Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    iReqz's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    If you got a good account this is ur place2be

    Yo I got an account with a lot of AP weapons, F1, F2, F3, pistols, you name it.
    I'm not gonna post screens because I saw something who didn't either and he was scared for a ban, so i'm not gonna post them either.
    You can contact me on skype and send me screens of your account and ill see if i like it, ill do the same. This might sound scammy but if you're interested in trading a fking good account you better contact me on skype: Account4Trade

    Thx alrdy
    MM or you go first. And again, contact me through skype if you have a good/pro account that you wanna trade, I only trade for an account as good as mine :-)

  2. #2
    anthonytheiGM's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    pffftt i want to see account here

  3. #3
    iReqz's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by anthonytheiGM View Post
    pffftt i want to see account here
    Whats ur skype ill show it

  4. #4
    anthonytheiGM's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Gender
    male
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Amused
    anthonythei2

  5. #5
    MuDPiG's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    skype: jlc8281
    MP7A1 Night Flier
    KBP Galaxy 2000
    SR-2M Veresk
    M4A1 Asa Thor
    OTS-14 Silverion x2
    Milad FAL
    M16 VN May Queen
    Rx4 Betrayal
    L96A1 Witch
    Noel FRF2
    XM2010 Diablo
    And many euro guns

    show me ur inventory

  6. #6
    boemboem's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Location
    Behind you
    Posts
    126
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Busy
    This thread is from 7-27-2015, you think that he'll reply? Lol.

Similar Threads

  1. [WTT] You need a good account Steam for hack ? Profile legit ? This thread it's for you ;)
    By ToTo56 in forum Counter Strike: Global Offensive Marketplace
    Replies: 2
    Last Post: 03-23-2014, 09:07 AM
  2. [Request] If You Want 3 Good Accounts, Read!! ~~~ $100+ Worth Of Accounts.
    By xWallee in forum CrossFire Farming & Partner Request
    Replies: 0
    Last Post: 11-10-2013, 10:37 PM
  3. [WTB] EUNE(Or you transfer if you got rp) LoL account enter for details
    By elbashadodo in forum League of Legends Selling / Trading / Buying
    Replies: 6
    Last Post: 06-26-2013, 03:34 AM
  4. Do you want a good account
    By loveuk in forum CrossFire Discussions
    Replies: 5
    Last Post: 12-10-2012, 03:08 PM
  5. [Discussion] tell us how you got your current account.
    By zhanning in forum CrossFire Discussions
    Replies: 5
    Last Post: 09-26-2011, 04:35 AM