Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    (>^.^)> _-CHUBI-_ <(^.^<)'s Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Unhappy can some make me a sig plz

    i need a sig plz

    Signature request
    Main Text/Name:_-CHUBI-_
    Sub Text/Quote:mpgh
    Size:400 x 100 or 150
    Style:naruto or a cool graphic
    Theme:green/black
    Colour:green
    Image/Render:sasuke or naruto cursed
    Other Information:

  2. #2
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    You need a required 25 posts i beleive to request a sig.

  3. #3
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    its grungy and the renders shitty and its subpar and made in 20 min, but its the best you're gonna get when you're not supposed to be requesting
    i was bored so here
    and im not exactly a naruto fan, this might be sasuke i just googled it and found an image


    copy paste this
    http://i381.photobucket.com/albums/oo259/darkstar9540/past%20sigs%20and%20avvies/chubisig.jpg[/IMG]
    with [IMG] right before http to put it somewhere if you want it
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  4. #4
    smash987's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    pembroke pines florida (the wanna be gheto...)
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    My Mood
    Twisted
    AWWWW HELZ TA DA FUK NAW!!!! u steelin my kirby chit ima shash yo ass up fool!!!!

    no really ima stab u wit a pen RAWR!!!!
    KIRBY!!!!!!!!!!!! ,<(^^)> <(^^<) (>^^)> GO KIRBY!!!! YAY

    CLICK THE THANKS BUTTON IF YOU LOVE KIRBY!!!!!

    [img]http://************.com/sig/005/smash987.jpg[/img]





    props 2 Sw337k1ll for the sigs YAY!!

  5. #5
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    kirby chit? thats sasuke(i think) if you didnt know
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  6. #6
    smash987's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    pembroke pines florida (the wanna be gheto...)
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    My Mood
    Twisted
    no his name has my kirby guyz.....
    KIRBY!!!!!!!!!!!! ,<(^^)> <(^^<) (>^^)> GO KIRBY!!!! YAY

    CLICK THE THANKS BUTTON IF YOU LOVE KIRBY!!!!!

    [img]http://************.com/sig/005/smash987.jpg[/img]





    props 2 Sw337k1ll for the sigs YAY!!

  7. #7
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    lol
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  8. #8
    smash987's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    pembroke pines florida (the wanna be gheto...)
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    My Mood
    Twisted
    ima stab him soooooooooooooo hard
    KIRBY!!!!!!!!!!!! ,<(^^)> <(^^<) (>^^)> GO KIRBY!!!! YAY

    CLICK THE THANKS BUTTON IF YOU LOVE KIRBY!!!!!

    [img]http://************.com/sig/005/smash987.jpg[/img]





    props 2 Sw337k1ll for the sigs YAY!!

  9. #9
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    i got a new one for him i made this in exactly 26 minutes lol i timed myself
    24 minutes was the heavily layered backgound with tons of grunge and abstract and stringy brushes and 2 minutes was the crappy render and words

    paste this
    http://i381.photobucket.com/albums/oo259/darkstar9540/past%20sigs%20and%20avvies/sasuke2.jpg[/IMG]

    with [IMG] at start of http if you want this one, its more fanciful but i like the grungy one better
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  10. #10
    RJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Over there.
    Posts
    5,545
    Reputation
    1082
    Thanks
    1,403
    My Mood
    Twisted
    25 posts is what you need

    END THE FED

  11. #11
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    ya or else we'd hav ppl just make accounts to sig request

    200+ posts is fair tbh

  12. #12
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    ive got nothing to do with my newfound talent so i made him a couple sigs

    edit: im guessing he posted this and left or he'd probably have replied by now
    Last edited by Remorse; 02-12-2009 at 03:08 PM.
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  13. #13
    Zen's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Location
    Eating a fucking burrito.
    Posts
    5,402
    Reputation
    239
    Thanks
    299
    My Mood
    Cynical
    excatly why theres a post req. lolz

  14. #14
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    didn't put that much work in to it but heres a 5min sig

    Last edited by Joshcarr2006; 02-12-2009 at 04:01 PM.

  15. #15
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    i don't thank he is coming back sorry for the dp it wouldn't let me edited my post

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Can someone make me a Sig
    By ImSoHood in forum Art & Graphic Design
    Replies: 10
    Last Post: 10-13-2008, 05:52 PM
  2. Can some make a Tut on the new system there??
    By Rudde in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 34
    Last Post: 02-20-2008, 05:08 PM
  3. Can some one make me a new Sig
    By Bubba in forum Help & Requests
    Replies: 4
    Last Post: 01-09-2008, 06:58 PM
  4. Can someone make me a sig?
    By icuigorz in forum Help & Requests
    Replies: 0
    Last Post: 10-29-2007, 06:30 PM
  5. Can someone make me a sig please?
    By Beer_Hunter in forum Help & Requests
    Replies: 34
    Last Post: 05-13-2006, 05:30 AM

Tags for this Thread