Thread: Ufc 64

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    kvmn8's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    PANTS
    Posts
    1,157
    Reputation
    10
    Thanks
    104

    Ufc 64

    itas cmoing up omg omg

  2. #2
    Mikoll's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    in the niggaz department
    Posts
    1,349
    Reputation
    11
    Thanks
    37
    That shit is gay. It's almost like enjoying WWE.

  3. #3
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,856
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,157
    My Mood
    Devilish
    UFC is god lol. Actual fighting now touching each other all over like that fake gay shit.





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  4. #4
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,856
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,157
    My Mood
    Devilish
    Holy fuck UFC 64 was so bad ass. Rich Franklin lost his belt and too many looses I didn't wanna see this UFC :/

    Meh I am still down about the Ken Shamrock loosing against that moron whats his face Peto Dorktiz?





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  5. #5
    The_Enigma's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Gender
    male
    Location
    Australia.
    Posts
    1,109
    Reputation
    10
    Thanks
    111
    I enjoy WWE... =(

  6. #6
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    come on dont rip on WWE well like DX like 2 put it
    if u ant down with that 2 words for ya...
    loook at the signature it says it 2 words
    come on wwe owns it ant fave if u fall of a 7 feet lader on a tabel if u say its allready broken you know that will hurt
    and u call it fake

    its not sports its wwe sprots entertanement
    its just ment to be entertaning ight.....

  7. #7
    GeoForReal's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Idk?
    Posts
    685
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    UFC is god lol. Actual fighting now touching each other all over like that fake gay shit.
    LOL UFC FTW!!!! WWE = fake and i have proof. [YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SKi0eWG4ils&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SKi0eWG4ils&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]
    Thanx _Martin (Vladimir) for the SIG!!!!



    ITS AWESOME!!@!@

    My Playstation Network ID has an i at the end its just capitol...


  8. #8
    Oneirish's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    3Oh!3, Colorado
    Posts
    4,573
    Reputation
    876
    Thanks
    862
    My Mood
    Inspired
    Ya, I like UFC. Take them to the ground and beat the shit out of each other.

  9. #9
    studmuffin123450's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    85
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    UFC is great.
    I've always wanted to do it, as long as I knock my opponent out.

  10. #10
    zm0ke's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    new one coming soon.

Similar Threads

  1. UFC Manchester! April 21st 2007!
    By Nightlord in forum MMA / UFC Discussion
    Replies: 12
    Last Post: 03-12-2007, 07:01 PM
  2. UFC Flaming moron
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 1
    Last Post: 07-19-2006, 11:46 AM
  3. UFC Cat Vid LOL
    By JTLOBAMHSK in forum General
    Replies: 9
    Last Post: 06-09-2006, 04:59 PM