Page 18 of 50 FirstFirst ... 8161718192028 ... LastLast
Results 256 to 270 of 747
  1. #256
    A7X Oblivian's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in ur moms basement
    Posts
    1,225
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    i dun pay people that get banned from irc for an obviously good reason

  2. #257
    sf0d's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Hi
    Posts
    519
    Reputation
    -2
    Thanks
    45
    Im In There Bitch U Wanna Fight

  3. #258
    ace76543's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    next to iverson
    Posts
    5,663
    Reputation
    14
    Thanks
    302
    the irc is up? yay!!!

  4. #259
    JTLOBAMHSK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    funkytown
    Posts
    85
    Reputation
    10
    Thanks
    36
    <jtlobamhsk> i wont a funny quote for that irc thread>
    <jtlobamhsk> hey i found one!


  5. #260
    A7X Oblivian's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in ur moms basement
    Posts
    1,225
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    Quote Originally Posted by sf0d
    Im In There Bitch U Wanna Fight
    i will kick u in the balls and then run away, u wanna go..u wanna go

  6. #261
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    run away? pshh i would use the imfamous KODAK FILM and take many pictures, then FLY away duh

  7. #262
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,850
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,136
    My Mood
    Devilish
    <Dave84311|NAKED_IN_MY_ROOM> and stop showing pics of penises
    <Dave84311|NAKED_IN_MY_ROOM> u homo
    <CrazyIvan> I love teh cock





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  8. #263
    iverson954360's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    10,280
    Reputation
    940
    Thanks
    1,656
    My Mood
    Dead
    thats kyo btw

  9. #264
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,850
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,136
    My Mood
    Devilish
    Oh and umm... CrazyIvan = Kyojiro





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  10. #265
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    21,686
    Reputation
    2927
    Thanks
    9,510
    <arunforce> WE WILL BUILD A STATUTE TO HONOR MY BROTHER :<
    <iverson> LOL
    <arunforce> THE STATUE WILL BE 2 FEET TALL
    <iverson> wow
    <iverson> 46bucks
    <arunforce> It will be made out of chocolate
    <arunforce> not black chocolate
    <arunforce> white chocolate
    <iverson> lol
    <iverson> sweet
    <arunforce> we will engrave the NAZI sign in his head
    <iverson> and put alcohol in the sign
    <arunforce> 6/7/6 will be the day they took Davey Vaugh away from US
    <iverson> so then we can burn the sign
    <iverson> FUCK THE GOVERNMENT :'( the took davey




    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  11. #266
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,850
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,136
    My Mood
    Devilish
    <Dave84311|NAKED_IN_MY_ROOM> lmao
    <Dave84311|NAKED_IN_MY_ROOM> rofl
    <Dave84311|NAKED_IN_MY_ROOM> AHAHAHA
    <Dave84311|NAKED_IN_MY_ROOM> god tihs is great
    <Dave84311|NAKED_IN_MY_ROOM> fucking 3 police cars
    <iverson> out side ur house
    <iverson> getting ur neighbor
    <iverson> he is a crack head
    <iverson> that has lots of guns
    <sf0d|bor3d> dave is running already i think
    <sf0d|bor3d> hes running naked!!
    <Jackal> McGruff KILL!!!
    <sf0d|bor3d> yup dave is running
    <sf0d|bor3d> dave =(
    <iverson> dave cant run
    <iverson> hes in me pit
    <sf0d|bor3d> DAVE DONT RUn
    <sf0d|bor3d> HACK ME ACCOUNT FIRST
    * CrazyIvan was kicked by arunforce (FAGGET)
    <sf0d|bor3d> arun
    <sf0d|bor3d> i think the police got dave
    <arunforce> yep
    <arunforce> they arrested him
    <arunforce> for hacking
    <iverson> sweet
    <sf0d|bor3d> damn
    <arunforce> he was naked at the time
    <arunforce> priceless
    <sf0d|bor3d> lol
    <arunforce> fucking SWAT
    <iverson> dave is no longer our leader
    <arunforce> took my brother
    <iverson> arun
    <arunforce> I DICTATE NOW
    <iverson> go go go
    <iverson> but yea wqould that be NO JOKE?
    <arunforce> WE WILL BUILD A STATUTE TO HONOR MY BROTHER :<
    <iverson> LOL
    <arunforce> THE STATUE WILL BE 2 FEET TALL
    <iverson> wow
    <iverson> 46bucks
    <arunforce> It will be made out of chocolate
    <arunforce> not black chocolate
    <arunforce> white chocolate
    <iverson> lol
    <iverson> sweet
    <arunforce> we will engrave the NAZI sign in his head
    <iverson> and put alcohol in the sign
    <arunforce> 6/7/6 will be the day they took Davey Vaugh away from US
    <iverson> so then we can burn the sign
    <iverson> FUCK THE GOVERNMENT :'( the took davey





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  12. #267
    The_Enigma's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Gender
    male
    Location
    Australia.
    Posts
    1,109
    Reputation
    10
    Thanks
    111
    2 foot statue with the nazi symbol on its head XD

  13. #268
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,455
    Reputation
    12
    Thanks
    589
    Can i eat it?

  14. #269
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,850
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,136
    My Mood
    Devilish
    Meh some one wants to eat me =.=





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  15. #270
    kvmn8's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    PANTS
    Posts
    1,157
    Reputation
    10
    Thanks
    104
    <Kvmn8> XD
    * Kvmn8 does the pants dance
    <Kvmn8> ;aslkdfj
    <Kvmn8> sadglkl;gjtoigobitiortwbnogvnerinvre
    <Kvmn8> vopemrgvpempepmvpermqwbp,cvperv,
    <Kvmn8> no iverson to ban me
    <Kvmn8> XD
    <Kvmn8> asl;fkjorinvuieriuvbiubbuie
    <Kvmn8> i mean
    <Kvmn8> Endrit
    <Kvmn8> >.>
    <Kvmn8> :{)
    <Kvmn8> als;dkfjl;kjgrioevbeioubiuerb
    * ace76543 has quit IRC (Quit: MPGH.net's Java IRC CLient)
    <Kvmn8> trbihwoihoibhobtort
    <Kvmn8>
    * iverson has quit IRC (Client exited)
    <Kvmn8>

Page 18 of 50 FirstFirst ... 8161718192028 ... LastLast

Similar Threads

  1. MPGH PM Chat Quote Thread
    By arunforce in forum Entertainment
    Replies: 39
    Last Post: 05-12-2013, 09:24 PM
  2. MPGH AIM Chat Quote Thread
    By ace76543 in forum Entertainment
    Replies: 30
    Last Post: 09-25-2011, 01:14 PM
  3. MPGH Invitey Chat Quote Thread
    By arunforce in forum Entertainment
    Replies: 21
    Last Post: 08-15-2011, 07:28 PM
  4. MPGH MSN Chat Quote Thread [NEW]
    By Dave84311 in forum Entertainment
    Replies: 124
    Last Post: 04-14-2011, 10:47 PM
  5. Fail/Success quote thread
    By Sharpe in forum Spammers Corner
    Replies: 42
    Last Post: 08-16-2009, 01:26 PM

Tags for this Thread