Page 6 of 9 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 76 to 90 of 131
  1. #76
    Chandler_01's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Ok, cool

  2. #77
    iDEAD's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Don't look behind you...
    Posts
    330
    Reputation
    25
    Thanks
    23
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by M3nn0 View Post
    alright, steam is downloading the whole game again.. -_-
    Damn steam.. anyway, I am working on an update!
    wtf with downloading the whole game? keep a backup on an external hard drive or in another folder (I learned the hard way) and thanks for getting going on a prompt update!

    There's a hack for that.

  3. #78
    ramirez880's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    i don't get any prestige or anything when i press get prestige or tokens or xp even for weapons it doesn't work :/ any help?

  4. #79
    M3nn0's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Utrecht, Zeist
    Posts
    68
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by iDEAD View Post
    wtf with downloading the whole game? keep a backup on an external hard drive or in another folder (I learned the hard way) and thanks for getting going on a prompt update!
    Yeah, np...

    ASAP the update is in the make!

  5. #80
    Andrew_Wiggin's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    35
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by M3nn0 View Post
    alright, steam is downloading the whole game again.. -_-
    Damn steam.. anyway, I am working on an update!
    Pause the update, and verify the integrity of your game files.

    I heard that helps.

  6. #81
    M3nn0's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Utrecht, Zeist
    Posts
    68
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by ramirez880 View Post
    i don't get any prestige or anything when i press get prestige or tokens or xp even for weapons it doesn't work :/ any help?
    I am working on an UPDATE!

  7. #82
    iDEAD's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Don't look behind you...
    Posts
    330
    Reputation
    25
    Thanks
    23
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by M3nn0 View Post
    Yeah, np...

    ASAP the update is in the make!
    Don't rush yourself, I just DL'd a new update :/ wtf @ IW, the've never been this good, however I got a feeling its just to fix server connection issues

    There's a hack for that.

  8. #83
    iDEAD's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Don't look behind you...
    Posts
    330
    Reputation
    25
    Thanks
    23
    My Mood
    Dead
    @OP it was just steam bugging out, I'm back to 1.2.359 now

    There's a hack for that.

  9. #84
    Andrew_Wiggin's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    35
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by iDEAD View Post
    Don't rush yourself, I just DL'd a new update :/ wtf @ IW, the've never been this good, however I got a feeling its just to fix server connection issues
    That "new" update is just a rollback to 1.2.359.

    Yeah, I have no fucking idea.

  10. #85
    M3nn0's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Utrecht, Zeist
    Posts
    68
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Andrew_Wiggin View Post
    That "new" update is just a rollback to 1.2.359.

    Yeah, I have no fucking idea.
    WTF... that so strange.. anyway working on it

  11. #86
    iDEAD's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Don't look behind you...
    Posts
    330
    Reputation
    25
    Thanks
    23
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by M3nn0 View Post
    WTF... that so strange.. anyway working on it
    yea, steam is starting to be like walmart with all this rollback crap

    There's a hack for that.

  12. #87
    M3nn0's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Utrecht, Zeist
    Posts
    68
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Amazed
    Just to be sure... is my hack working now?? Or does it need an update?
    my MW3 is rdy in 10 minutes..

  13. #88
    iDEAD's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Don't look behind you...
    Posts
    330
    Reputation
    25
    Thanks
    23
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by M3nn0 View Post
    Just to be sure... is my hack working now?? Or does it need an update?
    my MW3 is rdy in 10 minutes..
    Should be, but I don't wanna screw up my stats, I just want a level 31 wep...or alot of them :P anyone up for trying it?

    and you lucky jackwagon with fast internet

    There's a hack for that.

  14. #89
    M3nn0's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Utrecht, Zeist
    Posts
    68
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by iDEAD View Post
    Should be, but I don't wanna screw up my stats, I just want a level 31 wep...or alot of them :P anyone up for trying it?

    and you lucky jackwagon with fast internet
    Try my weapon hack, and say it works
    Press button and play some rounds with a weapon... please confirm it works

  15. #90
    softtaste's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by M3nn0 View Post
    Just to be sure... is my hack working now?? Or does it need an update?
    my MW3 is rdy in 10 minutes..
    Not working for me.Drops me back to lvl29.

    Tip: If you are trying the hack but drops you back to lvl29 just don't close the mw3 client before you kill the steam process in task manager.If you are doing this your decrased level will not be saved.


    EDIT: Nevermind!It working again!
    Last edited by softtaste; 11-16-2011 at 04:14 PM.

Page 6 of 9 FirstFirst ... 45678 ... LastLast

Similar Threads

  1. Modern Warfare 2: Prestige Hack Tutorial
    By █████MMD█████ in forum Playstation Tutorials/Walkthroughs
    Replies: 44
    Last Post: 10-10-2013, 06:16 AM
  2. Modern Warfare 3 Prestige Hacks
    By brandonl90 in forum Call of Duty Modern Warfare 3 Help
    Replies: 1
    Last Post: 11-09-2011, 02:14 AM
  3. Modern Warfare 2 Infinite Ammo and 4x XP Hack
    By SpencerXZ in forum General Hacking
    Replies: 5
    Last Post: 06-12-2010, 10:33 AM
  4. [Release] Call of Duty Modern WarFare 2 Level Hack!
    By DeathHunter in forum Call of Duty 6 - Modern Warfare 2 (MW2) Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 01-10-2010, 03:28 AM
  5. [Release] Call Of Duty Modern Warfare 2 Level Hack - iJustHelp 1.0.169
    By iJustHelp in forum Call of Duty 6 - Modern Warfare 2 (MW2) Hacks
    Replies: 69
    Last Post: 11-30-2009, 11:04 AM

Tags for this Thread