Thread: Ali Vs. Bawls

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19
  1. #1
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused

    Ali Vs. Bawls

    I have been challenged by Mr. Ali.

    Doc picks render/stock

    Post whenever you're ready.
    Last edited by Ethereal; 05-31-2010 at 11:24 PM.

  2. #2
    Brizingir's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    GFX section
    Posts
    3,810
    Reputation
    36
    Thanks
    124
    My Mood
    Yeehaw
    im ready, guys, post render/stock.
    Gonna download a fractal pack
    u will still win, but its fun to challenge a person who has more skills than you

  3. #3
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Ali G View Post
    im ready, guys, post render/stock.
    Gonna download a fractal pack
    u will still win, but its fun to challenge a person who has more skills than you
    Na, I'd say we're pretty evenly matched. Should be a good battle.

  4. #4
    Brizingir's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    GFX section
    Posts
    3,810
    Reputation
    36
    Thanks
    124
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by Bawls of steel View Post
    Na, I'd say we're pretty evenly matched. Should be a good battle.
    maybe, but..lets make a deal.
    IF i win, ill get the PSD to that Bleach sig u recently made 4 the battle with Flash.
    If u win, u can have anything u want
    Ill send u my dA and u could pick a PSD.
    Though there are only like 5-8 sigs..

    /edit
    I just noticed in ur challenge thread..u havent the PSD.
    Then, do a tut if i win, aiight?
    Last edited by Brizingir; 06-01-2010 at 09:28 AM.

  5. #5
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Ali G View Post


    maybe, but..lets make a deal.
    IF i win, ill get the PSD to that Bleach sig u recently made 4 the battle with Flash.
    If u win, u can have anything u want
    Ill send u my dA and u could pick a PSD.
    Though there are only like 5-8 sigs..

    /edit
    I just noticed in ur challenge thread..u havent the PSD.
    Then, do a tut if i win, aiight?
    Awww c'mon..how you gonna make me do a tut on a tag I don't have the .psd for? It won't look the same. Besides I don't memorize my adjustment layers lol. I'll try it if you win i guess

  6. #6
    Brizingir's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    GFX section
    Posts
    3,810
    Reputation
    36
    Thanks
    124
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by Bawls of steel View Post
    Awww c'mon..how you gonna make me do a tut on a tag I don't have the .psd for? It won't look the same. Besides I don't memorize my adjustment layers lol. I'll try it if you win i guess
    nah, i dont need the tut for colors.. i just need the tut for the effects, i rlly liked that water looking like thingy on the sides.

  7. #7
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Ali G View Post


    nah, i dont need the tut for colors.. i just need the tut for the effects, i rlly liked that water looking like thingy on the sides.
    My guess on that would either be intense pentooling or a water C4D.
    I have some of those.

  8. #8
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Ryan View Post


    My guess on that would either be intense pentooling or a water C4D.
    I have some of those.
    pentool, but I did some stuff to it obviously.
    Now Ali is trying to blow up my spot, and get me to reveal secrtets..
    Damn..I must win!

  9. #9
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    do u guys need a stock??


    Shifty sexy shit


  10. #10
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    do u guys need a stock??
    Yeah, either you or doc can pick. Render or stock don't matter.

  11. #11
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted

  12. #12
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Cool, that works.
    Hittin the hay right now, will start this tomorrow.

  13. #13
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    The cut is a bit too feathered for my liking, but is has good dynamics.

  14. #14
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic

    if u want
    otherwise i can pick a WoW stock


    Shifty sexy shit


  15. #15
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Hmm..I like them both. And fuck WoW lol..

    maybe give us the choice to use either one?

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. scrcrw/bawls/ali g/shift collab
    By +dd.Shift in forum Showroom
    Replies: 24
    Last Post: 06-07-2010, 11:29 AM
  2. [Gift] Sorry Ali G...
    By Make My Day in forum Showroom
    Replies: 14
    Last Post: 10-09-2009, 04:34 PM
  3. [Gift] Ali G iz my Frwend
    By Make My Day in forum Showroom
    Replies: 11
    Last Post: 10-08-2009, 11:17 AM
  4. For Ali G
    By jjmandog12 in forum Showroom
    Replies: 8
    Last Post: 10-07-2009, 10:41 AM
  5. haroon achmed ait baba ali
    By arunforce in forum General
    Replies: 107
    Last Post: 07-04-2009, 01:50 PM