine View Post
    Wow, I lost IQ points reading this. Is this English?
    hahaha that is funny

  4. #4
    BassSR's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Posts
    5,824
    Reputation
    570
    Thanks
    330
    oh my fucking god.

    your 500 posts deep in mpgh and you don't know how to read fucking rules?



    son just hang yourself.

  5. #5
    Eddwiinn's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Holland
    Posts
    180
    Reputation
    12
    Thanks
    86
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Hemp View Post
    oh my fucking god.

    your 500 posts deep in mpgh and you don't know how to read fucking rules?



    son just hang yourself.
    Dont blame him
    its to hard to read for some people, or they are just lazy ^^

    Lalalalala...
    _______________

    I'm already fucking wasted. So now we dance.!



  6. #6
    Mauled's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,429
    Reputation
    212
    Thanks
    196
    My Mood
    Amazed
    like meh

  7. #7
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,846
    Reputation
    781
    Thanks
    1,865
    My Mood
    Doh
    so wanna help or just laugh?

  8. #8
    serpentine's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    In your moms bed
    Posts
    1,625
    Reputation
    22
    Thanks
    176
    laughings fine for me thanks


    Bans: 1337

    .:Gifts:.

    Johhny 3 Tears: [x] [x]

  9. #9
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,846
    Reputation
    781
    Thanks
    1,865
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by serpentine View Post
    laughings fine for me thanks
    well ok.....i so happy for you....continue laughing like an idiot kid!

  10. #10
    Flixnelon's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    82
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Angelic
    Hey, I could make a sig for you, maybe a simple one, but you gotta be more specific. Info is missing:

    -Do you want "AcE.bu50t for Minion" or just your name, or both?
    -What render/character you want? Like what games you play or something...
    -Colour, because the sig will be all with the same colour effect (like the one below this post, the main colour is brown)
    -Preferences, anything else you prefer, like a certain font, or background, your choice.

    Anyways, if you answer to my questions ^^^^ I think I will be able to make one



  11. #11
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,846
    Reputation
    781
    Thanks
    1,865
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by Flixnelon View Post
    Hey, I could make a sig for you, maybe a simple one, but you gotta be more specific. Info is missing:

    -Do you want "AcE.bu50t for Minion" or just your name, or both?
    -What render/character you want? Like what games you play or something...
    -Colour, because the sig will be all with the same colour effect (like the one below this post, the main colour is brown)
    -Preferences, anything else you prefer, like a certain font, or background, your choice.

    Anyways, if you answer to my questions ^^^^ I think I will be able to make one
    i sended you a VM check your profile

  12. #12
    Flixnelon's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    82
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Angelic
    Done, I finished it! It is kinda dark, but I saved the .psd so if you want me to change the colour/shadow/brightness, just lemme now:

    AcE.bu50t for Minion sig:



    Let me know what ya think If you are going to use it, gimme credits and Thank me :P



  13. The Following User Says Thank You to Flixnelon For This Useful Post:

    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ (09-04-2010)

  14. #13
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,846
    Reputation
    781
    Thanks
    1,865
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by Flixnelon View Post
    Done, I finished it! It is kinda dark, but I saved the .psd so if you want me to change the colour/shadow/brightness, just lemme now:

    AcE.bu50t for Minion sig:



    Let me know what ya think If you are going to use it, gimme credits and Thank me :P
    good i like it!
    but if you want....can you change that guy in the pic. with ghost?

  15. #14
    Flixnelon's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind you!
    Posts
    82
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Angelic
    Lol sure I'll do that in some hours (cuz I'm going somewhere), I found lots and good renders of that ghost, just didn't knew if you wanted him. Anyway, when I come back I'll change the character!



  16. The Following User Says Thank You to Flixnelon For This Useful Post:

    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ (09-04-2010)

  17. #15
    ♪~ ᕕ(ᐛ)ᕗ's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Uterus
    Posts
    8,846
    Reputation
    781
    Thanks
    1,865
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by Flixnelon View Post
    Lol sure I'll do that in some hours (cuz I'm going somewhere), I found lots and good renders of that ghost, just didn't knew if you wanted him. Anyway, when I come back I'll change the character!
    thaaaaaaaaaaaank yooooooouuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. I need a mm please
    By lll187lll in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 3
    Last Post: 05-19-2008, 12:59 AM
  2. Need Mega Help Please With My Hack
    By rob1cool in forum Visual Basic Programming
    Replies: 0
    Last Post: 03-24-2008, 08:21 AM
  3. Need some help please!!!
    By dikketr0l in forum MapleStory Hacks, Cheats & Trainers
    Replies: 4
    Last Post: 01-17-2008, 02:30 PM
  4. Need WR Bypass, please
    By LingLing1337 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 9
    Last Post: 06-09-2007, 10:07 AM
  5. need a hack please
    By kylebryan in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 05-16-2007, 05:23 PM