Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 36 of 36
  1. #31
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by faith999 View Post
    lol 12 year old fag but l only watch it cause of kakashi
    i love how kakashi read porno books rofl !!!
    but only reson i wached it cuz i am bored and i dont got shait to do till like for next 2-3 years

  2. #32
    RangerBAD's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    5
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    Bleah wins. A much more entertaining story. Even with a new arc starting on Naruto, I don't think it's going to be much better than Bleach's new arc. Naruto just has a bigger following for whatever reason. Besides, Naruto manga > Naruto anime.

  3. #33
    faith999's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    canada
    Posts
    35
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Talking

    Quote Originally Posted by Gourav2122 View Post
    i love how kakashi read porno books rofl !!!
    but only reson i wached it cuz i am bored and i dont got shait to do till like for next 2-3 years
    lol he probably....with naruto cause hes a 12 yrs old fag (like u said) and then they haev an orgie with the entire cast.....but its true the story is retarded i never eally liked it.

  4. #34
    Hyperion's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Posts
    8,159
    Reputation
    32
    Thanks
    1,198
    My Mood
    Lurking
    ehh, the story isn't that bad...

    the fillers just sucked...

  5. #35
    faith999's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    canada
    Posts
    35
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Talking

    Quote Originally Posted by TehNoob View Post
    ehh, the story isn't that bad...

    the fillers just sucked...
    yeah well it depends but still u know it revolves around the same stuff ultimate power fighting ohh drama!!! more fighting and more ultimate power and wolrd domination..lmao that sounded like DBZ

  6. #36
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by faith999 View Post
    yeah well it depends but still u know it revolves around the same stuff ultimate power fighting ohh drama!!! more fighting and more ultimate power and wolrd domination..lmao that sounded like DBZ
    ok now this time i say screw naruto and screw bleach

    i have to say no comparsion

    hmm.. both are ok in dpendingly

    i just had to say this
    AIR gear FTW !!!!!!

    my show owns both naruto and bleach

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. Naruto vs Bleach Small Ninja Online
    By ALPAKY2 in forum Beta Games
    Replies: 11
    Last Post: 11-24-2010, 10:16 PM
  2. bleach and naruto logins
    By Hyak in forum CrossFire Mods & Rez Modding
    Replies: 12
    Last Post: 08-02-2010, 07:31 AM
  3. [RELEASE] NARUTO & BLEACH LAW
    By Aznpride1 in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 2
    Last Post: 02-12-2010, 10:58 PM
  4. Naruto Vs. Bleach
    By brodygs9630 in forum Anime
    Replies: 33
    Last Post: 08-21-2009, 07:34 AM
  5. Bleach
    By gunot in forum Anime
    Replies: 47
    Last Post: 06-01-2006, 08:16 PM