View Poll Results: Vote people?

Voters
9. This poll is closed
  • 2 22.22%
  • 3 33.33%
  • 4 44.44%
  • 0 0%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 26 of 26
  1. #16
    Decobez's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Graphics Section <3
    Posts
    411
    Reputation
    28
    Thanks
    113
    My Mood
    Twisted
    wat yu mean?????????

  2. #17
    Mr. Zexi's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    56
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Decobez View Post
    wat yu mean?????????
    He means that 2 voted for gamer4evere,just because its a Beatles sig. -.-

    Quote Originally Posted by Decobez View Post
    @Mr. Zexi

    Mr. Zexi's sick is so fucking boss... i voted for u
    Thanks dude,im lovin it too..

    Verifying US PayPal accounts for just 10$?™
    Verify my PayPal [✔]
    Donate to MPGH [✖]
    Get 50 posts [✔]


    Vouches:
    Quote Originally Posted by Robert View Post
    Hes legit
    process went smoothly
    worth more than $1
    highly reccomended
    Quote Originally Posted by Aliengamer- View Post
    VOUCH VOUCH VOUCH it works. i added 1k to see if he would take it or anything he didnt it workks and its verified
    Quote Originally Posted by Fabolous View Post
    EDIT : Mr.Zexi is a accountable to a trusted service. He verified my paypal for 5$ and it's been 3 days. Vouched! Please continue to do more great services
    Quote Originally Posted by xX-RISE-Xx View Post
    DEFINITELY A VOUCH!!! Holy crap, I CAN BUY MORE SHIT NOW WITHOUT BEING LIMITED FOR THE MONTH XD!!

    Hope you enjoy the money I sent you (:

  3. #18
    Decobez's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Graphics Section <3
    Posts
    411
    Reputation
    28
    Thanks
    113
    My Mood
    Twisted
    Lol man... that sig is prolly the worst there (no offence to gamer4evere)

    and the beetles SUCK lol

  4. #19
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    fuck this shit
    @Ryguy can u make a proper thread please mate

    @Mr. Zexi follow the rules of combat mate, u dont make ur own voting thread, and voting is done w/o a poll, because we feel that the majority of the people here need to provide their proof od retardation to justify their votes, kinda like the kids who voted for the beatles shit


    Shifty sexy shit


  5. #20
    Decobez's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    Graphics Section <3
    Posts
    411
    Reputation
    28
    Thanks
    113
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    fuck this shit
    @Ryguy can u make a proper thread please mate

    @Mr. Zexi follow the rules of combat mate, u dont make ur own voting thread, and voting is done w/o a poll, because we feel that the majority of the people here need to provide their proof od retardation to justify their votes, kinda like the kids who voted for the beatles shit
    with that kind of poll do ppl have to have a reason to vote?

  6. #21
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Decobez View Post
    Lol im the big boy ask your mother
    Keep spamming and talking shit here bro.

    Watch how fast you end up banned.

  7. #22
    Mr. Zexi's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    56
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    fuck this shit
    @Ryguy can u make a proper thread please mate

    @Mr. Zexi follow the rules of combat mate, u dont make ur own voting thread, and voting is done w/o a poll, because we feel that the majority of the people here need to provide their proof od retardation to justify their votes, kinda like the kids who voted for the beatles shit
    I totally agree with Decobez on this one.. -.-

    Verifying US PayPal accounts for just 10$?™
    Verify my PayPal [✔]
    Donate to MPGH [✖]
    Get 50 posts [✔]


    Vouches:
    Quote Originally Posted by Robert View Post
    Hes legit
    process went smoothly
    worth more than $1
    highly reccomended
    Quote Originally Posted by Aliengamer- View Post
    VOUCH VOUCH VOUCH it works. i added 1k to see if he would take it or anything he didnt it workks and its verified
    Quote Originally Posted by Fabolous View Post
    EDIT : Mr.Zexi is a accountable to a trusted service. He verified my paypal for 5$ and it's been 3 days. Vouched! Please continue to do more great services
    Quote Originally Posted by xX-RISE-Xx View Post
    DEFINITELY A VOUCH!!! Holy crap, I CAN BUY MORE SHIT NOW WITHOUT BEING LIMITED FOR THE MONTH XD!!

    Hope you enjoy the money I sent you (:

  8. #23
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Mr. Zexi View Post
    I totally agree with Decobez on this one.. -.-
    talk to ryguy about it, but anyone here who is a respectable artist will know that


    Shifty sexy shit


  9. #24
    Mr. Zexi's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Gender
    male
    Posts
    56
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    talk to ryguy about it, but anyone here who is a respectable artist will know that
    Bla,bla,bla..ok..

    @Ryguy
    Could you please create a proper voting thread?

    Verifying US PayPal accounts for just 10$?™
    Verify my PayPal [✔]
    Donate to MPGH [✖]
    Get 50 posts [✔]


    Vouches:
    Quote Originally Posted by Robert View Post
    Hes legit
    process went smoothly
    worth more than $1
    highly reccomended
    Quote Originally Posted by Aliengamer- View Post
    VOUCH VOUCH VOUCH it works. i added 1k to see if he would take it or anything he didnt it workks and its verified
    Quote Originally Posted by Fabolous View Post
    EDIT : Mr.Zexi is a accountable to a trusted service. He verified my paypal for 5$ and it's been 3 days. Vouched! Please continue to do more great services
    Quote Originally Posted by xX-RISE-Xx View Post
    DEFINITELY A VOUCH!!! Holy crap, I CAN BUY MORE SHIT NOW WITHOUT BEING LIMITED FOR THE MONTH XD!!

    Hope you enjoy the money I sent you (:

  10. #25
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by SouLess View Post
    @Ethereal

    why dont u go sucka cock?

    Thats sad that u think you are cool because ur on this all day.
    have fun fucking ur palm.
    I tried telling you, but you didn't listen.

    Who's mad now?

    Also, this battle thread is void.

    Decobez cheated and voted for zexi twice.
    Souless is his alt.
    Apparently he's going to annoy everyone here for a while.
    Last edited by Ethereal; 04-16-2011 at 06:26 PM.

  11. #26
    Ryguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    New Jersey
    Posts
    6,380
    Reputation
    127
    Thanks
    854
    Sorry I was out at a neighbor's house. Will do.

Page 2 of 2 FirstFirst 12