Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    premaesh88's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Cheerful

    who wants to be my second owner

    i have a 2nd lieut yellow id..and looking for a second owner cuz not playing it much alrdy..so just wan some one pro to be active with it..comment if interested..

  2. #2
    FiredDeath's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Gender
    male
    Posts
    31
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    I am an owner of 3 star acc and I'm willing to help yours? Why note. Sharing is caring and im sharing free exp for you

  3. #3
    melvin619's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Gender
    male
    Posts
    4
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    me want...buy for rm10

  4. #4
    danialandsome's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Location
    NOPE.
    Posts
    443
    Reputation
    10
    Thanks
    408
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by FiredDeath View Post
    I am an owner of 3 star acc and I'm willing to help yours? Why note. Sharing is caring and im sharing free exp for you
    Fired,help me train mine? :P im not playing it no more,so if im bored i'll play.PM me at skype danial_zaikia1
    SUP.HOW IS LIFE?


    Will only be on the AQWORLDS or BLACKSHOT section .Sooooo yeah ill try my best to help around?

  5. #5
    Dash9231's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Posts
    351
    Reputation
    10
    Thanks
    740
    My Mood
    Angry
    Quote Originally Posted by danialandsome View Post
    Fired,help me train mine? :P im not playing it no more,so if im bored i'll play.PM me at skype danial_zaikia1
    You mean danial_noobahgua1? :P jkjk
    I AM GM_Dash


    Press the button if I helped

    Selling blackshot ID ->http://www.mpgh.net/forum/124-sellin...ml#post8150136

    New link please check

  6. #6
    danialandsome's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Gender
    male
    Location
    NOPE.
    Posts
    443
    Reputation
    10
    Thanks
    408
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by Dash9231 View Post
    You mean danial_noobahgua1? :P jkjk
    Hehe,to be honest its true :P i very noob de..lazy play blackshot these days ><
    SUP.HOW IS LIFE?


    Will only be on the AQWORLDS or BLACKSHOT section .Sooooo yeah ill try my best to help around?

  7. #7
    Blackshothacker12345k's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    ThanKs And It Will Show My AddRess
    Posts
    45
    Reputation
    10
    Thanks
    395
    My Mood
    Amazed
    Owner Of 3 Star Moksein :3 I Know The User And Pass . ALways Multi Login :3




Similar Threads

  1. Who Want Play My ID? Second Liu
    By hisyamkid93 in forum Blackshot Help
    Replies: 19
    Last Post: 04-14-2013, 06:22 AM
  2. [Request] Who want Second Lieutenant Accout and give me Weapons account
    By anassintos in forum CrossFire Discussions
    Replies: 10
    Last Post: 08-07-2012, 02:39 AM
  3. who wants to see IET's main account unbanned
    By iverson954360 in forum General
    Replies: 37
    Last Post: 04-06-2007, 10:05 AM
  4. Who wants to try this?
    By arunforce in forum Entertainment
    Replies: 7
    Last Post: 06-07-2006, 05:38 PM
  5. Severe Warning to those who want to make a private server
    By Rocker1989 in forum Gunz General
    Replies: 14
    Last Post: 04-30-2006, 06:34 PM