Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23
  1. #1
    WaL12345's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Question Combat Arms NA Public or VIP Anti-Kick? (Hack)

    Hi guys um I´m new here and I wanted to know If there is a combat arms anti-kick hack or a public or vip hack that includes it. Everytime I join a game I dont even use fly option just wallhack and no recoil and i get kiked! That really sucks so I wanted to know if there was a public anti-kick hack or if there is a VIP one (Im not vip, I am thinking of buying it). So I wanted to know if you guys can tell me other characteristics of a CA VIP Hacks that arent on Public ones. Ok so my questions where:

    1.- Is there a Combat Arms North America anit-kick hack?, if there isnt is there a VIP one that comes with anti-kick and aimbot and that?

    2.- Do you recommend me picking up VIP does all the hacks for all games worth the prize? What other CA hacks are there of VIP (tell me characteristics plz)

    Ok guys thanks you a lot hope you can help me see you in Combat Arms- Walfred

  2. #2
    william2455's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    In a box
    Posts
    92
    Reputation
    7
    Thanks
    32
    My Mood
    Aggressive
    Answers to your questions:
    1) Anti-kick is patched and is not available. But aimbot is in JA 1.7 (You have to Byte Cipher it to make it work)

    2) There is no VIP hacks for CA in MPGH YET.... They are considering to get a coder to make VIP hacks.
    DON'T SAY THANKS, PRESS IT. THE BUTTON IS BELOW THIS ON THE RIGHT HAND SIDE. IT'S NOT HARD.

  3. #3
    WaL12345's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Unhappy

    Quote Originally Posted by william2455 View Post
    Answers to your questions:
    1) Anti-kick is patched and is not available. But aimbot is in JA 1.7 (You have to Byte Cipher it to make it work)

    2) There is no VIP hacks for CA in MPGH YET.... They are considering to get a coder to make VIP hacks.
    Hey so you mean the hack JA 1.7 does it? I use Byte Cipher but can you explain how to do it and can you give me JA 1.7 link please? OMG Thanks a lot I really am waiting for it

    Quote Originally Posted by WaL12345 View Post
    Hey so you mean the hack JA 1.7 does it? I use Byte Cipher but can you explain how to do it and can you give me JA 1.7 link please? OMG Thanks a lot I really am waiting for it
    lol i was researching in google for myself cuz im new in this about hacks and i founded it didnt worked anymore so can you tell me please? Thanks...
    Last edited by WaL12345; 06-25-2011 at 11:08 PM.

  4. #4
    Aborted's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Shitpost Defense
    Posts
    17,471
    Reputation
    3076
    Thanks
    6,395
    My Mood
    Twisted
    Go to combat arms hacks
    scroll down to JAv1.7 should say QQ QQ OPK QQ
    go to the bottom of FIRST post
    download
    find the sticky of byte cipher
    byte cipher the hack file
    inject it into game
    own noobs
    When the earth is changed into a humid dungeon,
    In which Hope like a bat
    Goes beating the walls with her timid wings
    And knocking her head against the rotten ceiling;
    When the rain stretching out its endless train
    Imitates the bars of a vast prison
    And a silent horde of loathsome spiders
    Comes to spin their webs in the depths of our brains,
    All at once the bells leap with rage
    And hurl a frightful roar at heaven,
    Even as wandering spirits with no country
    Burst into a stubborn, whimpering cry.
    — And without drums or music, long hearses
    Pass by slowly in my soul; Hope, vanquished,
    Weeps, and atrocious, despotic Anguish
    On my bowed skull plants her black flag.

  5. #5
    flameswor10's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    12,528
    Reputation
    981
    Thanks
    10,404
    My Mood
    In Love
    My hack has Aimbot
    You forgot about it
    No I do not make game hacks anymore, please stop asking.


    Been MPGH Minion: 6 July 2011 - 1 August 2012

  6. #6
    xGolani's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Death Eater Hideout
    Posts
    140
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    Twisted
    Really? Requesting hacks with NO posts? Guys, I think he's just here for the hacks :O

    I'm a Member You best be jelly


  7. #7
    bigpimpin2's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    25
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    anti-kick is patched serv side, not a chance to get that.

  8. #8
    WaL12345's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Unhappy

    Quote Originally Posted by Scarface97 View Post
    Go to combat arms hacks
    scroll down to JAv1.7 should say QQ QQ OPK QQ
    go to the bottom of FIRST post
    download
    find the sticky of byte cipher
    byte cipher the hack file
    inject it into game
    own noobs
    Hi so let me understand lol what i have to to is to dowload byte cipher to make JAv1.7.dll undetected? I did it but now my question is which injector I should use I used winject and failed or tell me how to use the hack lol ...by the way where is the no kick option in jav 1.7? thanks bye..

    Quote Originally Posted by WaL12345 View Post
    Hi so let me understand lol what i have to to is to dowload byte cipher to make JAv1.7.dll undetected? I did it but now my question is which injector I should use I used winject and failed or tell me how to use the hack lol ...by the way where is the no kick option in jav 1.7? thanks bye..
    LOL done it buy they kicked me then combat arms closed? wtf!? Also where is the anti-kick version or something !? I dont ja understand the fucking JASSS JAAAS lol help plz lol thanks

    Quote Originally Posted by WaL12345 View Post
    Hi so let me understand lol what i have to to is to dowload byte cipher to make JAv1.7.dll undetected? I did it but now my question is which injector I should use I used winject and failed or tell me how to use the hack lol ...by the way where is the no kick option in jav 1.7? thanks bye..



