Thread: Hey kenritsuku

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed

    Hey kenritsuku

    O hi faggot, stop spamming you piece of shit.. u and ur retarded replies..

    most of your post are :

    LOL
    WTF
    LMAO
    ROFLLLLL
    REALLY??????
    WHAT??????
    POOSEYYYYYYYY?
    whoooooooooo

    You want a ban, well you might get one

    Fucking niggrat fag

    Flame him, thats his sister and him
    Last edited by GOD; 09-13-2009 at 11:33 PM.
    I am the God.

  2. #2
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    21,685
    Reputation
    2927
    Thanks
    9,512
    jr......




    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  3. #3
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    if you argue you lose...
    if you notice you fail...

  4. #4
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,071
    My Mood
    Cool
    Dorado sr.

  5. #5
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    dear pacific day won't you take me away

    AND CS HIM FOR LULZ

  6. #6
    kenritsuku's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    fort worth
    Posts
    537
    Reputation
    11
    Thanks
    15
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by GOD View Post
    O hi faggot, stop spamming you piece of shit.. u and ur retarded replies..

    most of your post are :

    ROFLLLLL


    You want a ban, well you might get one

    Fucking niggrat fag
    only one i say alot ROFL



    ps. what are you cause you are to much of a pussy to answer that since you always never post after everytime i ask you that ROFL







    edit---LMAOOOOOOOO i told you GOD you are the sadest person on the internet

    how long are you gonna stare at the screen

    Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (3 members and 1 guests)
    kenritsuku, GOD+, [MPGH]Gourav2122

    and retard replies look at the shit you post your like a little 5 year old go get a education


    EDIT-ROFLLL your really mad enough to go edit my pic i really hurt your feelings xDDD
    Last edited by kenritsuku; 09-14-2009 at 12:14 AM.

  7. #7
    TheFuture's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    364
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Crappy
    Lol wut?

  8. #8
    kenritsuku's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    fort worth
    Posts
    537
    Reputation
    11
    Thanks
    15
    My Mood
    Amused
    ROFLLLLLLLLLLLL

  9. #9
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    hah u wud say tht

  10. #10
    kenritsuku's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    fort worth
    Posts
    537
    Reputation
    11
    Thanks
    15
    My Mood
    Amused
    look at my sig lmao

  11. #11
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by kenritsuku View Post
    only one i say alot ROFL



    ps. what are you cause you are to much of a pussy to answer that since you always never post after everytime i ask you that ROFL







    edit---LMAOOOOOOOO i told you GOD you are the sadest person on the internet

    how long are you gonna stare at the screen

    Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (3 members and 1 guests)
    kenritsuku, GOD+, [MPGH]Gourav2122

    and retard replies look at the shit you post your like a little 5 year old go get a education
    Do you know what does "Doing other things" mean?

    Really... am the retard? lmao you are the one sucking up to people

    And do you think by putting me on your Shit list is going to make me angry?

    hahahahahaha
    I am the God.

  12. #12
    kenritsuku's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    fort worth
    Posts
    537
    Reputation
    11
    Thanks
    15
    My Mood
    Amused
    ROFL ya you only do things when i ask that and sucking up how am i?

    rofl no i just thought it would be funny

  13. #13
    TheFuture's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    364
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Crappy
    Can i be on shit list?

  14. #14
    kenritsuku's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    fort worth
    Posts
    537
    Reputation
    11
    Thanks
    15
    My Mood
    Amused
    sure buddeh

    Edit:ROFL takes you so long to reply
    Last edited by kenritsuku; 09-13-2009 at 11:45 PM.

  15. #15
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    Share the love??? wow faggot
    I am the God.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Done] hey guys i suk at making sigs ^^
    By metabee22 in forum Help & Requests
    Replies: 11
    Last Post: 06-10-2006, 02:16 PM
  2. hey element, here's your avy
    By up91 in forum Help & Requests
    Replies: 11
    Last Post: 05-20-2006, 02:37 AM
  3. HEY CHRONO, the MPGH gunz clan NEEDS A SIG
    By A7X Oblivian in forum Help & Requests
    Replies: 22
    Last Post: 03-24-2006, 05:34 PM
  4. Hey everyone, I'm back
    By Severed in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 03-18-2006, 06:26 PM
  5. Hey guys
    By ktspaz in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 01-15-2006, 07:41 AM

Tags for this Thread