Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 28 of 28
  1. #16
    EpicG0d's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    canada
    Posts
    908
    Reputation
    27
    Thanks
    170
    My Mood
    Busy
    Quote Originally Posted by allo125 View Post
    Okay.. when you edit your montage do you use Sony vegas pro ?? If so, then go to the render settings and put 720p
    I have the old Sony Vegas 9.0 pro, and i just did what this video told me to do
    THANK ME IF I HELPED YOU!!!!

  2. #17
    allo125's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Quebec
    Posts
    410
    Reputation
    42
    Thanks
    29
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by EpicG0d View Post
    I have the old Sony Vegas 9.0 pro, and i just did what this video told me to do
    I guess that's what you need to do. Didn't edit for a long time now so yeah lol .. Do some quality test and you'll see :P
     
     
    [19:24:09] allo125: eheh so that's a successful trade ? ?
    [19:24:39] Wade Dickey: i guess so :P atleast i know if i trade with you again were both legit haha
    [19:24:52] allo125: eheh have fun :P
    [2012-12-07 23:14:36] Chirath De Silva: OK TY.
    [2012-12-07 23:14:40] Chirath De Silva: HAVE FUN WITH THE ACCOUNT
    [2012-12-07 23:14:44] Chirath De Silva: LATER.
    [2012-12-07 23:14:49] allo125: thank you

    I BOUGHT THE ACCOUNT I PAID FIRST.
     
    Successful Trade : 2
    Scammed : 1
    OMM used : 0


    Traders :
    Divine.
    countryfk

    Scammer
    M1tchhh_M p G h

  3. #18
    EpicG0d's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    canada
    Posts
    908
    Reputation
    27
    Thanks
    170
    My Mood
    Busy
    Quote Originally Posted by allo125 View Post
    I guess that's what you need to do. Didn't edit for a long time now so yeah lol .. Do some quality test and you'll see :P
    Didnt work very well but w.e
    and a fraps mrecording for 3min takes up 2gb idk y
    THANK ME IF I HELPED YOU!!!!

  4. #19
    allo125's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Quebec
    Posts
    410
    Reputation
    42
    Thanks
    29
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by EpicG0d View Post
    Didnt work very well but w.e
    and a fraps mrecording for 3min takes up 2gb idk y
    Oh gawd it's not compressed xD You need to compress it lol Here's a video to help you out :
     
     
    [19:24:09] allo125: eheh so that's a successful trade ? ?
    [19:24:39] Wade Dickey: i guess so :P atleast i know if i trade with you again were both legit haha
    [19:24:52] allo125: eheh have fun :P
    [2012-12-07 23:14:36] Chirath De Silva: OK TY.
    [2012-12-07 23:14:40] Chirath De Silva: HAVE FUN WITH THE ACCOUNT
    [2012-12-07 23:14:44] Chirath De Silva: LATER.
    [2012-12-07 23:14:49] allo125: thank you

    I BOUGHT THE ACCOUNT I PAID FIRST.
     
    Successful Trade : 2
    Scammed : 1
    OMM used : 0


    Traders :
    Divine.
    countryfk

    Scammer
    M1tchhh_M p G h

  5. The Following User Says Thank You to allo125 For This Useful Post:

    EpicG0d (07-03-2013)

  6. #20
    EpicG0d's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    canada
    Posts
    908
    Reputation
    27
    Thanks
    170
    My Mood
    Busy
    Quote Originally Posted by allo125 View Post
    Oh gawd it's not compressed xD You need to compress it lol Here's a video to help you out :
    nooo, like not the sony vegas, the actual recording from fraps that goes in the fraps folder is huge
    THANK ME IF I HELPED YOU!!!!

  7. #21
    allo125's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Quebec
    Posts
    410
    Reputation
    42
    Thanks
    29
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by EpicG0d View Post
    nooo, like not the sony vegas, the actual recording from fraps that goes in the fraps folder is huge
    It's normal, your videos needs to be compressed.. Put the 4Gb video in Sony vegas and compress it, after the video will be like 15Mb
     
     
    [19:24:09] allo125: eheh so that's a successful trade ? ?
    [19:24:39] Wade Dickey: i guess so :P atleast i know if i trade with you again were both legit haha
    [19:24:52] allo125: eheh have fun :P
    [2012-12-07 23:14:36] Chirath De Silva: OK TY.
    [2012-12-07 23:14:40] Chirath De Silva: HAVE FUN WITH THE ACCOUNT
    [2012-12-07 23:14:44] Chirath De Silva: LATER.
    [2012-12-07 23:14:49] allo125: thank you

    I BOUGHT THE ACCOUNT I PAID FIRST.
     
