Thread: Fudge

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    GG2GG's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    United Kingdom
    Posts
    3,382
    Reputation
    21
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Blah

    Fudge

    i could post a long ass thread ripping this stupid little kid into shreds,

    you failed the second you tryed to call me and bugmenot out.

    COME ON THEN YOU WANT TO GO, not because of the challange the due to the fact the hole of teamspeak were laughing at your stupid voice, and guys u gotta hear it to understand as dave bugmenot and mindtek

    i qoute dave from msn if i may
    LOL CHIPMUNK
    AHAHAHAHAHAH
    AHAHAHAH

  2. #2
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,627
    My Mood
    Lurking
    Rofl you have some one new to talk shit two.

  3. #3
    hbk's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    My HQ i.e. Trademark Inc., Canada
    Posts
    1,474
    Reputation
    7
    Thanks
    128
    My Mood
    Relaxed
    who da hell is FUDGE..... never heard of him
    Fate Rarely Calls Upon Us at a Moment of Our Choosing


    Join the HeartBreak ARMY: http://www.mpgh.net/forum/groups/heart_break_army.html



    I'm a Muslim, What are You?
    Trademark Inc.

  4. #4
    Lolland's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Lolland!
    Posts
    3,165
    Reputation
    49
    Thanks
    868
    My Mood
    Inspired
    you mean "talk shit to." lol

  5. #5
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    21,967
    Reputation
    3067
    Thanks
    9,897
    Quote Originally Posted by hbk View Post
    who da hell is FUDGE..... never heard of him
    Ditto.




    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  6. #6
    Lolland's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Lolland!
    Posts
    3,165
    Reputation
    49
    Thanks
    868
    My Mood
    Inspired
    Yeah, who the hell is this guy?

  7. #7
    tednugent's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Gender
    male
    Location
    /bin/src
    Posts
    3,592
    Reputation
    17
    Thanks
    610
    Hot fudge?

  8. #8
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,524
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    whos fudge? ... if u mean -fudge- thats me...but im never on him... i let sum1 use the acc cuz he asked...

  9. #9
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    hotfudge2200
    or something like that
    niggers voice is funny ass shit
    sounds like he has 4 year till he
    hits puberty.
    rofl
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  10. #10
    GG2GG's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    United Kingdom
    Posts
    3,382
    Reputation
    21
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by joshcarr2006 View Post
    Rofl you have some one new to talk shit two.
    YOU NO FUNNY

    and i think its hotfudge2100 claims that hes getting admin rank on mpgh now LMFAO

  11. #11
    Obey's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    The Magical Mushroom
    Posts
    24,733
    Reputation
    878
    Thanks
    3,450
    My Mood
    Buzzed
    What did he try to call you out for?

Similar Threads

  1. Fudge Yeah! /laugh
    By EviL_WaLdO in forum CrossFire Discussions
    Replies: 32
    Last Post: 07-03-2010, 09:24 PM
  2. Fudge PSD
    By RJ in forum Art & Graphic Design
    Replies: 1
    Last Post: 11-30-2008, 07:42 PM

Tags for this Thread