Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,160
    My Mood
    Amused

    FLASH=ZIM=HYPOCRITE.

    Quote Originally Posted by Zim View Post


    /AHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAA

    im not the 1 going to tg.s cuz i cant make gfx on mpgh lolllllll
    sorry son you fail hard
    Quote Originally Posted by Zim View Post
    u owning me?
    dont get full of urself ur far from ever "owning" anyone
    you know very well that you could never get gfx on a site like this
    cuz unlike there this place actualy has more then 10 people in the gfx section
    your sig has no depth or flow, random shit everywhere
    the text is good but everything else is blah
    you must be high to think that cood beat all of my sigs
    the style you insulted destroys that 1



    lol wuaaat? For someone that talks so much shit about T-G-S..
    You sure is a loyal member. Hypocrite much...?





  2. #2
    Dave84311's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    The Wild Wild West
    Posts
    27,853
    Reputation
    3541
    Thanks
    36,152
    My Mood
    Devilish
    Failure is failure





    THE EYE OF AN ADMINISTRATOR IS UPON YOU. ANY WRONG YOU DO IM GONNA SEE, WHEN YOU'RE ON MPGH, LOOK BEHIND YOU, 'CAUSE THATS WHERE IM GONNA BE


    "First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you lose.” - Dave84311HAD VIRTUAL DETOX

  3. #3
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Lmao oh hai Zim.

  4. #4
    Toxin's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    female
    Location
    Somewhere about there.
    Posts
    16,274
    Reputation
    2265
    Thanks
    2,857
    Oh lawd.

  5. #5
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    That site is still up? Goddamn

  6. #6
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Czar View Post
    That site is still up? Goddamn
    Zim's keeping the GFX real there.
    That's why.

  7. #7
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295

  8. #8
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    cuz 22 posts is SO loyal

    oh and the funny part is im not gfx there
    if you read my post i said "go to tg.s to get gfx"
    have you seen my join date on there?\
    loved how you crossed out your name "ze-bawls"
    tg.s gfx team
    and that poll was so biased and your retarded not to see that
    Last edited by Hyak; 06-01-2010 at 08:42 PM.

  9. #9
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,160
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Zim View Post
    cuz 22 posts is SO loyal

    oh and the funny part is im not gfx there
    if you read my post i said "go to tg.s to get gfx"
    have you seen my join date on there?\
    loved how you crossed out your name "ze-bawls"
    tg.s gfx team
    and that poll was so biased and your retarded not to see that
    lol..biased my ass dude. You're just too prideful to realize that u got owned.
    And you do gfx there..you posted like2-3 threads of your work.

  10. #10
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    i went there cuz i was like wtf these people r still up?
    so i posted sum gfx
    4 sigs, cuz that is all of the sigs i have ever made amiright?
    i never went to any other section, and dont plan on going back
    i dont usually get mad over the internet
    but consider me alil raged right now


    btw i went back 1 last time to get this

    now suck my dick
    Last edited by Hyak; 06-01-2010 at 08:51 PM.

  11. #11
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,160
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Zim View Post
    i went there cuz i was like wtf these people r still up?
    so i posted sum gfx
    4 sigs, cuz that is all of the sigs i have ever made amiright?
    i never went to any other section, and dont plan on going back
    i dont usually get mad over the internet
    but consider me alil raged right now

  12. #12
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    o looky
    coodnt respond to it so he went throught the trouble of making a pic

  13. #13
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,160
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Zim View Post
    o looky
    coodnt respond to it so he went throught the trouble of making a pic
    Lol..first off I never talked shit about *** like you did.
    Or none of that. I openly admitted I was a member on 3 seperate threads.
    I also said that I was a member there first.
    Difference between you and I, is that you are a hypocrite.
    You bad mouthed a site you are a member of..
    You're mad bro. Stop trying to make up excuses for your idiocy.

  14. #14
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    look at my join date
    im not a member i made an acc to check there gfx
    and it was fail, so no wonder your on their gfx team
    your calling me the hypocrite
    but you dont even know what your talking about
    i said I DONT GO THERE TO GET GFX
    that means i dont go there to be on the gfx team
    and oh look im not on the gfx team
    plus i joined last month may i remind you last month ended a day ago
    im not a fucking member im a guest with an acc
    unlike mr i joined them before mpgh

  15. #15
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,160
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Zim View Post
    look at my join date
    im not a member i made an acc to check there gfx
    and it was fail, so no wonder your on their gfx team
    your calling me the hypocrite
    but you dont even know what your talking about
    i said I DONT GO THERE TO GET GFX
    that means i dont go there to be on the gfx team
    and oh look im not on the gfx team
    plus i joined last month may i remind you last month ended a day ago
    im not a fucking member im a guest with an acc
    unlike mr i joined them before mpgh
    Wtf? You are a member...and you were a member before you even posted that shit talking thread here. I can screen shot every post that you made
    They were all in the gfx section, and you weren't just "checking gfx..lol" Look at the screen shot, that's you showing off your lame ass Narufag tag. Damn..Hypocrite and a really dumb liar. Keep going with it, you're just making yourself look retarded with each fail word you type.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Flash Mx
    By Harvo in forum Spammers Corner
    Replies: 9
    Last Post: 08-24-2008, 06:19 PM
  2. Stealing Flash Templates from Template Monster.
    By sf0d in forum Spammers Corner
    Replies: 4
    Last Post: 09-06-2006, 06:26 PM
  3. Flash Games =]
    By neoRUS in forum Spammers Corner
    Replies: 30
    Last Post: 08-15-2006, 06:52 PM
  4. flash gameZ
    By WacKer in forum Hack Requests
    Replies: 0
    Last Post: 01-15-2006, 03:09 PM