Page 6 of 50 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast
Results 76 to 90 of 747
  1. #76
    A7X Oblivian's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in ur moms basement
    Posts
    1,225
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    some things are better not asked >_>
    and some answers better not said

  2. #77
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,453
    Reputation
    12
    Thanks
    589
    Rofl IMA GO GET MY BACK SLICED OPEN LOL


    its alredi done

    i got a barbie stamp SUCK ASS BIATCHEZZ!!!


    ITS ALL MEINZ!!!

  3. #78
    i eat trees's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    RACISM
    Posts
    1,420
    Reputation
    54
    Thanks
    186
    i ahve a pic of a guy with hsis back csliced open :3

    my sig is smaller then half the sigs on mpgh

  4. #79
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,453
    Reputation
    12
    Thanks
    589
    I Said Delete My Picture!!!!!!!!

    And Stop Photoshopping It And Putting <3!!!!

  5. #80
    A7X Oblivian's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in ur moms basement
    Posts
    1,225
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    Quote Originally Posted by i eat trees
    i ahve a pic of a guy with hsis back csliced open :3
    i remember when it got posted....umm...OUCH

  6. #81
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,453
    Reputation
    12
    Thanks
    589
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK


    STOP SPAMMING MY PICTURE IET!!!!!!!!!!!

    OMFG IF IT HAS <3 ILL PWNZ0R U

  7. #82
    A7X Oblivian's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in ur moms basement
    Posts
    1,225
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    ...did u do the stuff in the picture

    who was it that said they wanted to rape a knife wound?

  8. #83
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,861
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,163
    My Mood
    Devilish
    <quin123> What program?
    <quin123> *EVERYONE I HAVE AN ANNOUNCEMENT! JESUS WAS BLACK, Ronald Wilson Regan 666 (6letters) is the devil, And the government is lieng about 9-11, thank you.
    <DaReD3ViL> lol
    <DaReD3ViL> that wuz funny
    <DaReD3ViL> jesus never existed





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  9. #84
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,861
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,163
    My Mood
    Devilish
    <sf0d> I need a arm and a leg
    <sf0d> Want me to get the measurements
    <DaReD3ViL> okay
    <DaReD3ViL> i can do that
    <DaReD3ViL> look to your left
    <DaReD3ViL> and then down
    <DaReD3ViL> there is your arm
    <DaReD3ViL> now you owe me 20 bucks
    <DaReD3ViL> and forthe leg
    <DaReD3ViL> look way down
    <DaReD3ViL> and a little to the right
    <DaReD3ViL> now you owe me 40 bucks
    <DaReD3ViL> pay up....





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  10. #85
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,861
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,163
    My Mood
    Devilish
    <quin123> WHY IS DAVE 1337'3r then me!!!!!!!
    <TalonEagle> lol
    <Dave84311> Its how god works
    <Dave84311> He makes people specialer the others
    <quin123> How do we slap and stuff
    * Dave84311 dick slaps quin123
    <Dave84311> see I bet you couldnt do that
    <Dave84311> because im specialer
    <Dave84311> or how about this
    * quin123 was kicked by Dave84311 (Dave84311)
    <Dave84311> bet you couldnt do that
    <TalonEagle> lol
    <Dave84311>





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  11. #86
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,861
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,163
    My Mood
    Devilish
    <Dave84311> download some celtic woman
    <TalonEagle> :|





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  12. #87
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,453
    Reputation
    12
    Thanks
    589
    Rofl thats funny shit right there hahaha

  13. #88
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,861
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,163
    My Mood
    Devilish
    <DaReD3ViL> i ended up naked in a field screaming about how the earth is my mother





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose. - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  14. #89
    EleMentX's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    de_dust2
    Posts
    3,453
    Reputation
    12
    Thanks
    589
    <TalonEagle> NO
    <EleMentX> ILL RAPE U
    <TalonEagle>
    <EleMentX> USING TALONS DICK
    <TalonEagle> k
    <EleMentX> lol
    <TalonEagle> k
    <EleMentX> haha
    * sesshomaru|istartedaidsbyfucki is now known as ifuckchickens
    <TalonEagle> sounds good
    <EleMentX> LOL
    <TalonEagle>
    <TalonEagle>
    <TalonEagle> lol
    <TalonEagle> u fuck chickens?
    <ifuckchickens> very hard

    ............

  15. #90
    gunot's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    1,861
    Reputation
    29
    Thanks
    322
    Quote Originally Posted by Dave84311
    <quin123> What program?
    <quin123> *EVERYONE I HAVE AN ANNOUNCEMENT! JESUS WAS BLACK, Ronald Wilson Regan 666 (6letters) is the devil, And the government is lieng about 9-11, thank you.
    <DaReD3ViL> lol
    <DaReD3ViL> that wuz funny
    <DaReD3ViL> jesus never existed

    Boondocks BITCH!!!!

Page 6 of 50 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast

Similar Threads

  1. MPGH PM Chat Quote Thread
    By arunforce in forum Entertainment
    Replies: 39
    Last Post: 05-12-2013, 09:24 PM
  2. MPGH AIM Chat Quote Thread
    By ace76543 in forum Entertainment
    Replies: 30
    Last Post: 09-25-2011, 01:14 PM
  3. MPGH Invitey Chat Quote Thread
    By arunforce in forum Entertainment
    Replies: 21
    Last Post: 08-15-2011, 07:28 PM
  4. MPGH MSN Chat Quote Thread [NEW]
    By Dave84311 in forum Entertainment
    Replies: 124
    Last Post: 04-14-2011, 10:47 PM
  5. Fail/Success quote thread
    By Sharpe in forum Spammers Corner
    Replies: 42
    Last Post: 08-16-2009, 01:26 PM

Tags for this Thread