Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 32
  1. #16
    Threadstarter
    Dual-Keyboard Member
    RebornAce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    at Elly's house
    Posts
    424
    Reputation
    25
    Thanks
    64
    Ahhh, Wicked

  2. #17
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    still got no comments on Dave's and Endrits sigs yet :/

  3. #18
    Threadstarter
    Dual-Keyboard Member
    RebornAce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    at Elly's house
    Posts
    424
    Reputation
    25
    Thanks
    64
    Chronologix,
    Could you also make me a cool Metal Gear Solid sig? (MGS rox ) ?

    -cheers for the halo 2 one,
    uber leet

  4. #19
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,147
    My Mood
    Devilish
    Cough that sig is from Battlestar Galactica from 1978 >.>

    The year is now 2005 buddy





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  5. #20
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    you didnt specify..that is why i ask people to specify :P

  6. #21
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    YOU WANT MORE?! I WILL GIVE YA MORE!!! :P


  7. #22
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    Quote Originally Posted by Dave84311
    Cough that sig is from Battlestar Galactica from 1978 >.>

    The year is now 2005 buddy
    take a look at your calender....i believe it is 2006 "buddy" :P

  8. #23
    Threadstarter
    Dual-Keyboard Member
    RebornAce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    at Elly's house
    Posts
    424
    Reputation
    25
    Thanks
    64
    ever heard of the edit button chrono?

    :P

    btw: FUCK your sigs own hard >.<
    that mgs one is the ownage.

  9. #24
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    i made a darker version too:


  10. #25
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,147
    My Mood
    Devilish
    BJUM! I *cough* know that, but the series is from 2005 ;P





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  11. #26
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    well then find me some good renders and i will remake it...and by good renders i mean not shytty renders!! so many people try and give me these crappy fuzzy, resized, crappy looking renders and expect me to work with them -.-

  12. #27
    Threadstarter
    Dual-Keyboard Member
    RebornAce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    at Elly's house
    Posts
    424
    Reputation
    25
    Thanks
    64
    darker one isnt as good, it distorts certain parts of the image (e.g. gun)

  13. #28
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,147
    My Mood
    Devilish





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  14. #29
    Chronologix's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Calgary, Alberta, Canada
    Posts
    969
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    fine you jackass...here is one that doesnt look like it is from 1978 :P (j/k)



    it probably updated itself in the above post i had it in...but whatever

  15. #30
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,147
    My Mood
    Devilish
    YAY nice :P BUT... Lol change the font of Dave84311 looks kinda GHETTO





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. I will do any signature requests!!
    By Oneirish in forum Help & Requests
    Replies: 10
    Last Post: 07-23-2008, 11:25 PM
  2. [Request] I need a signature [Request]
    By GFX in forum Help & Requests
    Replies: 22
    Last Post: 06-21-2008, 05:16 AM
  3. Signature Request
    By stingray001 in forum Help & Requests
    Replies: 3
    Last Post: 05-19-2006, 03:39 AM
  4. Signature Request
    By Gun-Runn3r in forum Help & Requests
    Replies: 10
    Last Post: 04-03-2006, 11:43 PM
  5. Very Odd Signature Request...
    By Mikoll in forum Help & Requests
    Replies: 4
    Last Post: 02-06-2006, 10:03 PM