    Successful Trade : 2
    Scammed : 1
    OMM used : 0


    Traders :
    Divine.
    countryfk

    Scammer
    M1tchhh_M p G h

  8. #22
    Katie_Perry's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    3,089
    Reputation
    31
    Thanks
    175
    My Mood
    Sneaky
    Quote Originally Posted by juggalo200 View Post
    i know this i was joking

    ghost aim
    remotekill

    visable check

    FOV usege

    its easy to spot them beacuse ive codded them b4 D:
    How did you spot the ghost aim, because I can't see it ?!

  9. #23
    Bumboxe's Sheep's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Location
    C++
    Posts
    1,223
    Reputation
    43
    Thanks
    85
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by allo125 View Post
    Nice montage but the quality sucks :S
    umm bro your picture might get you in a bit a trouble watch it

    ---------- Post added at 03:12 AM ---------- Previous post was at 03:09 AM ----------

    Quote Originally Posted by EpicG0d View Post
    nooo, like not the sony vegas, the actual recording from fraps that goes in the fraps folder is huge
    bro that what you call i montage bro YOU JUST WASTED 3 MIUTES OF MY LIFE GET OUT OF MPGH jk but serously bro that wwas usless


    http://www.mpgh.net/forum/signaturepics/sigpic1320452_1.gif





  10. #24
    allo125's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Gender
    male
    Location
    Quebec
    Posts
    410
    Reputation
    42
    Thanks
    29
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by danielporsh911 View Post
    umm bro your picture might get you in a bit a trouble watch it

    ---------- Post added at 03:12 AM ---------- Previous post was at 03:09 AM ----------



    bro that what you call i montage bro YOU JUST WASTED 3 MIUTES OF MY LIFE GET OUT OF MPGH jk but serously bro that wwas usless
    I use this picture since 2011, I don't know where the problem is lol
     
     
    [19:24:09] allo125: eheh so that's a successful trade ? ?
    [19:24:39] Wade Dickey: i guess so :P atleast i know if i trade with you again were both legit haha
    [19:24:52] allo125: eheh have fun :P
    [2012-12-07 23:14:36] Chirath De Silva: OK TY.
    [2012-12-07 23:14:40] Chirath De Silva: HAVE FUN WITH THE ACCOUNT
    [2012-12-07 23:14:44] Chirath De Silva: LATER.
    [2012-12-07 23:14:49] allo125: thank you

    I BOUGHT THE ACCOUNT I PAID FIRST.
     
    Successful Trade : 2
    Scammed : 1
    OMM used : 0


    Traders :
    Divine.
    countryfk

    Scammer
    M1tchhh_M p G h

  11. #25
    ibuprofen's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    male
    Posts
    128
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    great video i am going to make one myself, but it is hard to do these shots, idc what anyone says

  12. #26
    K0T's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Gender
    male
    Posts
    64
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Cool
    CA is still fun with it's UNBELIEVABLE or Nustshots... playing a bit among with AVA.

  13. #27
    supercarz1991's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    North of Hell, South of Heaven
    Posts
    6,067
    Reputation
    323
    Thanks
    3,323
    My Mood
    Doh


    the king

    commando: You're probably the best non-coder coder I know LOL


  14. #28
    //\\//etwork3r's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Gender
    male
    Posts
    141
    Reputation
    48
    Thanks
    310
    My Mood
    Psychedelic
    U noobz dont even know how to make good montage...

    And remember fraps on,report send,QQ more,...

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. CNN/YouTube Democrat Debates
    By arunforce in forum United States of America
    Replies: 10
    Last Post: 07-25-2007, 06:24 PM
  2. Youtube videos! Got videos?
    By Titanium Gold in forum Entertainment
    Replies: 8
    Last Post: 07-17-2007, 05:26 AM
  3. Uploading your movies to Youtube
    By Dokuda in forum General
    Replies: 1
    Last Post: 05-28-2007, 01:22 PM
  4. YouTube IP Ban!
    By EndRiT in forum Spammers Corner
    Replies: 14
    Last Post: 05-12-2007, 03:02 PM
  5. Youtube clip downloader
    By AN1MAL in forum Hardware & Software Support
    Replies: 4
    Last Post: 04-10-2007, 04:41 AM