Thread: Sheep System

Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Results 61 to 75 of 81
  1. #61
    Reckonz's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    Gaar's palace
    Posts
    275
    Reputation
    45
    Thanks
    56
    My Mood
    Cheerful
    This is insane tho

  2. #62
    Gaar's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    𝙎𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙖𝙡 ♥‿♥
    Posts
    6,417
    Reputation
    852
    Thanks
    1,656
    Quote Originally Posted by Reckonz View Post
    This is insane tho
    It's a tad extreme I suppose.

  3. #63
    Dexter's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    male
    Location
    I post to increase postcount
    Posts
    1,481
    Reputation
    252
    Thanks
    8,606
    Quote Originally Posted by Reckonz View Post
    This is insane tho
    Quote Originally Posted by Gaar View Post


    He posts I post.
    With buddies like us, you don't have to worry about post count

  4. #64
    Reckonz's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    Gaar's palace
    Posts
    275
    Reputation
    45
    Thanks
    56
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Gaar View Post


    It's a tad extreme I suppose.
    Indeed where is Dexter I thought he wanted 500 post he sure taking his sweet time then

    *edit*

    FACK he replied earlier then I DID D:

  5. #65
    Gaar's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    𝙎𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙖𝙡 ♥‿♥
    Posts
    6,417
    Reputation
    852
    Thanks
    1,656
    Quote Originally Posted by Reckonz View Post
    Indeed where is Dexter I thought he wanted 500 post he sure taking his sweet time then

    *edit*

    FACK he replied earlier then I DID D:
    I just noticed you got premium, noce

  6. #66
    Dexter's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    male
    Location
    I post to increase postcount
    Posts
    1,481
    Reputation
    252
    Thanks
    8,606
    Quote Originally Posted by Gaar View Post

    I just noticed you got premium, noce
    lmfao I noticed it like the moment he posted In case you care!

  7. #67
    Reckonz's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    Gaar's palace
    Posts
    275
    Reputation
    45
    Thanks
    56
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Gaar View Post

    I just noticed you got premium, noce
    lol thanks I wanted to feel special so I got it

    ===========================================
    Is this shit-post even allowed xD?

  8. #68
    Gaar's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    𝙎𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙖𝙡 ♥‿♥
    Posts
    6,417
    Reputation
    852
    Thanks
    1,656
    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    lmfao I noticed it like the moment he posted In case you care!
    And you just noticed my tags now?


    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Reckonz View Post
    lol thanks I wanted to feel special so I got it


    Is this shit-post even allowed xD?
    Good job.

  9. #69
    Dexter's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    male
    Location
    I post to increase postcount
    Posts
    1,481
    Reputation
    252
    Thanks
    8,606
    Quote Originally Posted by Gaar View Post


    And you just noticed my tags now?


    - - - Updated - - -



    Good job.
    ye, coz you good too much tagz bruh

  10. #70
    Gaar's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    𝙎𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙖𝙡 ♥‿♥
    Posts
    6,417
    Reputation
    852
    Thanks
    1,656
    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    ye, coz you good too much tagz bruh
    Pretty cool isn't it?

  11. #71
    Dexter's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    male
    Location
    I post to increase postcount
    Posts
    1,481
    Reputation
    252
    Thanks
    8,606
    Quote Originally Posted by Reckonz View Post
    lol thanks I wanted to feel special so I got it

    ===========================================
    Is this shit-post even allowed xD?
    You must be rich, coz I worked my ass off to get the premium tag. I dont work tho, no one gives me job...because i dont look for a job

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Gaar View Post


    Pretty cool isn't it?
    yep, but i dont sell too much shit thats why i didnt get the prem sellr thing lel and i was broke too.

  12. #72
    Reckonz's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    Gaar's palace
    Posts
    275
    Reputation
    45
    Thanks
    56
    My Mood
    Cheerful
    I debated getting the prem tag or not. I hope it was worth xD but I like da perks

  13. #73
    Dexter's Avatar
    Join Date
    Aug 2015
    Gender
    male
    Location
    I post to increase postcount
    Posts
    1,481
    Reputation
    252
    Thanks
    8,606
    Quote Originally Posted by Reckonz View Post
    I debated getting the prem tag or not. I hope it was worth xD but I like da perks
    I like my fancy ass image title

    - - - Updated - - -

    Anyway Imma sleep now, ciao yall, WET DREAMS!

  14. #74
    Reckonz's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Gender
    male
    Location
    Gaar's palace
    Posts
    275
    Reputation
    45
    Thanks
    56
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    I like my fancy ass image title
    Of course, you would it has Division..

    That game is pwetty lame ^_^

    (I bought hacks for it, for like $6 and it was like nono-worth. The game was pretty much garbage. The hack is OP af tho lolol)

  15. #75
    Gaar's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Location
    𝙎𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙖𝙡 ♥‿♥
    Posts
    6,417
    Reputation
    852
    Thanks
    1,656
    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    You must be rich, coz I worked my ass off to get the premium tag. I dont work tho, no one gives me job...because i dont look for a job

    - - - Updated - - -



    yep, but i dont sell too much shit thats why i didnt get the prem sellr thing lel and i was broke too.
    I'm gonna dip, this has gone to far from OT.

Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast

Similar Threads

  1. cool system.mrs
    By 1h1a1i in forum Gunz General
    Replies: 25
    Last Post: 03-16-2008, 11:51 AM
  2. Unpacked system.mrs
    By 1337Sasuke in forum Gunz Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 03-22-2006, 02:05 AM
  3. EndLess' edited system.mrs
    By EndLess in forum Gunz Hacks
    Replies: 22
    Last Post: 02-22-2006, 09:22 AM
  4. [Request] System.mrs
    By Xgs in forum Gunz General
    Replies: 10
    Last Post: 02-21-2006, 12:11 PM
  5. System Hacker For Gunz
    By gameking85 in forum Gunz Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 02-09-2006, 11:57 AM