Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep

    Me Vs. You [TEXT]

    Send me a PM if you wanna battle.

  2. #2
    kikikannibal's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    410!
    Posts
    125
    Reputation
    12
    Thanks
    20
    My Mood
    Amused
    Deal
    Post your piece


    +ink resources.

  3. #3
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep
    Aite, but I'm in the competition, so may take some time?

    Not too great? Working on competition...


    Don’t ya see me living my dream?
    Doing it all without the help of a team
    Gonna go hard, there aint no doubt
    Thats why they call me Balls Out
    You might as well quit, my spits so insane
    Cause to me this is more than a game
    I hear you crying out in vain
    I’ve put you in an unbearable pain
    And I’ll gladly take all the blame
    Cause when I’m done with you, you’ll never be the same

    Your turn
    Last edited by Balls Out; 12-08-2010 at 06:19 PM.

  4. #4
    kikikannibal's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    410!
    Posts
    125
    Reputation
    12
    Thanks
    20
    My Mood
    Amused
    oi wtf?
    LOL
    it's a rap contest?


    +ink resources.

  5. The Following User Says Thank You to kikikannibal For This Useful Post:

    Matt (12-08-2010)

  6. #5
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep
    haha, i mean idc. i can do metal to? just do what you want.

  7. #6
    Matt's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    The GFX section
    Posts
    3,966
    Reputation
    31
    Thanks
    423
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by kikikannibal View Post
    oi wtf?
    LOL
    it's a rap contest?
    Quote Originally Posted by ViciousArt
    And I've been doing photoshop work for a very long time, and I've never heard of BLANE.

  8. #7
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep
    How is this funny? Its a generic challenge...

  9. #8
    HiddenoO's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Anchorage, AK
    Posts
    840
    Reputation
    33
    Thanks
    212
    My Mood
    Devilish
    HOLY SHIT!...I ALMOST PISSED MY PANTS READING THIS!...


  10. #9
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep
    What? I don't understand?

  11. #10
    HiddenoO's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Anchorage, AK
    Posts
    840
    Reputation
    33
    Thanks
    212
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by Balls Out View Post
    What? I don't understand?
    You posted this in the wrong section, this is the art section.. Renders/Images/GFX, etc.. Rap and Literature stays under that sub category..

  12. #11
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep
    What.the.fuck. Fuck that, god dammit...lol Hidden, you gonna reply to my reply on your spit?

    And, Lit/Rap and Challenges are under Art. There is nothing here that says Art/GFX/Images only.

  13. #12
    HiddenoO's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Anchorage, AK
    Posts
    840
    Reputation
    33
    Thanks
    212
    My Mood
    Devilish
    Well Art/Challenges is only for GFX/Photo challenges, not Lit/Rap.

  14. #13
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep
    This is the description of the Challenges Section, "Section dedicated for ladder challenges, non ladder challenges, and friendly challenges across all of the art section." SMD

  15. #14
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Balls Out View Post
    This is the description of the Challenges Section, "Section dedicated for ladder challenges, non ladder challenges, and friendly challenges across all of the art section." SMD
    dude this was part of gfx originally
    go to lit/rap sec if u wanna do ur shit


    Shifty sexy shit


  16. #15
    Balls Out's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Georgia, US
    Posts
    744
    Reputation
    29
    Thanks
    49
    My Mood
    Asleep
    lol. its whatever...

Page 1 of 2 12 LastLast