Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Raptorne13's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    In my house with my GF
    Posts
    719
    Reputation
    9
    Thanks
    118
    My Mood
    Cool

    Exclamation *Spoiler* Call of Duty MW3 Last Mission

    Look what i've found on youtube ^^


    My Mods:

    L96 Mod pack

    UMP Custom Camo & Sounds

    Mod pack

    Respect List

    [MPGH]Drake
    Solify
    kongamonga
    -Gh0st-

    CALL OF DUTY 4 MONTAGE:
    [YOUTUBE]PW7wmm6VCm8[/YOUTUBE]

  2. #2
    nesakysiu's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    in my house o_o
    Posts
    638
    Reputation
    11
    Thanks
    32
    My Mood
    Blah
    OHH GAWDDD
    must. not. watch.
    I DONT WANT TO SPOIL MYSELF D:
    .












    .

  3. #3
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,948
    Reputation
    2740
    Thanks
    5,586
    Omg that sht was crazy... Ending was kinda sad and scary :'( especially from 9 min on.. I like the second gun he had.
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  4. #4
    keda0009's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Location
    Box
    Posts
    153
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Blah
    The ending seems kinda.. familliar .. hmm..

    Well , i guess the TOP heroes , died ?

  5. #5
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,948
    Reputation
    2740
    Thanks
    5,586
    Quote Originally Posted by keda0009 View Post
    The ending seems kinda.. familliar .. hmm..

    Well , i guess the TOP heroes , died ?
    No all though and not to familiar to me .
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  6. #6
    Raptorne13's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    In my house with my GF
    Posts
    719
    Reputation
    9
    Thanks
    118
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by keda0009 View Post
    The ending seems kinda.. familliar .. hmm..

    Well , i guess the TOP heroes , died ?
    Soap.. dies.. T.T
    My Mods:

    L96 Mod pack

    UMP Custom Camo & Sounds

    Mod pack

    Respect List

    [MPGH]Drake
    Solify
    kongamonga
    -Gh0st-

    CALL OF DUTY 4 MONTAGE:
    [YOUTUBE]PW7wmm6VCm8[/YOUTUBE]

  7. #7
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,948
    Reputation
    2740
    Thanks
    5,586
    Quote Originally Posted by Raptorne13 View Post
    Soap.. dies.. T.T
    soap is the one who got shot at the end, that was helping price kill marvok?
    Last edited by Royce; 11-06-2011 at 01:15 PM.
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  8. #8
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,948
    Reputation
    2740
    Thanks
    5,586
    Quote Originally Posted by Raptorne13 View Post
    Soap.. dies.. T.T
    soap is the one who got shot at the end, that was helping price kill marvok?
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  9. #9
    jewfro's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    24
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Tired
    No Soap gets shot earlier in the game and bleeds out on a table. The guy that get's killed in the video is yuri and i can only guess the other russian.

  10. #10
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,948
    Reputation
    2740
    Thanks
    5,586
    Quote Originally Posted by jewfro View Post
    No Soap gets shot earlier in the game and bleeds out on a table. The guy that get's killed in the video is yuri and i can only guess the other russian.
    Oh yeah.. I was about to say.. That could have not been soap.
    Last edited by Royce; 11-06-2011 at 06:09 PM. Reason: not*
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  11. #11
    seibay's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Location
    Somewhere in Germany
    Posts
    23
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    My Mood
    Busy
    Awesome.
    1 word.

  12. #12
    Royce's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    15,948
    Reputation
    2740
    Thanks
    5,586
    Quote Originally Posted by seibay View Post
    Awesome.
    1 word.
    which part... Plz tell me half to near ending .
    BEWARE: Imposter alert



    Helpful threads
    List of Known Scammers | New to Hacking RotMG? | Posting proof confirmation
    New to using RotMG private servers? | DO NOT BUY ANY "GOLD METHOD" Updated

    Contact me via | |
     
    Nig Boi since - 12.15.96
    MPGH Member Since - 12.28.08
    MPGH Cocksucker Since - 05.17.12
    MPGH Wiki Manager Since - 11.16.12
    ROTMG Minion Since -10.22.13
    PB Minion Since - 12.12.13

    R.I.P Royce Since - 1.13.14
    The Return (ROTMG) since 03.23.15
    GTA Minion since 04.22.15

    R.I.P Royce again since 06.28.15
    The Return again since ??.??.??
     
    "well ain't dat sum shit. Sucks for you, but you did well professionally, and nobody can ever say you would be shit at any future positions. But you just gotta know when to not fuck up, or just go the silent mod route like tommi, or ravallo, or nico." - Doc

    Quote Originally Posted by Illuminarly View Post
    Did you refresh the thread and see my comment? No way you replied that quickly


  13. #13
    Crandon's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Location
    Chilling on MPGH:3
    Posts
    3,399
    Reputation
    70
    Thanks
    204
    My Mood
    Relaxed
    i think that mw ends here and there doesnt come mw4 anymore

Similar Threads

  1. selling a call of duty mw3 sireal .
    By hadh in forum Selling Accounts/Keys/Items
    Replies: 8
    Last Post: 08-27-2013, 10:38 AM
  2. [HOT] Call of Duty: MW3 PC Leaked
    By master131 in forum General
    Replies: 34
    Last Post: 09-09-2011, 08:39 PM
  3. [Info] Call Of Duty XP: MW3 Multiplayer REVEAL DATE!
    By diekos995 in forum Call of Duty Modern Warfare 3 Discussions
    Replies: 21
    Last Post: 08-12-2011, 11:57 AM
  4. Call of duty: United offensive
    By triad in forum General Game Hacking
    Replies: 0
    Last Post: 12-17-2006, 09:25 AM
  5. Call Of Duty Hack Question----
    By -[standoff]- in forum General Game Hacking
    Replies: 6
    Last Post: 07-03-2006, 08:16 PM

Tags for this Thread