Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 34
  1. #1
    Redbrandon52's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Bullys can kiss it.

    I'm gettin' tired of the damn bullys around town tryin' to look tough by picking on me. And it's not geettin in my head, it's just that it annoys so much that they are even bothering me. I HAVE SHIT TO DO>.>"

  2. #2
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,079
    My Mood
    Amused
    Dude learn to fight!

  3. #3
    Oneirish's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    3Oh!3, Colorado
    Posts
    4,573
    Reputation
    876
    Thanks
    863
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by Redbrandon52 View Post
    I'm gettin' tired of the damn bullys around town tryin' to look tough by picking on me. And it's not geettin in my head, it's just that it annoys so much that they are even bothering me. I HAVE SHIT TO DO>.>"

    Welcome to the internet... It was your choice to come here...

  4. #4
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    fuck you mofoking pussy.. go suicide
    I am the God.

  5. #5
    FORCE™'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Omg ure a pedaphile
    Posts
    4,226
    Reputation
    69
    Thanks
    665
    My Mood
    Goofy
    its kinda obviuse that there getting in ure head, crack them once in the head and they wont say or touch u ever again


    LIVERPOOL FC


  6. #6
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,896
    Reputation
    659
    Thanks
    1,346
    My Mood
    Pensive
    town+bullys=lame life.


  7. #7
    ShAg123's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    VA homie
    Posts
    690
    Reputation
    -21
    Thanks
    32
    My Mood
    Amazed
    hahhaha i used to get bullied for like 2 days then when they went to the restroom i waited for them out side and i kicked his fucking head in and got expeled from school and switched districts but over all it wont that bad no one fucks with me so im good ahah

  8. #8
    BJIZZLE's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    JAY-Z....?
    Posts
    1,498
    Reputation
    12
    Thanks
    48
    i used 2 get bullied BUT I DONT ANYMORE HAHA

  9. #9
    Bluthera's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    female
    Location
    Shibuya, Tokyo
    Posts
    2,375
    Reputation
    13
    Thanks
    372
    My Mood
    Tired
    getting bullied = get some girls to team up on the guy with bats. owned.

  10. #10
    Venturo London's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Gender
    male
    Location
    Green Bay, WI
    Posts
    127
    Reputation
    10
    Thanks
    24
    My Mood
    Amused
    learn to fight.

    look up "bas rutten's lethal street fighting" on youtube, its a whole series, its where i learned to fight.

    good luck bro

  11. #11
    BJIZZLE's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    JAY-Z....?
    Posts
    1,498
    Reputation
    12
    Thanks
    48
    Quote Originally Posted by Venturo London View Post
    learn to fight.

    look up "bas rutten's lethal street fighting" on youtube, its a whole series, its where i learned to fight.

    good luck bro
    oh wow i taught myself

  12. #12
    Paroxysm's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Gender
    male
    Location
    Lynnwood, WA
    Posts
    4,455
    Reputation
    170
    Thanks
    282
    My Mood
    Cheeky
    I've never had to deal with bullies, but I would recommend standing up to them, unless they're bigger then you, in which case, get a baseball bat, beat one near to death, get sent to juvy for 4 years, wait 4 years, come back as the badass mother fucker who went to juvy for fucking some kid up, get a job at McDonalds, work there until you're 40, kill yourself.
    "We swallow greedily any lie that flatters us, but we sip only little by little at a truth we find bitter." ~ Denis Diderot

  13. #13
    blovtom1's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Dave G-upta if that is your real name...we know who you are.
    Posts
    367
    Reputation
    9
    Thanks
    160
    learn to fight? yall say that like its something he will learn in like two seconds....

    for him to be able to do any damage will take weeks...and i know its cliched but fighting is really not the answer, seems like it now but you will come to regret it..

    best advice i can give you is stay around friends, dont let em catch you by urself

    that dont work, then report em or sumthing, fighting only causes more problems in the long run, saying that from experience not just pulling random shit out my ass


    ppl on here only want to hear a good story, they dont really give a fuck what will happen to you...not that i do either i dont know you but just stating the facts


    edit: lol paroxysm i know you joking but u just proved my point..
    Last edited by blovtom1; 02-18-2010 at 10:10 PM.
    God is watching

    http://www.mpgh.net/forum/89-religio...explained.html --answers some questions

    Quote Originally Posted by zhaoyun333 View Post
    WTF I COMPILE AND IT NO WORKS!!! DO I NEED PSEUDOCODE COMPILER?
    rofl!!!

  14. #14
    BJIZZLE's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Location
    JAY-Z....?
    Posts
    1,498
    Reputation
    12
    Thanks
    48
    Quote Originally Posted by blovtom1 View Post
    learn to fight? yall say that like its something he will learn in like two seconds....for him to be able to do any damage will take weeks...and i know its cliched but fighting is really not the answer, seems like it now but you will come to regret it..best advice i can give you is stay around friends, dont let em catch you by urself
    that dont work, then report em or sumthing, fighting only causes more problems in the long run, saying that from experience not just pulling random shit out my ass
    ppl on here only want to hear a good story, they dont really give a fuck what will happen to you...not that i do either i dont know you but just stating the facts
    im not reading that

  15. #15
    blovtom1's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Dave G-upta if that is your real name...we know who you are.
    Posts
    367
    Reputation
    9
    Thanks
    160
    Quote Originally Posted by BJIZZLE View Post
    im not reading that
    here let me make it in paragraph form for your eyes
    God is watching

    http://www.mpgh.net/forum/89-religio...explained.html --answers some questions

    Quote Originally Posted by zhaoyun333 View Post
    WTF I COMPILE AND IT NO WORKS!!! DO I NEED PSEUDOCODE COMPILER?
    rofl!!!

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Can we post godmode for gunz
    By rock1988 in forum Gunz General
    Replies: 24
    Last Post: 02-09-2006, 10:51 PM
  2. Dave can you help me??
    By zxcv in forum Hack Requests
    Replies: 8
    Last Post: 01-27-2006, 05:54 AM
  3. Help----can Any1 Do Me Signature Pliz?!?!?
    By lordlux91 in forum Help & Requests
    Replies: 4
    Last Post: 01-19-2006, 04:04 PM
  4. Guest can view forum.
    By arunforce in forum News & Announcements
    Replies: 3
    Last Post: 01-17-2006, 03:13 PM
  5. Can Anybody Hack The Mu Online.....
    By boneslapz in forum General Gaming
    Replies: 3
    Last Post: 01-05-2006, 04:05 AM