Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Rob-bert's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Some Hick Town
    Posts
    37
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Killer Teddy Sig

    This is My Killer Teddy Sig
    it is crap cuz I made it in like 2 minutes
    hope you enjoy!


  2. #2
    Jackal's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    The Rooftops
    Posts
    1,096
    Reputation
    14
    Thanks
    135
    Please, FOR THE LOVE OF GOD, edit that post. There's someone on this forum *cough*Viscolex*Cough* that all but WORSHIPPS Sigs. He flips out on people who don't do the same.
    I made a 3-minute crap sig once...
    Quote Originally Posted by Viscolex
    omfg, then why spend fucking 3 minutes on a signature to make it SHIT!?!?!?

    spend 20 and make a decent one then, or maybe u cant?
    So, unless you waqnt bitched out by the Devout Monk of Our Lady of the Holy Photoshop, don't let him know that you EVER said that

    All in All, that sig is pretty funny.

  3. #3
    -[standoff]-'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    under chuck norrises bed. yea, even hes scared of me
    Posts
    2,012
    Reputation
    10
    Thanks
    81
    pretty funny but nothing in it is visible.... i no, quick job so funny outcome. looks like basic red to me though. little brushing in 10seconds would make it better though

  4. #4
    Rob-bert's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Some Hick Town
    Posts
    37
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Yeah i think I might work on it again
    to make the outcome better

  5. #5
    Mikoll's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    in the niggaz department
    Posts
    1,349
    Reputation
    11
    Thanks
    37
    Run bitch run! He's gonna kill you!

  6. #6
    RickE's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Calgary,Alberta,Canada
    Posts
    121
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    I wonder if he can swim better then jason

  7. #7
    -[standoff]-'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    under chuck norrises bed. yea, even hes scared of me
    Posts
    2,012
    Reputation
    10
    Thanks
    81
    i wonder if he can feel love?

  8. #8
    BLooDy's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Somewhere near you
    Posts
    187
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    hahaha, thas a funny one

  9. #9
    -[standoff]-'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    under chuck norrises bed. yea, even hes scared of me
    Posts
    2,012
    Reputation
    10
    Thanks
    81
    haha thats spam (|-O_0-|)

    ps- weres the retouch??? i wanna see it

  10. #10
    1h1a1i's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Posts
    1,252
    Reputation
    7
    Thanks
    21
    My Mood
    Doh
    Quote Originally Posted by Rob-bert
    This is My Killer Teddy Sig
    it is crap cuz I made it in like 2 minutes
    hope you enjoy!

    Heheh its funny not scary...:s

  11. #11
    Mikoll's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    in the niggaz department
    Posts
    1,349
    Reputation
    11
    Thanks
    37
    Standoff I am still working on it but it should
    be up today

  12. #12
    arunforce's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Gender
    male
    Location
    A place for amigos
    Posts
    21,685
    Reputation
    2927
    Thanks
    9,513
    You desecrated a teddy? You will NOT be forgiven.

    Besides, he doesn't even look like a teddy... Harmless Games, anyone?




    v1.96 - Tutorials, Upgraded Town, Def Revamp
    v1.97 - Cutscenes/Quests, Friend List
    v1.98 - Classes, Necklace/Rings
    v1.99 - Guilds
    v2.00 - Open Beta


  13. #13
    RickE's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Calgary,Alberta,Canada
    Posts
    121
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    WOW Mikoll is Rob-bert lol

  14. #14
    Rob-bert's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Some Hick Town
    Posts
    37
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Yeah it seems like Im mikoll
    but I was on his account cuz
    i was at hie house

Similar Threads

  1. REDONE Killer Teddy
    By Rob-bert in forum Art & Graphic Design
    Replies: 6
    Last Post: 07-13-2006, 02:35 AM
  2. Get Avatars and Sigs!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 25
    Last Post: 05-17-2006, 09:44 PM
  3. Sig for me please?
    By Dmx in forum Help & Requests
    Replies: 12
    Last Post: 01-14-2006, 11:55 AM
  4. Photo shop Nub sigs chek um
    By wardo1926 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 4
    Last Post: 12-31-2005, 10:39 AM
  5. Couple of Old Sigs
    By fRailty in forum Art & Graphic Design
    Replies: 4
    Last Post: 12-30-2005, 11:11 PM