Thread: OMFG

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 31
  1. #1
    Coolmen5's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    New york,New York
    Posts
    174
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Fine

    OMFG

    MY TEACHER AND HER BIG PUSSY FRO A MOUTH WILL NEVER SHUT THE HELL UP I ALWAS PAY HER FUCKIN ATTENTION BUT THAT @$$ ALWAS CALLS ON ME SHE FUCKS PENOR EVERY TIME I GET ONE LITTLE QUESTION WRONG SHES LIKE OMG~!!!!! U MIGHT GET UMM LIKE LEFT BACK CUZ UMM MY YUMMY PUSSY WILL KNOCK U OUT! fuck that f@Gget she needs a life! she alwas puts her big pussy on me!!!!!!!! WHEN SHE KNOWS I DNT GET IT SHE EMBARRSES ME FUCK HER!!! BIG BLUBER @$$ I C HER FUTHER SHES FUCKING MICHEAL JACKSON AND HER FARTHER STICKS HIS PUSSY AND PENOR THEY ALL DO IT!!!!!! FUCK HER!!!!!! FUCK THE PEEPS FUCK FUCK FUCK FUCK HER!!!! ALLL THE TECHS CALL ON ME THANK ME TO COOL MY FREAKING @$$ DOWN!!!!!!!!!!!
    I CUP YOU ALL >:O

  2. #2
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    What the fuck are you talking about?

  3. #3
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    he's a choob, don't sweat it, don't even bother translating it, here is the translation: he's mad at his teacher cus she's a bitch, and thats about it.


  4. #4
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,148
    My Mood
    Devilish
    ya rly mang





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  5. #5
    dk173's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    In your dreams
    Posts
    4,767
    Reputation
    19
    Thanks
    461
    My Mood
    Mellow
    he wants to get his feelings out on people that dont care

  6. #6
    moosicgawd's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    C:\user\Josh\Pictures\Portfolio\
    Posts
    3,462
    Reputation
    37
    Thanks
    126
    My Mood
    Sleepy
    @$$? What does at dollar sign dollar sign have to do with anything?
    The night fades with a breath of sunshine.

  7. #7
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,148
    My Mood
    Devilish
    I care about your feelins mans





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  8. #8
    dk173's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    In your dreams
    Posts
    4,767
    Reputation
    19
    Thanks
    461
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    I care about your feelins mans
    dave why.
    u made my post useless cuss u said u care

  9. #9
    L0lZ's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    fdsfdsfds
    Posts
    62
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Doh
    Dave please ban the "coolmen" EVERYONE hates him hes the biggest douche on this site dont belive me go to debate fort islamvswestern the biggest douche i ever seen bigger then Goerge W Bush

  10. #10
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by L0lZ View Post
    Dave please ban the "coolmen" EVERYONE hates him hes the biggest douche on this site dont belive me go to debate fort islamvswestern the biggest douche i ever seen bigger then Goerge W Bush
    and that would make you......the second biggest douche??? lol nice suckup btw, you coulda just pmed him.......


  11. #11
    dk173's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    In your dreams
    Posts
    4,767
    Reputation
    19
    Thanks
    461
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by sjwho99 View Post
    and that would make you......the second biggest douche??? lol nice suckup btw, you coulda just pmed him.......
    lol owned


  12. #12
    chezz's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    México
    Posts
    240
    Reputation
    14
    Thanks
    55
    My Mood
    Aggressive
    wth??
    I can barely understand what he said Ò.o?
    RAISE MY POKEMON



  13. #13
    dk173's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    In your dreams
    Posts
    4,767
    Reputation
    19
    Thanks
    461
    My Mood
    Mellow
    chezz what can u barely understand

  14. #14
    Coolmen5's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    New york,New York
    Posts
    174
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Fine
    O.o lol?????? L0lz jus cuz i pwned u and made u cry I PWNED U GOT PWNED BY A 10 YEAR OLD NOOB CAKE! lolz im trying to say that my teach calllz all me to answer all hers questions but if i get 1 wrong i might fail? how should i solve this! im stuck 1 mistake and i go bye bye
    I CUP YOU ALL >:O

  15. #15
    Coolmen5's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    New york,New York
    Posts
    174
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Fine
    yay dave cares DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD i look up to dave u my role model im only 10 ps
    I CUP YOU ALL >:O

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 118
    Last Post: 04-08-2009, 04:24 AM
  2. OMFG its quin!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 10-19-2006, 09:30 PM
  3. Omfg Renders!
    By jadedfrog in forum Art & Graphic Design
    Replies: 3
    Last Post: 07-30-2006, 12:52 AM
  4. Omfg Short People
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 3
    Last Post: 04-22-2006, 10:12 PM

Tags for this Thread