Thread: rate my sig :D

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead

    rate my sig :D




    i finished this very quick considering it was night time and schoo ltomarow and very sleepy see ya in morening peeps till then i will live this to you

  2. #2
    Mike Green Day's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Posts
    813
    Reputation
    12
    Thanks
    108
    My Mood
    Psychedelic
    Nice signature.

    I can't make crap.

  3. #3
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    yay... me happy you like it hmm... thnx for the positive coment

  4. #4
    deec's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Gender
    male
    Posts
    51
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    very nice job, what program do you use? PHOTOSHOP? macromedia? other?

  5. #5
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    i used fireworks

  6. #6
    Mike Green Day's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    male
    Posts
    813
    Reputation
    12
    Thanks
    108
    My Mood
    Psychedelic
    Doesn't matter, you still are pretty good with making signatures.

  7. #7
    tednugent's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Gender
    male
    Location
    /bin/src
    Posts
    3,592
    Reputation
    17
    Thanks
    610
    Bottom line 5.5.

  8. #8
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    yay.... finally a person that can read O_o

  9. #9
    ZuumTec's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    WEST vancouver BEEEEATCH
    Posts
    83
    Reputation
    9
    Thanks
    10
    nice guy looks like total pimp

  10. #10
    ZuumTec's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    WEST vancouver BEEEEATCH
    Posts
    83
    Reputation
    9
    Thanks
    10
    btw fireworks is the best i dont know why but i never liked photoshop

  11. #11
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by ZuumTec View Post
    nice guy looks like total pimp
    light(the dude in the sig) actually looks like he has a gay comb over lol but he ant bold lol

  12. #12
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,049
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    1. Don't double post, that's what the edit button is for.
    2. Fireworks is NOT the best, unless you are just high or retarted.
    Procrastination Fascination.

  13. #13
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    true its not the best but i use to it cuz i had it for a while now never downloaded photoshop well i did donwload the photoshop lite thing tried it did't feal right so i just use fireworks cuz.. well i do i kow its not the best but well aw... who cares... any way

Similar Threads

  1. rate my sig too!
    By sniper5128 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 17
    Last Post: 06-08-2008, 08:35 AM
  2. rate my sig & avatar
    By bigwilly40 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 12
    Last Post: 05-06-2007, 12:53 PM
  3. rate teh sig :)
    By Ekuz in forum Art & Graphic Design
    Replies: 6
    Last Post: 04-20-2007, 10:48 AM
  4. Rate My Sig Please
    By The_Enigma in forum Art & Graphic Design
    Replies: 13
    Last Post: 07-01-2006, 07:55 AM
  5. Rate this sig.
    By EleMentX in forum Art & Graphic Design
    Replies: 9
    Last Post: 06-20-2006, 11:03 PM