Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 47
  1. #16
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by hyak View Post
    if you read the newest manga kakashi is revived because naruto made pain believe in him and pain revived every1 he killed in cost of his own life

    now i cant wait because sasuke's attacking konoha and every1 gets to c the big battle of naruto and sasuke :O
    i was kidding -_-

  2. #17
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    Quote Originally Posted by 3evil3 View Post
    ye right , i cant wait to see if naruto is gonna use the powers that itachi gave him o.O
    i hope that naruto is not getting a mangekyou sharingan because of that cuz it would be really crappy <.<

    btw what happend to tsunade after the fight with pain , she kinda broke her seal on her head and used all her chakra , did she died?
    he couldnt get mangekyou its a kekai genkai or however u spell it

    many people think its the power 2 control kyuubi but appearently not cuz he didnt control it against pain

    tsunades alive im pretty sure

    Quote Originally Posted by Gourav2122 View Post
    i was kidding -_-
    ohhh k then

  3. #18
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    i dont even naruto faggy manga
    i just heard some guy on msn crying about kakshi dead
    and some other kid was trolling him that he is ACTULY DEAD and naruto is ending within 10 chapters
    blah..

  4. #19
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    FUCK NARUTO, this thread aint based on fuckin narutards so stop talking about it.

    Also, read Beelzebub: its got 14 chapters so far but omfg its hilarious, and i can't decide whether to make my sig from that or akemetsu, because both are great.


  5. #20
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    Quote Originally Posted by TheDarknezz View Post
    FUCK NARUTO, this thread aint based on fuckin narutards so stop talking about it.

    Also, read Beelzebub: its got 14 chapters so far but omfg its hilarious, and i can't decide whether to make my sig from that or akemetsu, because both are great.
    fuck you bitch all i see you doing is reading faggy shit anime motherfucker get the fuck out no1 likes u

    wtf is with narutard? gay ass name its like thegaysquad calling us mpgay makes no sense watsoever

    naruto is 1 of the top anime ever bets all the other shit

  6. The Following User Says Thank You to Hyak For This Useful Post:

    3evil3 (05-30-2009)

  7. #21
    3evil3's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    where the sun doesnt shine
    Posts
    419
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    My Mood
    Devilish
    Quote Originally Posted by hyak View Post
    fuck you bitch all i see you doing is reading faggy shit anime motherfucker get the fuck out no1 likes u

    wtf is with narutard? gay ass name its like thegaysquad calling us mpgay makes no sense watsoever

    naruto is 1 of the top anime ever bets all the other shit
    damn right

  8. #22
    dk173's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    In your dreams
    Posts
    4,767
    Reputation
    19
    Thanks
    461
    My Mood
    Mellow
    i hate magas i like dojins lmao i rather see anime on the screen

  9. #23
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by hyak View Post
    fuck you bitch all i see you doing is reading faggy shit anime motherfucker get the fuck out no1 likes u

    wtf is with narutard? gay ass name its like thegaysquad calling us mpgay makes no sense watsoever

    naruto is 1 of the top anime ever bets all the other shit
    narutard= naruto+retard

    thread is supposed to propose other manga thats not main stream. Naruto is main stream, its basically the next dbz, everyone likes it but in the end everyone realizes it wasn't special in any aspect.


  10. #24
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    ungh..
    no one mentioned
    Kamen Teacher :'(
    gourab sad

  11. #25
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    Quote Originally Posted by TheDarknezz View Post
    narutard= naruto+retard

    thread is supposed to propose other manga thats not main stream. Naruto is main stream, its basically the next dbz, everyone likes it but in the end everyone realizes it wasn't special in any aspect.
    hmm

    so if thats the case ur saying it like mpgay=mpgh+retard

    gtfo

  12. #26
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    -_- no i like mpgh, but this happens EVERY single time i do a manga-to-read thread. I've done this on many sites, even onemanga. It always turns out to be the same thing, ppl talking about naruto and whats going to happen next, O_o maybe i should just make a thread about naruto and gourav just sticky it.....(he probally wont lulz).

    damn it gourav, now i have to read kamen teacher, -_- you make too many good suggestions....


  13. #27
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    one of my friends got the the people at rumble fighter's site to put the kamen helmet in the game its was super funnies..
    i should get SS of it, its still there =O

  14. #28
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    whoa lol gourabs got 1 post xD

  15. #29
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    also, a good one is biomega, its kinda gory, but very good.


  16. #30
    flclman2212's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Mabase City
    Posts
    399
    Reputation
    35
    Thanks
    188
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by hyak View Post
    fuck you bitch all i see you doing is reading faggy shit anime motherfucker get the fuck out no1 likes u

    wtf is with narutard? gay ass name its like thegaysquad calling us mpgay makes no sense watsoever

    naruto is 1 of the top anime ever bets all the other shit
    correction no one likes YOU gtfo here with all that gay porn you call naruto! i stand 100% beside the darkness. This thread is not about naruto its about manga as a whole, that doesnt mean pick the gayest one and start stroking yourself to it...Fag.


    @thread: Blood+ and DeathNote were pretty good mangas i thought ^^
    Avatar by Parade

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. Whats a good manga to read
    By noobie4now in forum Anime
    Replies: 8
    Last Post: 07-22-2011, 12:26 PM
  2. Who reads Naruto Manga?
    By Demonz. in forum Anime
    Replies: 17
    Last Post: 08-22-2010, 04:57 PM
  3. Replies: 15
    Last Post: 06-30-2010, 01:57 PM
  4. Replies: 9
    Last Post: 05-05-2010, 05:04 AM
  5. Rules - Read Before Posting
    By Dave84311 in forum General Game Hacking
    Replies: 0
    Last Post: 12-31-2005, 12:13 PM

Tags for this Thread