Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    JustinFatalxPassForgot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    63
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Relaxed

    Nexon Maintenance FAILS

    OMG... Dur Dur Dur Nexon Servers will be back on by 6 AM PST.

    So I try then... Extended 2 hours... WTF 8 AM PST...

    So I try again ... Extended 2 Hours.... WTF 10 AM PST.

    Now its saying 12 PM PST...

    6 HOURS FOR REAL?

    Jeez these guys are slow as hell.
    Last edited by JustinFatalxPassForgot; 02-24-2010 at 10:57 AM.

  2. #2
    CyberGenius's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    10,434
    Reputation
    345
    Thanks
    2,076
    My Mood
    Amused
    ROFL they are prob stoned! Or there patch is failing!
    Last edited by CyberGenius; 02-24-2010 at 11:09 AM.

  3. #3
    JustinFatalxPassForgot's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    63
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Relaxed
    This is turning into an 8 hour wait...

  4. #4
    Roar's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Maine, USA.
    Posts
    112
    Reputation
    9
    Thanks
    8
    Holy shit its still off...

    Edit: Want to know whats great? The website crashed. Also Combat ares EU servers are back on and there site is fine and we are fucked.
    Last edited by Roar; 02-24-2010 at 05:10 PM.

  5. #5
    blovtom1's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Dave G-upta if that is your real name...we know who you are.
    Posts
    367
    Reputation
    9
    Thanks
    160
    lol so true i was a little pissed off when they extended the second time, then i realized "oh i have a life outside combat arms"
    God is watching

    http://www.mpgh.net/forum/89-religio...explained.html --answers some questions

    Quote Originally Posted by zhaoyun333 View Post
    WTF I COMPILE AND IT NO WORKS!!! DO I NEED PSEUDOCODE COMPILER?
    rofl!!!

Similar Threads

  1. Nexon EU Fails..
    By MissRandomSpam in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 17
    Last Post: 03-16-2010, 11:55 AM
  2. Nexon's fails
    By PyrexxHero® in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 15
    Last Post: 12-05-2009, 01:05 PM
  3. OMG lol Nexon really fails
    By dohp111 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 25
    Last Post: 11-01-2009, 05:44 AM
  4. Nexon Epic Fail :D
    By quindo in forum Combat Arms Glitches
    Replies: 38
    Last Post: 10-29-2009, 11:02 AM
  5. Nexon Patch Fail Hacks Works !
    By rufus7 in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 9
    Last Post: 03-19-2009, 08:20 AM