Thread: Lykyowigguz

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    OMGH4X's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Posts
    58
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Lykyowigguz

    Requesting this site is owned beyond recognition: http://www.piczo.com/xxblonde-babe69xx?g=9306715&cr=1
    Seriously, i want to see her english-abusing ass burnt.

    Reccomended redirects:
    http:/atspin.com (one of the flashes)
    http://halflife2.********
    http://img.4chan.org/b/

  2. #2
    Gulanzon's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    52
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    Ho-ly shit.

    My eyes bled.

    They then drank their blood and bled again, at which point my stomach decided to dance the Vals with my colon.

  3. #3
    Bull3t's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Location
    England
    Posts
    1,527
    Reputation
    5
    Thanks
    162
    The funny thing is the person that owns that site goes to my school!





  4. #4
    i eat trees's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    RACISM
    Posts
    1,420
    Reputation
    54
    Thanks
    186
    Quote Originally Posted by Bull3t
    The funny thing is the person that owns that site goes to my school!
    punch her in the face and yell

    MY EYES BLED!

    my sig is smaller then half the sigs on mpgh

  5. #5
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,151
    My Mood
    Devilish
    I don't get what exactly you want lo..





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  6. #6
    i eat trees's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    RACISM
    Posts
    1,420
    Reputation
    54
    Thanks
    186
    I thionk he wants you to make the site redirest to another of the other scarey sites

    my sig is smaller then half the sigs on mpgh

  7. #7
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,151
    My Mood
    Devilish
    Lol why? Looks like some tards site who can't speak english.





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  8. #8
    OMGH4X's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Posts
    58
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    precisely.
    i have something against people that can't speak english, yet are english.
    I'm not english, im a fucking immigrant, but at least i know the language of the country i live in.

  9. #9
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    21,685
    Reputation
    2927
    Thanks
    9,511
    I don't get it.

    Alotta people have their own variations of "l33t-talk".

    Quote Originally Posted by Bull3t
    The funny thing is the person that owns that site goes to my school!
    Bull...
    Then either you and OMGH4X know each other, or its popular.




    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  10. #10
    HolaBrJAJA's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    28
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    mm.. im english lol thats how most of the kids speak in england :( mostly girls, its terrible :P

  11. #11
    Craig's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    39
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    but.... she is realli hot. lol

  12. #12
    $GHOST$'s Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    563
    Reputation
    10
    Thanks
    45
    WTF^^^ she looks ok but hot neva... plus shes like 12... and cant type for shit


    CHRONO^^^ TY...NOW HE HATES ME THO...


    TEH FUTURE IS HERE= NEW MOD YA

  13. #13
    Windoge 10's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    male
    Location
    Got the GTX 1080!
    Posts
    2,317
    Reputation
    180
    Thanks
    1,883
    My Mood
    Psychedelic
    Bump lmao Spam ftw