Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 78
  1. #1
    xbeatsszzx's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind a dumpster jerking off. xD jks
    Posts
    2,520
    Reputation
    13
    Thanks
    1,494
    My Mood
    Asleep

    fuckin convery the fag

    fuckin hate that cunt i wanna fuck him up and kill him...i found ur ip(aIW|Convery) adress..all i go to do is find where u live and booommm
    il be right in front of ur door and shooting u right in da head..then il dispose ur body
    like this:

    ..lol jk..im not that crazy or hate u that much..jsut mad u banned me



    Last edited by xbeatsszzx; 07-01-2011 at 06:14 PM.
    I Am on this site for the mods for mw2 ONLY. Not hacks.

  2. #2
    aIW|Convery's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,874
    Reputation
    124
    Thanks
    596
    My Mood
    Cynical
    Sweden, Stockholm, Lidingö.

    I'll be waiting..

  3. #3
    xbeatsszzx's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind a dumpster jerking off. xD jks
    Posts
    2,520
    Reputation
    13
    Thanks
    1,494
    My Mood
    Asleep
    lololol...funny..
    I Am on this site for the mods for mw2 ONLY. Not hacks.

  4. #4
    Silverfin's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    30
    Reputation
    11
    Thanks
    1
    My Mood
    Lurking
    CUT OPEN HIS THROAT AND SHIT DOWN HIS NECK
    LOL THIS ISN'T MY NAME ANYMORE
    Try [E]*

  5. #5
    xbeatsszzx's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind a dumpster jerking off. xD jks
    Posts
    2,520
    Reputation
    13
    Thanks
    1,494
    My Mood
    Asleep
    Quote Originally Posted by Silverfin View Post
    CUT OPEN HIS THROAT AND SHIT DOWN HIS NECK
    lol i was jking...xD
    I Am on this site for the mods for mw2 ONLY. Not hacks.

  6. #6
    Silverfin's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    30
    Reputation
    11
    Thanks
    1
    My Mood
    Lurking
    Funny, 'cause I wasn't.
    LOL THIS ISN'T MY NAME ANYMORE
    Try [E]*

  7. #7
    xbeatsszzx's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind a dumpster jerking off. xD jks
    Posts
    2,520
    Reputation
    13
    Thanks
    1,494
    My Mood
    Asleep
    Your lucky i g2g.....
    Well Pce noobs jk
    I Am on this site for the mods for mw2 ONLY. Not hacks.

  8. #8
    aIW|Convery's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,874
    Reputation
    124
    Thanks
    596
    My Mood
    Cynical
    Also, why brag about knowing my IP 3 min after I post the IP of my VPN? :3

    Also, Silver, you sooo crazy <3

    EDIT:


    This is why I don't trust you -.-
    Last edited by aIW|Convery; 07-01-2011 at 06:48 PM.

  9. #9
    Saboteur's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,118
    Reputation
    556
    Thanks
    179
    Quote Originally Posted by aIW|Convery View Post
    Also, why brag about knowing my IP 3 min after I post the IP of my VPN? :3

    Also, Silver, you sooo crazy <3

    EDIT:


    This is why I don't trust you -.-
    shut your stupid ass up

    game booster 2.3 premium + serial

    life is pleasant, Death is peaceful. It's the transition that's troublesome - Isaac Aasimov


  10. #10
    aIW|Convery's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,874
    Reputation
    124
    Thanks
    596
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Hemp View Post


    shut your stupid ass up
    Be nice :3

  11. #11
    Saboteur's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,118
    Reputation
    556
    Thanks
    179
    Quote Originally Posted by aIW|Convery View Post
    Be nice :3
    nah, shut up aiwfag.

    game booster 2.3 premium + serial

    life is pleasant, Death is peaceful. It's the transition that's troublesome - Isaac Aasimov


  12. #12
    aIW|Convery's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,874
    Reputation
    124
    Thanks
    596
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Hemp View Post


    nah, shut up aiwfag.
    Why are you so grumpy?

  13. #13
    Saboteur's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,118
    Reputation
    556
    Thanks
    179
    Quote Originally Posted by aIW|Convery View Post
    Why are you so grumpy?
    because you're a retard

    game booster 2.3 premium + serial

    life is pleasant, Death is peaceful. It's the transition that's troublesome - Isaac Aasimov


  14. #14
    aIW|Convery's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    male
    Posts
    2,874
    Reputation
    124
    Thanks
    596
    My Mood
    Cynical
    Quote Originally Posted by Hemp View Post


    because you're a retard
    And why am I retarded?

  15. #15
    FUKO's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    male
    Location
    PBlackout.exe /mhu
    Posts
    11,132
    Reputation
    1103
    Thanks
    3,843
    Austin leave him alone....and that's a bit harsh, a bullet to the head for getting banned?

    RIP Convery

Page 1 of 6 123 ... LastLast