Thread: Gifts

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
  1. #1
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted

    Gifts

    To everyone who ever gave me a gift, can you please post them here

  2. #2
    Parade's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    City 17
    Posts
    1,878
    Reputation
    69
    Thanks
    118
    My Mood
    Paranoid
    Make me a gift and I'll make you one.
    Last edited by Parade; 06-18-2011 at 10:05 PM.

  3. #3
    Keroaplt's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Posts
    1,846
    Reputation
    150
    Thanks
    360
    My Mood
    Bored
    I just made you one
    Last edited by Keroaplt; 06-18-2011 at 10:17 PM.

  4. #4
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Paramount View Post
    I promised myself to not look at my past, but damn it I had to find that gift I gave to you. Unfortunately, I never did make you a gift which was stupid cause I had to look at everything I posted on my Zakurna acc. Man, I've fucked with you so much, especially what I did to get myself permanently banned. Do you still hate me..? Sorry for off-topic.
    lol Nope, I couldn't care less tbh.

  5. #5
    Parade's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    City 17
    Posts
    1,878
    Reputation
    69
    Thanks
    118
    My Mood
    Paranoid
    Quote Originally Posted by Doc View Post


    lol Nope, I couldn't care less tbh.
    I was expecting a more dramatic and emotional reply but w/e. Keroaplt, delete my quote.

    Here it is... I don't like it either.
    Last edited by Parade; 06-18-2011 at 10:16 PM.

  6. #6
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Uh heres my gift -

  7. #7
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic


    Shifty sexy shit


  8. #8
    Lucianberg's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    Croatia
    Posts
    4,999
    Reputation
    20
    Thanks
    364
    My Mood
    Amused
    That one sucks tbh.
    ------------
    TUMBLR
    ------------

  9. #9
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Splinter Cell View Post
    That one sucks tbh.
    You suck TBH.

    Badly.

    On topic:



  10. #10
    Faux's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Winnipeg, Manitoba
    Posts
    1,344
    Reputation
    33
    Thanks
    272
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Ethereal View Post


    You suck TBH.

    Badly.

    On topic:


    Woah dude, that second one is sick! Did you make that man?

  11. #11
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Faux View Post
    Woah dude, that second one is sick! Did you make that man?
    No I ripped it.

  12. #12
    Faux's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Winnipeg, Manitoba
    Posts
    1,344
    Reputation
    33
    Thanks
    272
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Ethereal View Post


    No I ripped it.
    You cocksucker......

  13. #13
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Faux View Post
    You cocksucker......
    Lol..nigga I joke.

  14. #14
    Saboteur's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Great White North
    Posts
    29,414
    Reputation
    5235
    Thanks
    7,581
    My Mood
    Grumpy
    i made this for you <3




    VIP Support // May 2011
    CF Minion // January 2012
    Newsforce // August 2012
    Minion+ // March 2013
    Moderator // August 2014
    Former Staff // January 2015
    General Minion // July 2015
    Publicist // December 2015


  15. #15
    Nexulous's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    in dbb's vagina.
    Posts
    4,047
    Reputation
    63
    Thanks
    218
    My Mood
    Innocent
    There was one I did a while ago for Shayne. I'll edit if I can login to my old photobucket.

Page 1 of 2 12 LastLast