Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    hushpup5's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    A little farther in...
    Posts
    23
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Flirty

    Kids these days...

    Kid these days...
    /joke
    Last edited by hushpup5; 06-13-2010 at 06:18 AM.

  2. #2
    Superpunt's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,396
    Reputation
    31
    Thanks
    115
    My Mood
    Mellow
    /non-working vid fag.

    Here it is:


    Wtf is this shit?


  3. #3
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    Ah, old NG stuff. Looks like egoraptor lulz.


  4. #4
    hushpup5's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    female
    Location
    A little farther in...
    Posts
    23
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Flirty
    used to go on NG every day...


    now its all meh.


    ...and the fag wasnt neccessary...

  5. #5
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    Posted a vid in the FR, its gonna happen.


Similar Threads

  1. Kids These Days
    By Funny Man - BackUp in forum Combat Arms Video Sharing
    Replies: 21
    Last Post: 08-02-2011, 06:56 PM
  2. Kids These Days............
    By Implify in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 46
    Last Post: 05-05-2011, 11:21 PM
  3. LOL KIDS THESE DAYS
    By Purple2 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 30
    Last Post: 10-24-2010, 01:03 AM
  4. Some kids these days...
    By Insane in forum General
    Replies: 8
    Last Post: 10-01-2010, 08:02 AM
  5. Kids these days
    By Robert in forum General
    Replies: 32
    Last Post: 09-26-2010, 09:29 PM