    LOL done it buy they kicked me then combat arms closed? wtf!? Also where is the anti-kick version or something !? I dont ja understand the fucking JASSS JAAAS lol help plz lol thanks
    Ok tried again putting everything ON and they kicked me... another question it auto spams well not spams just says things like "Im gonna ban you" "Hack" Kick" and people kicks me beacuse they see I am hacking beacuse that strange phrases I say so :

    1.- How do I desactivate that "spammer" I mean its not I just dont know how to call that...!?

    2.- Wheres the anti-kick option? I get kicked in EVERY game I play lol... so whats the point I dont get any XP or GP...!?

    Thanks if you dont know the answers plz tell me someone I can contact and ask him about this hack... (JAv1.7) using Byte Chiper to undetect it...
    Last edited by WaL12345; 06-26-2011 at 08:29 PM.

  9. #9
    xDarkShujinx's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Minecraft
    Posts
    40
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by WaL12345 View Post
    2.- Wheres the anti-kick option? I get kicked in EVERY game I play lol... so whats the point I dont get any XP or GP...!?
    it doesn't have a anti kick option lol
    Completed: Uncompleted:

    Have 10 Post:
    Have 20 Post:
    Have 30 Post:
    Have 40 Post:
    Have 50 Post:
    Have 100 Post:
    Have 500 Post:
    Have 1000 Post:

  10. #10
    WaL12345's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Angry Anti kicker?

    Quote Originally Posted by xDarkShujinx View Post
    it doesn't have a anti kick option lol
    Oh fine cuz im kicked beacuse that so.. there isnt any other tool, hack pack or soomething that has it! even if its old remember new Byte Cipher that makes everything undetectable DD I really want a anti kick!

  11. #11
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598
    Quote Originally Posted by WaL12345 View Post
    Oh fine cuz im kicked beacuse that so.. there isnt any other tool, hack pack or soomething that has it! even if its old remember new Byte Cipher that makes everything undetectable DD I really want a anti kick!
    convince your team that you are legit so they won't F5 you

  12. #12
    Aborted's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Shitpost Defense
    Posts
    17,471
    Reputation
    3076
    Thanks
    6,395
    My Mood
    Twisted
    One time i convinced some noobs that i was using a new "Steroid Item" from the black market and didnt get kicked.

    Dont turn everything on
    and turn of the QQ hack.
    Last edited by Aborted; 06-27-2011 at 01:26 AM.
    When the earth is changed into a humid dungeon,
    In which Hope like a bat
    Goes beating the walls with her timid wings
    And knocking her head against the rotten ceiling;
    When the rain stretching out its endless train
    Imitates the bars of a vast prison
    And a silent horde of loathsome spiders
    Comes to spin their webs in the depths of our brains,
    All at once the bells leap with rage
    And hurl a frightful roar at heaven,
    Even as wandering spirits with no country
    Burst into a stubborn, whimpering cry.
    — And without drums or music, long hearses
    Pass by slowly in my soul; Hope, vanquished,
    Weeps, and atrocious, despotic Anguish
    On my bowed skull plants her black flag.

  13. #13
    WaL12345's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    6
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Angry

    Quote Originally Posted by NOOB View Post


    convince your team that you are legit so they won't F5 you
    Hey noob hi can someone in the community or something make an anti-kick hack plz? Thanks

    Quote Originally Posted by Scarface97 View Post
    One time i convinced some noobs that i was using a new "Steroid Item" from the black market and didnt get kicked.

    Dont turn everything on
    and turn of the QQ hack.
    What the QQ hack for? I only use shoot correction (no recoil and that) wall hack and aimbot but i still get kicked cuz the spammer starts saying things like "KICK." "My mom plays better than you" My friend is a gs he bans you" "Moar fly moaar" "Moar aimbot moaar" "If I had a hack you would be dead" and people continues asking whats that and I say I dont know then they vote kick me. Sometimes I tell them its Joke or that is a Spammer LOL but they kick me anyway help plz... thanks...
    Last edited by WaL12345; 06-27-2011 at 11:55 AM.

  14. #14
    Abaaz's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    female
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Angelic
    suk a dick

    joking
    ssttgggxs

  15. #15
    william2455's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Gender
    male
    Location
    In a box
    Posts
    92
    Reputation
    7
    Thanks
    32
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by WaL12345 View Post
    Hey noob hi can someone in the community or something make an anti-kick hack plz? Thanks



    What the QQ hack for? I only use shoot correction (no recoil and that) wall hack and aimbot but i still get kicked cuz the spammer starts saying things like "KICK." "My mom plays better than you" My friend is a gs he bans you" "Moar fly moaar" "Moar aimbot moaar" "If I had a hack you would be dead" and people continues asking whats that and I say I dont know then they vote kick me. Sometimes I tell them its Joke or that is a Spammer LOL but they kick me anyway help plz... thanks...
    Anti-kick is patched just like I said before.
    The QQ hack is a hack that spams funny phrases as you said before. JUst turn the QQ hack off then you will be fine.
    DON'T SAY THANKS, PRESS IT. THE BUTTON IS BELOW THIS ON THE RIGHT HAND SIDE. IT'S NOT HARD.

Page 1 of 2 12 LastLast