Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    xpingu's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    My neckbeard cave
    Posts
    163
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Lonely

    Exclamation Jagerbomb for COD4 patch 1.7

    If anyone knows the dl link for a working jagerbomb for cod4 patch 1.7 id be very grateful

    Thanks,

  2. #2
    colbyt94's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    8
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Confused
    what is jaggerbomb

  3. #3
    Virus by SWAT's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In Vodicama
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Lonely
    lol you rely don't know?!
    http://www.youtube.com/vdmunja
    ^^^^^^^^^^
    Pls Check that Site



    Wana Fight With Me?

    Nickname In CoD4:
    Deja Vu'








    GOALS
    Learn C++ []
    Be A Hacker []
    Make a Hack []
    Make a Program []
    Get Kill Streak Of:
    3 []
    5 []
    10 []
    15 []
    20 []
    25 []
    Be Banned For Use Hacks []
    Be Banned For Not Use Hack []
    Be Called a Hacker without Use Hacks []

    Free V.I.P Hacks!

  4. #4
    kittycat246's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    female
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    lol hes just sayin that cause he doesnt know it himself xDD

    for me :
    i dun know it also and no i dont have a dl link =D

  5. #5
    STATHIS's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    ty man for this

  6. #6
    STATHIS's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    really wha is

  7. #7
    Bluthera's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    female
    Location
    Shibuya, Tokyo
    Posts
    2,375
    Reputation
    13
    Thanks
    370
    My Mood
    Tired
    not sure but isnt jaeger like a virus? ive read numerous posts complaining it is, and jaeger didnt work for me when i used it once. then kapersky smashed it to bits lol

  8. #8
    Tiny-Tags7's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Posts
    126
    Reputation
    10
    Thanks
    302
    My Mood
    Fine
    Nah Jaggerbomb is a very good hacking system. You can change your Aimbot Wallhack No recoil and Lot's more, but the only problem mate is that Jaggerbomb is mainly Detected so i wouldn't really Use it.

    And some times It's very glitchy because I'ved used it and Its kinda hard LoL ( FAIL ). But if you still want the Link to a good Jaggerbomb then Just PM me cause I gotta find it but.....it will be Detected!!
    Thank me if I Helped!
    I am a Cyborg Beep Beep









    Help me raise my Habamon!

  9. #9
    michback001's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    where can i download a hack for cod4

  10. #10
    lefteris96's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    I have it, but you should better use h3h3's multihack. Jaegerbomb has 1/a few trojan/s... pm me if you want any of them I would post virus scans to see it yourself, but virustotal doesn't work for some reason... :S

Similar Threads

  1. Where i can download multihack for Cod4 1.5 patch?? plz tell
    By Samu..!! in forum Call of Duty 4 - Modern Warfare (MW) Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 02-24-2010, 07:12 AM
  2. Need Jagerbomb for 1.0 Cod4
    By Disco // in forum Call of Duty 4 - Modern Warfare (MW) Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 11-21-2009, 09:36 AM
  3. ***TRADING TO 7DIG w/14GAMES STEAM ACCOUNTS FOR COD4 Acount***
    By Sync.. in forum CounterStrike (CS) 1.6 Hacks / Counter Strike: Source (CSS) Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 03-06-2008, 01:24 AM
  4. [Release for new patch] Simple Stamina Only
    By bagpiperdude90 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 10-13-2007, 04:49 PM
  5. New Hacks for this patch
    By Jeckels in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 14
    Last Post: 05-27-2007, 09:53 AM