Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    MikeM's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    America- Beverly, Massachusetts
    Posts
    261
    Reputation
    9
    Thanks
    9

    Devilito Is Now My Second Bitch!

    MikeM Was Adopted: Devilito

    (1:11:01 AM) Mike: Hey
    (1:11:04 AM) Mike: Please be my bitch kk?
    (1:11:09 AM) MikeM Was Adopted: i dont care
    (1:11:10 AM) Mike: PLEASEEE
    (1:11:11 AM) MikeM Was Adopted: care
    (1:11:21 AM) MikeM Was Adopted: omg dude how old are you
    (1:11:22 AM) MikeM Was Adopted: ??
    (1:11:32 AM) Mike: Lol
    (1:11:33 AM) Mike: 12
    (1:11:36 AM) MikeM Was Adopted: 12?
    (1:11:38 AM) MikeM Was Adopted: wow
    (1:11:42 AM) Mike: Yeah
    (1:11:52 AM) Mike: Will you be my bitch?

    (1:12:04 AM) MikeM Was Adopted: NOOOOOO
    (1:12:06 AM) MikeM Was Adopted: :-O
    (1:12:51 AM) Mike: Please!
    (1:12:52 AM) Mike: You get treats.
    (1:12:56 AM) MikeM Was Adopted: like
    (1:13:02 AM) Mike: You'll see
    (1:13:06 AM) MikeM Was Adopted: yea
    (1:13:08 AM) Mike: kk
    (1:13:34 AM) MikeM Was Adopted: That's all I needed to know :[
    (1:13:38 AM) MikeM Was Adopted:
    (1:13:47 AM) Mike: Good! Your first treat is a dildo.
    (1:14:12 AM) MikeM Was Adopted: WTF NVM
    (1:14:23 AM) Mike: no
    (1:14:30 AM) Mike: Your officially my bitch.


  2. #2
    ironman's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by MikeM View Post
    MikeM Was Adopted: Devilito

    (1:11:01 AM) Mike: Hey
    (1:11:04 AM) Mike: Please be my bitch kk?
    (1:11:09 AM) MikeM Was Adopted: i dont care
    (1:11:10 AM) Mike: PLEASEEE
    (1:11:11 AM) MikeM Was Adopted: care
    (1:11:21 AM) MikeM Was Adopted: omg dude how old are you
    (1:11:22 AM) MikeM Was Adopted: ??
    (1:11:32 AM) Mike: Lol
    (1:11:33 AM) Mike: 12
    (1:11:36 AM) MikeM Was Adopted: 12?
    (1:11:38 AM) MikeM Was Adopted: wow
    (1:11:42 AM) Mike: Yeah
    (1:11:52 AM) Mike: Will you be my bitch?

    (1:12:04 AM) MikeM Was Adopted: NOOOOOO
    (1:12:06 AM) MikeM Was Adopted: :-O
    (1:12:51 AM) Mike: Please!
    (1:12:52 AM) Mike: You get treats.
    (1:12:56 AM) MikeM Was Adopted: like
    (1:13:02 AM) Mike: You'll see
    (1:13:06 AM) MikeM Was Adopted: yea
    (1:13:08 AM) Mike: kk
    (1:13:34 AM) MikeM Was Adopted: That's all I needed to know :[
    (1:13:38 AM) MikeM Was Adopted:
    (1:13:47 AM) Mike: Good! Your first treat is a dildo.
    (1:14:12 AM) MikeM Was Adopted: WTF NVM
    (1:14:23 AM) Mike: no
    (1:14:30 AM) Mike: Your officially my bitch.


    LOL really funny

  3. #3
    Synns's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,176
    Reputation
    170
    Thanks
    2,554
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by MikeM View Post
    MikeM Was Adopted: Devilito

    (1:11:01 AM) Mike: Hey
    (1:11:04 AM) Mike: Please be my bitch kk?
    (1:11:09 AM) MikeM Was Adopted: i dont care
    (1:11:10 AM) Mike: PLEASEEE
    (1:11:11 AM) MikeM Was Adopted: care
    (1:11:21 AM) MikeM Was Adopted: omg dude how old are you
    (1:11:22 AM) MikeM Was Adopted: ??
    (1:11:32 AM) Mike: Lol
    (1:11:33 AM) Mike: 12
    (1:11:36 AM) MikeM Was Adopted: 12?
    (1:11:38 AM) MikeM Was Adopted: wow
    (1:11:42 AM) Mike: Yeah
    (1:11:52 AM) Mike: Will you be my bitch?

    (1:12:04 AM) MikeM Was Adopted: NOOOOOO
    (1:12:06 AM) MikeM Was Adopted: :-O
    (1:12:51 AM) Mike: Please!
    (1:12:52 AM) Mike: You get treats.
    (1:12:56 AM) MikeM Was Adopted: like
    (1:13:02 AM) Mike: You'll see
    (1:13:06 AM) MikeM Was Adopted: yea
    (1:13:08 AM) Mike: kk
    (1:13:34 AM) MikeM Was Adopted: That's all I needed to know :[
    (1:13:38 AM) MikeM Was Adopted:
    (1:13:47 AM) Mike: Good! Your first treat is a dildo.
    (1:14:12 AM) MikeM Was Adopted: WTF NVM
    (1:14:23 AM) Mike: no
    (1:14:30 AM) Mike: Your officially my bitch.

    shut the fuck up none of that is real, and you did that quite well might of been beileven but its not ok and wtf do u need a dildo for? are you gay?

  4. #4
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by Devilito View Post
    shut the fuck up none of that is real, and you did that quite well might of been beileven but its not ok and wtf do u need a dildo for? are you gay?

    rofl owned with hard evidence

  5. #5
    MikeM's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    America- Beverly, Massachusetts
    Posts
    261
    Reputation
    9
    Thanks
    9
    So true my friend

  6. #6
    -LuBr1c0n-'s Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Location
    Da Burg 727
    Posts
    302
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Psychedelic
    rofl hahahaha

Similar Threads

  1. guys my second hack ready now
    By sukh13 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 18
    Last Post: 09-30-2007, 02:29 AM
  2. Random12 is now officially my bitch :D
    By MikeM in forum General
    Replies: 23
    Last Post: 08-10-2007, 08:22 PM
  3. is it need a new runnable now
    By plapla1 in forum Gunz General
    Replies: 10
    Last Post: 02-07-2006, 01:37 PM
  4. Play KWR...now!
    By shercipher in forum General Gaming
    Replies: 17
    Last Post: 01-16-2006, 01:02 AM