Thread: My rant

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    TheJoker's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Highschool
    Posts
    4,043
    Reputation
    344
    Thanks
    3,396
    My Mood
    Angelic

    My rant

    here is a short rant but why is @Platinum not banned yet or someshit, like were playing with master131 on his stream and platinum comes on a account secret_ghost and is like shut the fuck stupid fat ass faggot. Like i know its not on mpgh but like fucken ban him -.-
    a little proof since everyone in the chat was playing yesterday except SECRET_GHOST

    Gay




     










  2. #2
    LegeNd~'s Avatar
    Join Date
    May 2016
    Gender
    male
    Posts
    64
    Reputation
    10
    Thanks
    497
    My Mood
    Bitchy
    I was there, and I agree.

  3. #3
    Platinum's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    Dave's bathroom
    Posts
    1,783
    Reputation
    74
    Thanks
    474
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by TheJoker View Post
    here is a short rant but why is @Platinum not banned yet or someshit, like were playing with master131 on his stream and platinum comes on a account secret_ghost and is like shut the fuck stupid fat ass faggot. Like i know its not on mpgh but like fucken ban him -.-
    a little proof since everyone in the chat was playing yesterday except SECRET_GHOST
    I am not sure what you're talking about? I was playing GMod yesterday and Eithan sent me a link to the stream. I came and checked it out for 5 minutes or so and then left. You were guessing "from behind" or something like that and Dave was one of the answers you could select.

    Not sure why you are jumping to the conclusion that this was me? This is not something I would do, and tbh it's kind of a dick from that you're just assuming it's me and posting this. You can continue to think it's me and be angry at me or whatever, but I can honestly say I have no clue wtf you're talking about.
    Last edited by Platinum; 11-03-2016 at 02:23 AM.

  4. #4
    Luverdark's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Gender
    male
    Location
    5,984
    Posts
    3,230
    Reputation
    560
    Thanks
    1,459
    My Mood
    Yeehaw
    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?

    - - - Updated - - -

    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?


     

    #1 $7 Forceivity "WillNE looks like a Lego Man"
    #2 $0.69 TigerOG "You make me wet."
    #3 $0.26 Dildo "Ain't no one got a tight of a boi pussy than LuverDark <3"
    #4
    #5

    All donators get a spot here and can leave a short message or quote.


  5. #5
    Platinum's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    Dave's bathroom
    Posts
    1,783
    Reputation
    74
    Thanks
    474
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Luverdark View Post
    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?
    -.- You're not helping.

  6. #6
    Fartniture™'s Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    male
    Location
    Close yet another dimension
    Posts
    1,103
    Reputation
    112
    Thanks
    289
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Luverdark View Post
    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?

    - - - Updated - - -

    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?
    CS, lmao i rather see someone receive a CS rank instead of banning him +1

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Luverdark View Post
    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?

    - - - Updated - - -

    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?
    CS, lmao i rather see someone receive a CS rank instead of banning him +1

  7. #7
    Platinum's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    Dave's bathroom
    Posts
    1,783
    Reputation
    74
    Thanks
    474
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Fartniture™ View Post
    CS, lmao i rather see someone receive a CS rank instead of banning him +1

    - - - Updated - - -



    CS, lmao i rather see someone receive a CS rank instead of banning him +1
    I'm not even shitposting that much anymore and that wasn't me last night. o_o

  8. #8
    Luverdark's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Gender
    male
    Location
    5,984
    Posts
    3,230
    Reputation
    560
    Thanks
    1,459
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by Platinum View Post


    I'm not even shitposting that much anymore and that wasn't me last night. o_o
    "Nobody wants you back"


     

    #1 $7 Forceivity "WillNE looks like a Lego Man"
    #2 $0.69 TigerOG "You make me wet."
    #3 $0.26 Dildo "Ain't no one got a tight of a boi pussy than LuverDark <3"
    #4
    #5

    All donators get a spot here and can leave a short message or quote.


  9. #9
    Platinum's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    Dave's bathroom
    Posts
    1,783
    Reputation
    74
    Thanks
    474
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Luverdark View Post
    "Nobody wants you back"
    I thought you were my friend.

  10. #10
    Luverdark's Avatar
    Join Date
    Jul 2015
    Gender
    male
    Location
    5,984
    Posts
    3,230
    Reputation
    560
    Thanks
    1,459
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by Platinum View Post


    I thought you were my friend.
    Yeah but you shitposted a lot lately, slightly triggered me. Soz not soz


     

    #1 $7 Forceivity "WillNE looks like a Lego Man"
    #2 $0.69 TigerOG "You make me wet."
    #3 $0.26 Dildo "Ain't no one got a tight of a boi pussy than LuverDark <3"
    #4
    #5

    All donators get a spot here and can leave a short message or quote.


  11. #11
    TheJoker's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Gender
    male
    Location
    Highschool
    Posts
    4,043
    Reputation
    344
    Thanks
    3,396
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Luverdark View Post
    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?

    - - - Updated - - -

    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?
    think he should get it


    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Luverdark View Post
    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?

    - - - Updated - - -

    First off it's an ongoing meme that @Platinum is gay. And for good reason.

    He's a HQ shitposter who lurks in general and is generally rude to everyone he speaks to.

    IMO he doesnt deserve a ban for shitposting and being rude to people. I think he should get CockSucker though. @TheJoker thoughts on platinum CS?
    think he should get it

    Gay




     










  12. The Following User Says Thank You to TheJoker For This Useful Post:

    [MPGH]Luverdark (11-03-2016)

  13. #12
    Platinum's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Gender
    male
    Location
    Dave's bathroom
    Posts
    1,783
    Reputation
    74
    Thanks
    474
    My Mood
    Lurking
    Quote Originally Posted by Luverdark View Post
    Yeah but you shitposted a lot lately, slightly triggered me. Soz not soz
    Lol so have you? Don't even fucking deny it!

  14. #13
    Eternity's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Gender
    male
    Location
    Forever Ville.
    Posts
    10,668
    Reputation
    1810
    Thanks
    5,283
    God you are retarded platinum
    Previous Names
    Eternity
    Azathoth


    Please press +Rep or Thanks if you find my work or found something I said helpful

    "Endless Void."



  15. The Following User Says Thank You to Eternity For This Useful Post:

    [MPGH]Luverdark (11-03-2016)

Similar Threads

  1. Yourtiy's Rant #2
    By yourtiy in forum Flaming & Rage
    Replies: 3
    Last Post: 12-08-2008, 12:02 AM
  2. Rant #2.
    By SheGotIt in forum Flaming & Rage
    Replies: 8
    Last Post: 10-28-2008, 04:40 PM
  3. Funny Rant
    By RJ in forum Art & Graphic Design
    Replies: 7
    Last Post: 10-28-2008, 04:12 PM
  4. RANT ABOUT SERVERS DOWN HERE
    By maxisking in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 27
    Last Post: 09-12-2008, 10:44 PM
  5. Naruto Rant
    By apitite.for.distruction in forum Anime
    Replies: 2
    Last Post: 11-01-2006, 06:36 PM